Jouw mening over...

DeletedUser52567

Guest
Houd je bek noob.

jij zit nu op insane??? wat dank ik god op mijn blote knieen dat ik daar dan gestopt ben, en ik snap ook niet dat bepaalde mensen met jou in een stam willen zitten, jij die met zoveel gemak met het K woord gooit...

jullie met jullie bwr dit en dat, en wat doen jullie zelf????
 

DeletedUser57892

Guest
Jullie kennen flame war niet eens, als je hem kent is het een hele lieve emotionele jongen die graag zijn hart opent t.o.v. ons. Hier is hij gewoon een ander persoon een ssj3 versie van mij :D
 

DeletedUser52567

Guest
Jullie kennen flame war niet eens, als je hem kent is het een hele lieve emotionele jongen die graag zijn hart opent t.o.v. ons. Hier is hij gewoon een ander persoon een ssj3 versie van mij :D

sodemieter op met je met een gevoelige lieve jongen...woorden als K autist komen niet uit gevoelige lieve jongens, en nu weer verbloemd het woord...hij weet niet wat hij zegt als hij dat wist dan zou hij zich zelf heel diep schamen.

Maar goed jullie met jullie grote mond over bwr, en jullie zijn zelf de tweede bwr geworden
 
Reactiescore
4
sodemieter op met je met een gevoelige lieve jongen...woorden als K autist komen niet uit gevoelige lieve jongens, en nu weer verbloemd het woord...hij weet niet wat hij zegt als hij dat wist dan zou hij zich zelf heel diep schamen.

Maar goed jullie met jullie grote mond over bwr, en jullie zijn zelf de tweede bwr geworden

Jij speelt hier nietmeer dus wat zeik je nou :rolleyes: ???
Als je enkel mensen afloopt te zeiken doe dat dan ergens anders.

Kan best zijn dat je het met zijn woordkeuze niet eens bent , maar ga dan zelf ook niet grof reageren als je er ook niet tegen kan :rolleyes:

Jij bent een lege plek op w20 , aangezien je gestopt bent , dus of reageer normaal en leg het norrmaal uit ipv netzo hard te lopen k*tten als andere waar je op loopt te zeiken ;)
 

DeletedUser52567

Guest
Jij speelt hier nietmeer dus wat zeik je nou :rolleyes: ???
Als je enkel mensen afloopt te zeiken doe dat dan ergens anders.

Kan best zijn dat je het met zijn woordkeuze niet eens bent , maar ga dan zelf ook niet grof reageren als je er ook niet tegen kan :rolleyes:

Jij bent een lege plek op w20 , aangezien je gestopt bent , dus of reageer normaal en leg het norrmaal uit ipv netzo hard te lopen k*tten als andere waar je op loopt te zeiken ;)

jij moet je helemaal stil houden want jij waait met alle winden mee...overal waar jij profijt denkt te halen praat jij mee dus jou mening ben ik al beu en zal ik ook niet als serieus nemen :)

ik ben gestopt om deze ontwikkelingen. en dat is pas sinds een dag :)

enne zo grof ben ik niet geweest, ja nu vind jij dat omdat jij toevallig een wit voetje ergens moet halen.
Nee wat ik zei is waarheid en als flame mijn onderbouwing zou willen weten waarom ik zo boos maar eigenlijk meer verdrietig ben over zijn woord gebruik dan ben ik zeer zeker bereid hem vriendelijk te woord te staan in de hoop hem een stukje bewustwoording te geven, die ik hem met alle liefde en zonder haat of wat dan ook wil geven :)
 

DeletedUser65072

Guest
ja maar jij bent een lief aandoenlijk olifantje ik weet niet eens wie je bent :)

maar ik hoop dat jij snapt waar ik heen wou gaan...oke het is een spel hier....maar sommige dingen zijn maatschappelijk gezien gewoon not done

:p

Ik spam enkel mij intresseert het echt weinig waar jullie over praten ;)
 
Bovenaan