Praathoek W23

DeletedUser

Guest
Spamchat? Ga janken in je hol rofl :D

[16:22:48] OwnageForYou: omg
[16:22:54] OwnageForYou: laat die dionlinn noob eens opfocken
[16:23:02] *****: die is hier in de chat he
[16:23:05] OwnageForYou: ja daarom
[16:23:06] *****: :p
[16:23:09] OwnageForYou: hij speelt geen w19
[16:23:11] OwnageForYou: kick hem
[16:23:13] *****: niks tegen mijn co he
[16:23:19] OwnageForYou: ok dan leave ik wel

dont_cry_like_this+baby.jpg




geef hem ook maar een waarschuwing dan, hij liegt :eek::cool:

Vanwaar het vraagteken noob? Tis idd een spamchat ja :eek: En mijn mannen/faphol is een zeeeeer plezante plek om te zijn, dus daar jank ik niet maar geniet ik van het leven.
Snel aangebrand btw? peuter
 

DeletedUser

Guest
Vanwaar het vraagteken noob? Tis idd een spamchat ja :eek: En mijn mannen/faphol is een zeeeeer plezante plek om te zijn, dus daar jank ik niet maar geniet ik van het leven.
Snel aangebrand btw? peuter

aangebrand. Rofl, ook al zo hypocriet. Ik kom in de chat en je stelt je aan als een baby. Wie is er dan snel aangebrand?
 

DeletedUser

Guest
aangebrand. Rofl, ook al zo hypocriet. Ik kom in de chat en je stelt je aan als een baby. Wie is er dan snel aangebrand?

Dude.... Het is een focking W19 spamchat, bedoeld voor (ex) W19 spelers. En dan komt er opeens zon mori naab co'tjes recruiten. Dan heb ik echt van fock op :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dude.... Het is een focking W19 spamchat, bedoeld voor (ex) W19 spelers. En dan komt er opeens zon mori naab co'tjes recruiten. Dan heb ik echt van fock op :eek:

Aangezien mijn co wél op W19 speelt, had hij het ook kunnen vragen. Maar toch liet hij mij het vragen. Ik zie je probleem niet echt, wat ik denk is dat je simpelweg snel geïrriteerd bent ;)
 

DeletedUser

Guest
Aangezien mijn co wél op W19 speelt, had hij het ook kunnen vragen. Maar toch liet hij mij het vragen. Ik zie je probleem niet echt, wat ik denk is dat je simpelweg snel geïrriteerd bent ;)

Het probleem is dat je co het al 10x heeft gevraagt, de emmer liep gewoon over door deze actie. Ik ben zeker niet snel geirriteerd lol. Jij leek met je 1e antwoord op mij daarintegen erg gefrusteerd.
 

DeletedUser

Guest
Niemand komt aan de W19 Spamchat!!!!! :mad:, om mori spelers te gaan recruiten al helemaal niet :mad::mad:!

En th. is cool.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het probleem is dat je co het al 10x heeft gevraagt, de emmer liep gewoon over door deze actie. Ik ben zeker niet snel geirriteerd lol. Jij leek met je 1e antwoord op mij daarintegen erg gefrusteerd.

ah je gaat je maatjes erbij halen (rofl)
 

DeletedUser

Guest
ah je gaat je maatjes erbij halen (rofl)

Ik ben z'n maatje niet, ik ben z'n bro. En ik kom hier volledig uit vrije wil, niemand die iets aan mij vroeg. Renard zegt altijd dat het op W23 zo lollig is en nu zeker met Timothy als politieagentje.

Timothy is hier mod he, die gaat je nu bestraffen voor mijn rl-naam :cool:



Mijn maatje komt uit zichzelf hierin, dat niemand jou nou bijvalt tja.

Timothy kan mij niks :D, ik sta boven hem :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik ben z'n maatje niet, ik ben z'n bro. En ik kom hier volledig uit vrije wil, niemand die iets aan mij vroeg. Renard zegt altijd dat het op W23 zo lollig is en nu zeker met Timothy als politieagentje.



Timothy kan mij niks :D, ik sta boven hem :cool:

picard-facepalm.jpg
 
Bovenaan