World sixteen!

DeletedUser

Guest
Ik heb serieuze twijfels of je account uberhaupt is gehackt.
Ten eerste: dan moet je zelf je wachtwoord aan een speler afgeven, dus aan welke speler(s) heb je het gegeven?

Ten tweede, waarom zou iemand in godsnaam een account edelen hacken, wat toch wel weggeëdelt gaat worden. Dat is bijna hetzelfde als veduki hacken, om zijn dorpen leeg te zetten :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat een onzin. Als je account "gehacked" is kan je gewoon je password resetten met je email registratie. Als deze ook veranderd is heb je een email gekregen waarop je de verandering weer terug kan draaien.

Dit is allemaal grote onzin.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb serieuze twijfels of je account uberhaupt is gehackt.
Ten eerste: dan moet je zelf je wachtwoord aan een speler afgeven, dus aan welke speler(s) heb je het gegeven?

Ten tweede, waarom zou iemand in godsnaam een account edelen, wat toch wel weggeëdelt gaat worden. Dat is bijna hetzelfde als veduki hacken, om zijn dorpen leeg te zetten :eek:

Ten eerste: Nee, dat hoeft niet. Ik heb geen enkel wachtwoord afgegeven en toch is het gelukt. Dus dat is alvast incorrect.
Ten tweede: Speedbarbaar werd ook gehacked en die zou vast ook wel een wegge-edeld worden. Maar toch gebeurde dat.

Maarja, dat zijn allemaal dingen, die jij beter kan uitleggen dan ik.

Dus nogmaals, hoe komt het, dan nauwelijks een minuut na de hack, jij mij een bericht stuurt, met daarin :

"Alles goed op W16", "Ben je al op delete?".

Want op geen moment ga ik geloven, dat dat toeval was.
 

DeletedUser22635

Guest
Ik heb serieuze twijfels of je account uberhaupt is gehackt.
Ten eerste: dan moet je zelf je wachtwoord aan een speler afgeven, dus aan welke speler(s) heb je het gegeven?

Ten tweede, waarom zou iemand in godsnaam een account edelen hacken, wat toch wel weggeëdelt gaat worden. Dat is bijna hetzelfde als veduki hacken, om zijn dorpen leeg te zetten :eek:

Wat een onzin. Als je account "gehacked" is kan je gewoon je password resetten met je email registratie. Als deze ook veranderd is heb je een email gekregen waarop je de verandering weer terug kan draaien.

Dit is allemaal grote onzin.

Ithyphallophobic is niet zijn eigen account he dus het staat niet op zijn email aangezien er dacht ik iemand anders op wereld 10 speelt dus het is niet zo'n bullshit. Hopelijk wordt de dader gevonden en krijgt ie een perma-ban
 

DeletedUser58043

Guest
Ten eerste: Nee, dat hoeft niet. Ik heb geen enkel wachtwoord afgegeven en toch is het gelukt. Dus dat is alvast incorrect.
Ten tweede: Speedbarbaar werd ook gehacked en die zou vast ook wel een wegge-edeld worden. Maar toch gebeurde dat.

Maarja, dat zijn allemaal dingen, die jij beter kan uitleggen dan ik.

Dus nogmaals, hoe komt het, dan nauwelijks een minuut na de hack, jij mij een bericht stuurt, met daarin :

"Alles goed op W16", "Ben je al op delete?".

Want op geen moment ga ik geloven, dat dat toeval was.

Wat loop je nou allemaal te huilen man!
Je account is niet eens gehackt je loopt gewoon hier stoer te doen maar geloof me teuntje dat ben je niet :O
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste: Nee, dat hoeft niet. Ik heb geen enkel wachtwoord afgegeven en toch is het gelukt. Dus dat is alvast incorrect.
Ten tweede: Speedbarbaar werd ook gehacked en die zou vast ook wel een wegge-edeld worden. Maar toch gebeurde dat.

Maarja, dat zijn allemaal dingen, die jij beter kan uitleggen dan ik.

Dus nogmaals, hoe komt het, dan nauwelijks een minuut na de hack, jij mij een bericht stuurt, met daarin :

"Alles goed op W16", "Ben je al op delete?".

Want op geen moment ga ik geloven, dat dat toeval was.

ONZIN.. Lees mijn post gast, je bent nu iemand vals aan het beschuldigen terwijl als je echt "gehacked" was je dat zelf ongedaan kan maken..
Word het niet eens tijd dat de mods op deze valse beschuldigingen ingrijpen?

Zelfs als de email niet op je eigen naam staat, is het alleen even een supportje aanmaken, een email aan duckje en dan komt het ook weer goed.

Ik denk eerder dan dat de speler op W10 hem van het account gegooid heeft, want deze is de eigenaar.
 

DeletedUser

Guest
Wat loop je nou allemaal te huilen man!
Je account is niet eens gehackt je loopt gewoon hier stoer te doen maar geloof me teuntje dat ben je niet :O

Nee, het is niet gehacked.
Het ww en e-mail zijn verandert en ik kan er niet meer op.
Maar dat is natuurlijk allemaal een 1 April grap van het TW-team.

ONZIN.. Lees mijn post gast, je bent nu iemand vals aan het beschuldigen terwijl als je echt "gehacked" was je dat zelf ongedaan kan maken..
Word het niet eens tijd dat de mods op deze valse beschuldigingen ingrijpen?

Ik ben niet de originele Ithyphallophobic, dus nee.
En inderdaad. Want jij beschuldigd mij nu vals van liegen, hoop inderdaad dat de mods hierop ingrijpen.
Langzaam al die kleine GOH hackertje terugpakken.
 

