Grappige IGM's

DeletedUser49029

Guest
bij mij ook, nog tot 3 september, dan wordt het weer op gsm in de les tw spelen(hihi)
 

DeletedUser

Guest
En dan komt De examen en dan is het oeps wat weet ik toch veel niet omdat ik in de les niet zat op te letten maar op TW zat haha. Op mij oude school hebben ze TW binnen paar weken toen geblokeerd. xD zaten met alle jongens van de klas op tw :D
 

DeletedUser58227

Guest
En dan komt De examen en dan is het oeps wat weet ik toch veel niet omdat ik in de les niet zat op te letten maar op TW zat haha. Op mij oude school hebben ze TW binnen paar weken toen geblokeerd. xD zaten met alle jongens van de klas op tw :D

En je werd niet geblokkeerd?
 

DeletedUser56707

Guest
Het begin van een leuk gesprek?



tommyking 23.08.12 00:22
Nou ik heb al veel sjappies gezien maar jij bent de beste !

jelleurk 23.08.12 23:23
jij komt van een beste planeet toch

tommyking 24.08.12 00:28
Nou ik heb al veel sjappies gezien maar jij bent de beste.

jelleurk 24.08.12 21:22
jij gooit hoge ogen ?

tommyking 24.08.12 21:39
Ik smijt met modder

jelleurk 25.08.12 16:24
je praat poep ruik je hier sukkel

jelleurk 25.08.12 16:31
jij smijt niks een hoopje stront ben je

tommyking 25.08.12 16:54
Oh echt waar?:(
 

DeletedUser

Guest
ik viel bijna van me stoel toen ik dit binnen kreeg :O

chimaera61 01.09.12 03:22
Goed Nieuws is geen Goed Nieuws als het geen Goed Nieuws is! Het Evangelie is Goed Nieuws!

Het Goede Nieuws is dat God Zelf mens geworden is om onze zwakheden en fouten te niet te doen, zodat Hij een relatie kan hebben met elk mens, ook met u.

Wat tussen God en u instond, wat tussen u beiden scheiding bracht, het zonde probleem, is opgelost. God heeft dit mogelijk gemaakt door Zelf naar de aarde te komen en mens te worden. Door uw schuld op Zich te nemen en te sterven aan een kruis. Van Zijn kant heeft Hij er alles aan gedaan om het terug in orde te brengen. De bal ligt nu aan uw kant, door het offer van Jezus persoonlijk te aanvaarden is uw zonde ook niet langer uw probleem.

Als u Jezus Heer maakt van uw leven en Hem leert kennen, dan zult u ontdekken, dat Hij nog veel meer voor u heeft gedaan: Hij gaf ook Zijn lichaam voor uw genezing. Jezus geneest ook vandaag nog! Dat is Goed Nieuws!

Hij nam de vloek van armoede en tekort op Zich: God wil ook voorzien in de noden die u vandaag hebt! Dat is ook Goed Nieuws!

Stel nu dat Jezus werkelijk degene is van wie de Bijbel zegt dat Hij is, de goddelijke Zoon van God. Naar deze wereld gekomen om ons te redden van onze zonden? Wat als Zijn dood niet gewoon een tragisch ongeval was, maar een deel van Gods eeuwige plan om onze redding mogelijk te maken?

Ik denk dat je het ermee eens bent dat dat het verschil zou maken.

Bedankt voor de moeiten en laten wij ons samen één worden met onze heer jezus.


Gegroet namens de heilige xXx
 

DeletedUser

Guest
Die profiel van hem ook zeg. Het lijkt wel zo bijbel verkoper. ( Hier in de straat smijten ze dan de deur massaal dicht :) ( En nee woon niet in een achterbuurt of zo :p
 
Bovenaan