De Grote Oorlog.

Reactiescore
323
Plague vs Anti =/= Plague vs Yakari

Blijft een lid van jullie stam.. en volgens mij verliest Wilcard ook dorpjes, heb mooie berichtjes gezien. :eek: Kijk, die noobjes waar ons ijsje het over heeft, BDstar, Marlaski, nooit van gehoord.. maar yakari? :D
 

DeletedUser63278

Guest
Kijk, feit is dat wanneer zowel plague als LawzZz enkele dorpen willen van ons willen scoren er vegen/fakes 3 weken onderweg zijn vanuit de verste regionen van hun clusters.

Wij vallen veel effectiever aan, meer blitz offensieven en telkens op totaal andere locaties, zo werd Marlaski op 10 dagen volledig opgeruimd.

Nu liepen er weerom een 3500 aanvallen in totaal op fruit. (fakes en vegen) voor een ondermaatse score van enkele dorpen.

We zullen zeer dra nog verassend uit de hoek komen :)
 

DeletedUser62578

Guest
Marlaski ????

Die ken ik niet :D

Ze zullen daar ook wel met een smoesje op de klippen komen ;)
 
Reactiescore
323
Kijk, feit is dat wanneer zowel plague als LawzZz enkele dorpen willen van ons willen scoren er vegen/fakes 3 weken onderweg zijn vanuit de verste regionen van hun clusters.

Wij vallen veel effectiever aan, meer blitz offensieven en telkens op totaal andere locaties, zo werd Marlaski op 10 dagen volledig opgeruimd.

Nu liepen er weerom een 3500 aanvallen in totaal op fruit. (fakes en vegen) voor een ondermaatse score van enkele dorpen.

We zullen zeer dra nog verassend uit de hoek komen :)

Kerol, we zijn net 1 dagje aan het edelen.. dan vind ik +15 dorpjes winst een zeer mooie score, als je bedenkt dat het hoogtepunt van een massa altijd in de week na de aankomst ligt. Zoeper gaat echt wel door met edelen, en Farmpje schijnt niet helemaal tevreden te zijn, dus hij zal ook extra gemotiveerd doorbashen.

Dus zeik maar verder, wij spelen ons eigen spelletje, en uiteindelijk zullen wij winnen :cool::p
 

DeletedUser

Guest
Blijft een lid van jullie stam.. en volgens mij verliest Wilcard ook dorpjes, heb mooie berichtjes gezien. :eek: Kijk, die noobjes waar ons ijsje het over heeft, BDstar, Marlaski, nooit van gehoord.. maar yakari? :D

Jullie onderschatten Anti te veel. Denken jullie dat doordat jullie dorpen van Yakari hebben genomen, jullie iedereen van Anti aan kunnen? En Wildcard heeft al veel meer dorpen genomen van Pavel dan verloren hoor ;)
 

DeletedUser63278

Guest
Kerol, we zijn net 1 dagje aan het edelen.. dan vind ik +15 dorpjes winst een zeer mooie score, als je bedenkt dat het hoogtepunt van een massa altijd in de week na de aankomst ligt. Zoeper gaat echt wel door met edelen, en Farmpje schijnt niet helemaal tevreden te zijn, dus hij zal ook extra gemotiveerd doorbashen.

Dus zeik maar verder, wij spelen ons eigen spelletje, en uiteindelijk zullen wij winnen :cool::p

KEROL ???

Jullie vegen op ons voor deze score van 15 dorpen lopen al 3 weken !!!!

Winnen heeft voor jullie toch wel een speciale definitie hoor :confused:
 
Reactiescore
323
Jullie onderschatten Anti te veel. Denken jullie dat doordat jullie dorpen van Yakari hebben genomen, jullie iedereen van Anti aan kunnen? En Wildcard heeft al veel meer dorpen genomen van Pavel dan verloren hoor ;)

Juist.. maar je vergeet weer dat Paveltje een paar maand inactief en onbemand was. Dat was bij onze Wildcard natuurlijk niet het geval.. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Als het maar een leuke strijd is. Enigste wat ik zeg is dat Fruit en vrienden niet zo afgebekt mogen worden aangezien ze zich bewezen hebben en inclusief WAR stats 300+ dorpen staan.
 

DeletedUser62578

Guest
Kerol, we zijn net 1 dagje aan het edelen.. dan vind ik +15 dorpjes winst een zeer mooie score, als je bedenkt dat het hoogtepunt van een massa altijd in de week na de aankomst ligt. Zoeper gaat echt wel door met edelen, en Farmpje schijnt niet helemaal tevreden te zijn, dus hij zal ook extra gemotiveerd doorbashen.

Dus zeik maar verder, wij spelen ons eigen spelletje, en uiteindelijk zullen wij winnen :cool::p

Houden jullie het dan maar bij je eigen spelletje, dan zullen we niet heel veel last van jullie hebben :p
 

DeletedUser

Guest
Kijk, feit is dat wanneer zowel plague als LawzZz enkele dorpen willen van ons willen scoren er vegen/fakes 3 weken onderweg zijn vanuit de verste regionen van hun clusters.

