Discussietopic: Edelhalvering w21

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Gisteren had iemand 7 of 8k dorpen gefarmt... wie houd zich daar nu mee bezig -_-

Ik had er maar 1500 ofzoo maar ik had wel de rover.
Wat wilt zeggen dat die andere dus elk bb dorp 20 (of 100) keer aanvalt meer niks van gs binnen haalt.

Award geiliers, je moet het doen voor de GS :D

Als je 20 keer op een dorpje stuurt is dat goed voor de plunder award maar je krijgt best veel GS hoor :)
Moet je natuurlijk wel genoeg troepen mee te sturen om GS de pakken. Je pakt de de 380.000 GS nu niet in 1 keer maar in 20 keer :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Als je 20 keer op een dorpje stuurt is dat goed voor de plunder award maar je krijgt best veel GS hoor :)
Moet je natuurlijk wel genoeg troepen mee te sturen om GS de pakken. Je pakt de de 380.000 GS nu niet in 1 keer maar in 20 keer :p

Hebben standaard bb's (rond 3 k punten) bij jou 380.000 gs ?
Die van mij niet hoor :eek:

Maar meestal wordt dat gehaald door mirco farmen, wat geen gs opbrengt ;)
 

DeletedUser58227

Guest
Microfarmen haal je evenveel uit als met grote hoeveelheden, enkel zul je vaker moeten sturen. ;)
Micro farmen is vooral effectief op kleine dorpjes.
Sowieso kun je uit een dorp van 3K wel 380K Gs halen, er zijn er altijd die de tijd er in steken om alle barbs in hun cluster te katapulteren op alle gebouwen behalve de mijntjes & opslachplaats.

Waardoor beetje bij beetje de GS & opslach veel hoger komen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Microfarmen haal je evenveel uit als met grote hoeveelheden, enkel zul je vaker moeten sturen. ;)
Micro farmen is vooral effectief op kleine dorpjes.
Sowieso kun je uit een dorp van 3K wel 380K Gs halen, er zijn er altijd die de tijd er in steken om alle barbs in hun cluster te katapulteren op alle gebouwen behalve de mijntjes & opslachplaats.

Waardoor beetje bij beetje de GS & opslach veel hoger komen.

Jij bedoelt dan neem ik aan 380k totaal (ijzer, leem en hout samen) ?

Micro farmen is farmen et 30 of 50 lc ofzoo.
Dat gebruik je niet als je gs wilt ophalen...

Verder is het niet effectiever, je steekt er meer tijd in om hetzelfde resultaat in gs te bekomen.
Het enige wat je extra krijgt is een award.
 

DeletedUser37444

Guest
Da's de noob award omdat hij door iedereen (relatief makkelijk) te halen is wat mij betreft. Ik snap ook niet goed waarom die er is, voor mij had hij niet gehoeven in elk geval.

Wel erg jammer dat ik hem al zo vaak heb gehaald met normaal farmen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hebben standaard bb's (rond 3 k punten) bij jou 380.000 gs ?
Die van mij niet hoor :eek:

Maar meestal wordt dat gehaald door mirco farmen, wat geen gs opbrengt ;)

niet 380.000 each wel totaal :)
En met micro farmen is het gewoon zelfde aantallen halen maar meerdere keren lopen. Dus het voordeel is gaan voor de plunderaar ;)
 

DeletedUser58227

Guest
Jij bedoelt dan neem ik aan 380k totaal (ijzer, leem en hout samen) ?

Micro farmen is farmen et 30 of 50 lc ofzoo.
Dat gebruik je niet als je gs wilt ophalen...

Verder is het niet effectiever, je steekt er meer tijd in om hetzelfde resultaat in gs te bekomen.
Het enige wat je extra krijgt is een award.

Microfarmen heeft op kleine dorpen wel degelijk zin, zo heb je namelijk bijna altijd een mooie volle buit, microfarmen wordt in het begin zelfs met 1 LC gedaan. Ga je op kleine dorpen 500 LC sturen is het vrijwel onmogelijk om een volle buit te halen, of je moet die tactiek gebruiken die ik daarnet heb genoemd.