DeletedUser22635

Guest
ONZIN.. Lees mijn post gast, je bent nu iemand vals aan het beschuldigen terwijl als je echt "gehacked" was je dat zelf ongedaan kan maken..
Word het niet eens tijd dat de mods op deze valse beschuldigingen ingrijpen?

Lees mijn post ook eens ;)
 

DeletedUser58043

Guest
Nee, het is niet gehacked.
Het ww en e-mail zijn verandert en ik kan er niet meer op.
Maar dat is natuurlijk allemaal een 1 April grap van het TW-team.



Ik ben niet de originele Ithyphallophobic, dus nee.
En inderdaad. Want jij beschuldigd mij nu vals van liegen, hoop inderdaad dat de mods hierop ingrijpen.
Langzaam al die kleine GOH hackertje terugpakken.

Je zegt email is verandert als de echte eigenaar w10 speelt zoek contact met hem op"? weetje misschien heeft hij wel verandert kan je niet denken heb je geen hersenen?
 

DeletedUser20611

Guest
Nee, het is niet gehacked.
Het ww en e-mail zijn verandert en ik kan er niet meer op.
Maar dat is natuurlijk allemaal een 1 April grap van het TW-team.



Ik ben niet de originele Ithyphallophobic, dus nee.
En inderdaad. Want jij beschuldigd mij nu vals van liegen, hoop inderdaad dat de mods hierop ingrijpen.
Langzaam al die kleine GOH hackertje terugpakken.
Die é-mailverandering duurt 14 dagen dus dan ben je 14 dagen geleden al gehackt.
Indien je kan bewijzen dat het echt gehackt is wil ik je steunen hoor T..
 

DeletedUser

Guest
Wel grappig.. Je weet dat het email is veranderd ondanks dat de echte eigenaar een W10 speler is..

Klinkt erg geloofwaardig. Want deze W10 speler kan simpel het email en WW weer terug krijgen..

Been there done that.
 

DeletedUser58043

Guest
Wel grappig.. Je weet dat het email is veranderd ondanks dat de echte eigenaar een W10 speler is..

Klinkt erg geloofwaardig. Want deze W10 speler kan simpel het email en WW weer terug krijgen..

Been there done that.

die w10 speler heeft denk gwn ww verandert
 

DeletedUser

Guest
Je 'mail' is verandert. For your information, je hebt 2 weken omdat ongedaan te maken :eek:

Maar goed, dat is erg ingewikkeld.
Overigens ging ik je niet spontaan uitlachen, dat zou veelste cliché zijn.
Ik reageerde op deze post:

Jij kent de inhoud van het begrip backstabber niet eens.
Dus hou je mondje maar, prutsertje.

Maar goed, blijven huilen. Misschien dat iemand je dan gelooft, terwijl je je account gewoon terug kan halen :eek:
Oh, en áls er dan een 'magische' hack zou zijn geweest, is het je eigen schuld. Je moet voorzichtig omgaan met je wachtwoord.

Mja, aangezien je zo de weg kwijt bent, is er weinig 'zinnigs' in je te praten. En wens ik je nog een snel drogend kussen toe, want met al dat gehuil van jou heb je dat hard nodig :D

die w10 speler heeft denk gwn ww verandert

Noobs zijn ook gewoon vervelend :eek:
 

DeletedUser22635

Guest
Ithyphallophobic 16.09.12 18:26
Weet jij iets van een nieuwe speler op dit account?

beguiling 16.09.12 18:27
Geen idee

Ithyphallophobic 16.09.12 18:28
Er is hier opeens een nieuwe speler, die het wachtwoord weet en direct e-mail aanpast, dafuq?

beguiling 16.09.12 18:28
Kan denk ik niet de bedoeling zijn.

Ithyphallophobic 16.09.12 18:30
Als ik het goed heb niet.
Ik heb nooit wachtwoord doorgegeven.
En ik kan pas over 13 dagen weer e-mail aanpassen -.-'

Heb wel wachtwoord aangepast.

beguiling 16.09.12 18:31
Je kan dat nieuwe emailadres toch cancelen nee? Via een email in je inbox?

Ithyphallophobic 16.09.12 18:34
Moet Jelle doen, account staat op zijn naam, aangezien dit account ook nog op W10 draait.

Dus heb hem een PM gestuurd en bij notities op zijn wereld achtergelaten.

beguiling 16.09.12 19:36
Wtf..

Ik hoop dat het gebitch hier nu afgelopen is?
 

DeletedUser

Guest

Ik hoop dat het gebitch hier nu afgelopen is?

Hahaha, ruim voor 18:26 is het account 'gehackt' zonder wachtwoord aan te passen. Ik kom ruim een uur later online, en spontaan heb ik het account gehackt.

Wat een pracht verhaal teuntje, om in te lijsten :eek:
 

DeletedUser22635

Guest
Hahaha, ruim voor 18:26 is het account 'gehackt' zonder wachtwoord aan te passen. Ik kom ruim een uur later online, en spontaan heb ik het account gehackt.

Wat een pracht verhaal teuntje, om in te lijsten :eek:

R., ik denk dat jij het ook wel verdacht zou vinden, mocht het jou overkomen..
 

DeletedUser

Guest
R., ik denk dat jij het ook wel verdacht zou vinden, mocht het jou overkomen..

Ik strooi mijn wachtwoord ook niet overal rond, en áls ik dan 'gehackt' zou worden, zou ik niet direct de eerste de beste die mij belachelijk maakt aanwijzen als 'hacker' (cq iemand waaraan ik het wachtwoord heb gegeven). Ipv daarvan zou ik het uitzoeken met het tw-team, in de hoop dat de 'hacker' (cq de speler waaraan ik het wachtwoord heb gegeven), fouten zou maken.

Maar goed, that's me.
 
Bovenaan