Wij vallen veel effectiever aan, meer blitz offensieven en telkens op totaal andere locaties, zo werd Marlaski op 10 dagen volledig opgeruimd.

Nu liepen er weerom een 3500 aanvallen in totaal op fruit. (fakes en vegen) voor een ondermaatse score van enkele dorpen.

We zullen zeer dra nog verassend uit de hoek komen :)

Toevallig weet ik meer van Marlaski op dat cluster dat jullie gepakt hebben. Er is een specifieke keuze gemaakt om dat cluster te laten vallen. Dus zo moeilijk was het niet om die dorpjes te krijgen.

KEROL ???

Jullie vegen op ons voor deze score van 15 dorpen lopen al 3 weken !!!!

Winnen heeft voor jullie toch wel een speciale definitie hoor :confused:

Ik vind het knap dat jij 3 weken zegt terwijl iedereen maar een week 1,5 van te voren maximaal hoefde te lanceren ;)
 
Reactiescore
323
Als het maar een leuke strijd is. Enigste wat ik zeg is dat Fruit en vrienden niet zo afgebekt mogen worden aangezien ze zich bewezen hebben en inclusief WAR stats 300+ dorpen staan.

Laat mij gewoon zeiken joh, jij en Fruit. gaan er telkens weer op in :p Ik heb er wel plezier in, zowel @af als Ingame :p
 

DeletedUser65945

Guest
Als het maar een leuke strijd is. Enigste wat ik zeg is dat Fruit en vrienden niet zo afgebekt mogen worden aangezien ze zich bewezen hebben en inclusief WAR stats 300+ dorpen staan.

Stats zijn zo'n slechte graadmeter over wie de betere stam is , er zijn veel meer factoren, zo veel meer . Ga dit soort onzin maar in het Grote Statistiektopic droppen Torentje van me :cool:

In the end staan Plague en LawZzZ recht, en Fruit is weg. Wil ik gerust een bak Carapils opzetten :boer:
 

DeletedUser57071

Guest
Als het maar een leuke strijd is. Enigste wat ik zeg is dat Fruit en vrienden niet zo afgebekt mogen worden aangezien ze zich bewezen hebben en inclusief WAR stats 300+ dorpen staan.

Zijde 1:
Stammen: Plague, BLACKS, LawZzZ
Zijde 2:
Stammen: Fruit., O.A

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,416
Kant 2: 1,005
Verschil: 411

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 13,358,015
Kant 2: 9,349,469
Verschil: 4,008,546

chart




Wtf lul jij?
 

DeletedUser

Guest
Ghehe kom me maar op eentje trakteren na de strijd, kunnen we lachen hoe wij gestopt waren en zij tot de dood doorgingen :cool::eek:
 

DeletedUser

Guest
Houden jullie het dan maar bij je eigen spelletje, dan zullen we niet heel veel last van jullie hebben :p

Zullen we doen.

Kijk, feit is dat wanneer zowel plague als LawzZz enkele dorpen willen van ons willen scoren er vegen/fakes 3 weken onderweg zijn vanuit de verste regionen van hun clusters.

Wij vallen veel effectiever aan, meer blitz offensieven en telkens op totaal andere locaties, zo werd Marlaski op 10 dagen volledig opgeruimd.

Nu liepen er weerom een 3500 aanvallen in totaal op fruit. (fakes en vegen) voor een ondermaatse score van enkele dorpen.

We zullen zeer dra nog verassend uit de hoek komen :)

Er zal door jullie zowiezo regionaler aangevallen moeten worden aangezien jullie niet 2 spelers volledig kunnen pakken als stam zijnde. Zijn jullie te klein voor. Verder mag je zeggen wat je wilt. Maar de rapportjes die ik nu voorbij zie komen zijn ook niet al te pover wat betreft het dodgen en schuiven van troepen. Jullie weten dat we de aankomende tijd meer gefocust op jullie zullen gaan zijn. Dan zullen jullie toch echt mogen gaan leren om troepen te dodgen of beter te schuiven. Anders dan raken jullie er snel def kwijt.
 

DeletedUser57071

Guest
Wie is OA dan? En jongens, W~A~C hoorde bij WAR. Sun dan? :D

OA = W~A~R Maar wac is veranderd van naam en kan ze niet meer vinden maar hier met sun. er bij dan. staan we er 600voor :eek: dus wie staat er nu voor :?

Zijde 1:
Stammen: Plague, BLACKS, LawZzZ
Zijde 2:
Stammen: Fruit., O.A, Sun.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,638
Kant 2: 1,028
Verschil: 610

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15,276,226
Kant 2: 9,533,536
Verschil: 5,742,690

chart
 
Bovenaan