Om nu nog met 30 LC te gaan farmen gaat me ook wat ver, maar wat meer terug in de tijd :p wordt dat zeker gedaan hoor. En verdien je er ook volle buiten op terug. Op
 

DeletedUser

Guest
Indd, gewoon met FA 50 lc en 200 bijl gaan.
52 keer op het dorpje drukken

= 52 aanvallen op dorpje

200 bijl draagt 10 gs = 2000
50 LC draagt 80 gs = 4000

6000 in een farm run

52x 6000 = 312,000 GS per bb dorpje ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58227

Guest
Helemaal gelijk, met je beil... :rolleyes:
Ik dacht altijd dat het bijl was. :(:D
 

Deleted User - 24028

Guest
Microfarmen heeft op kleine dorpen wel degelijk zin, zo heb je namelijk bijna altijd een mooie volle buit, microfarmen wordt in het begin zelfs met 1 LC gedaan. Ga je op kleine dorpen 500 LC sturen is het vrijwel onmogelijk om een volle buit te halen, of je moet die tactiek gebruiken die ik daarnet heb genoemd.

Om nu nog met 30 LC te gaan farmen gaat me ook wat ver, maar wat meer terug in de tijd :p wordt dat zeker gedaan hoor. En verdien je er ook volle buiten op terug. Op

Als jij als kleine dorpen bb dorpjes van paar 100 punten ziet heeft het zin jah.
Maar of je nu 1 keer 500c stuurt of 500 keer 1 lc.. zal voor je buurt niet veel verschillen, behalve dan omdat er wat tijd tussen is en je dan tegen dat de laatste aankomt een klein beetje gs er bij hebt.

Gaat dan over zeer weinig, is in mijn ogen de moeite niet waard....

Indd, gewoon met FA 50 lc en 200 bijl gaan.
52 keer op het dorpje drukken

= 52 aanvallen op dorpje

200 bijl draagt 10 gs = 2000
50 LC draagt 80 gs = 4000

6000 in een farm run

52x 6000 = 312,000 GS per bb dorpje ;)

bijl draagt 10gs * 5700 = 57000
lc draagt 80gs * 2550 = 204000
bb draagt 50gs * 600 = 30000
totaal: 291.000 gs

Waarom ga jij met de FA 52 keer klikken bij hetzelfde dorp als je even goed 1 keer je troepjes van je off dorp kan sturen (= 1 klik dus met FA) om bijna even veel gs binnen te halen ??

Voor de gs maakt dat dus niet uit (wat hier wel beweerd wordt).
Het enige wat dit je oplevert is de award plunderaar.
In mijn ogen al die klikjes niet waard.
 

DeletedUser58227

Guest
Omdat je ook op andere dorpjes kan klikken, en je met microfarmen dus bij wijze van spreken 100 dorpen kunt farmen per dorp, en met 500 LC per dorp haal je de 5 tot 10. (Als je ook bijl etc stuurt)
 

Deleted User - 24028

Guest
Omdat je ook op andere dorpjes kan klikken, en je met microfarmen dus bij wijze van spreken 100 dorpen kunt farmen per dorp, en met 500 LC per dorp haal je de 5 tot 10. (Als je ook bijl etc stuurt)

Als je met 500 lc elk bb dorp in jou buurt kan farmen heeft het toch geen nut om elk dorp 10 keer 50 lc te sturen ipv elk dorp 1 keer 500 lc ?
 

Deleted User - 24028

Guest
Nog een laatste argument waarom ik niet aan mirco farmen doe:
Als je de bb's in je buurt niet onderhoud (muur afbreken etc) zal je bij elke micro farm een paar troepen verliezen...

En waar blijft die edelhalvering ? :D
 
Reactiescore
1.694
Da's de noob award omdat hij door iedereen (relatief makkelijk) te halen is wat mij betreft. Ik snap ook niet goed waarom die er is, voor mij had hij niet gehoeven in elk geval.

Wel erg jammer dat ik hem al zo vaak heb gehaald met normaal farmen :eek:

Alle awards zijn na mijn mening noob.
 

DeletedUser

Guest
Wat zou de betekenis van 'in de loop van de dag' zijn voor TW?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan