Clustercontest 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.736
Ik speel met je in de stam, en je stuurt je clears niet eens de deur uir.
Zo ga je van mij niet kunnen winnen als je daar zelfs al te lui voor bent hoor :rolleyes:

En hoe weet je zo zeker dat je langer speelt als mij ?
Want je zegt dat met een grote mond alsof je het weet maar...

Ochjah dat is waar ook.

Zeg het maar dan. Dan weten we het ;). Ik speel bijna 7 jaar lang dit spelletje al.
 

DeletedUser

Guest
De bedoeling is dat hier clusters gepost worden en dat er gediscussieerd wordt over een cluster van een speler.

Het is niet de bedoeling dat hier non-stop gespamd wordt. Let hierop, anders volgen er sancties.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ochjah dat is waar ook.

Zeg het maar dan. Dan weten we het ;). Ik speel bijna 7 jaar lang dit spelletje al.

Dan toch niet op tribalwars.nl aangezien daar wereld 1 pas minder dan 6 jaar geleden open ging :rolleyes:

En als ik dan kijk wat jij al hebt laten zien (wat trouwens niks is) dan moet ik toch de conclusie trekken dat jij heel traag leert. 7 jaar om iets te leren wat andere leren op 1 uur op tw ? Namelijk pm's beantwoord -> want dat doe jij heel af en toe als je eens zin hebt. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Dit was mijn cluster :p

Krijg ik nog steeds die trofee, heb wel iets neergezet op 21 :p

 

DeletedUser37444

Guest
(De) was doe je met een wasmachine Torentje ;)

Kortom, het is jouw cluster niet: inzending geweigerd :D
 

DeletedUser37444

Guest
I could, but I won't.

'Cause that would be.... yes, You know... SPAM!
 

DeletedUser37444

Guest
Mss is het je wel eens opgevallen en anders informeer ik je nu graag: Ik doe nooit mee aan dit soort zaken.
 
Reactiescore
1.736
Dan toch niet op tribalwars.nl aangezien daar wereld 1 pas minder dan 6 jaar geleden open ging :rolleyes:

En als ik dan kijk wat jij al hebt laten zien (wat trouwens niks is) dan moet ik toch de conclusie trekken dat jij heel traag leert. 7 jaar om iets te leren wat andere leren op 1 uur op tw ? Namelijk pm's beantwoord -> want dat doe jij heel af en toe als je eens zin hebt. :cool:

Hoe kan jij nou weten of ik het spel traag heb geleerd? Heb voor jou nog nooit wat gedaan en ga dat in de toekomst ook nooit doen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Hoe kan jij nou weten of ik het spel traag heb geleerd? Heb voor jou nog nooit wat gedaan en ga dat in de toekomst ook nooit doen.

Al een geluk dat we dan een echte spelers voor anders gevonden hebben hee.
Wat mij betreft heb jij er niks meer te zoeken ;)
 

DeletedUser

Guest
Come on guys. Doe dit via pm ofzo maar niet hier. Daarbij is deze discussie helemaal niet nodig. Wat boeit het nou hoelang je speelt..
 

DeletedUser

Guest
Doe je best NMI, er komt vast wel een pa prijs toch?:rolleyes::D

Geel: Aegon
Blauw: Plague

33k901e.png

Ik weet het, `t is een bazencluster :cool:

1 van de mooiste tot nu toe :/
Als ik zoiets al goed moet benoemen weet ik het niet meer :p
 

DeletedUser

Guest
Wat is er gaande met Mohniels, Anders en Plague? Heb ik iets gemist :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan