Praattopic

DeletedUser

Guest
ach ja, na al deze opmerkingen gaat Ex-sangu zeggen dat ik noob ben en mijn nederlands moet verbeteren.
en dan neem ik het toch niet serieus ^^

Er is niets zoals een ex-Sangu.
Sangu ben je voor het leven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik heb niets gekregne heb me gwn bewezen hoor dus ja?maar je kan toch niet ontkennen dat deze werled van mindere kwaliteit is geworden na de quit van sangu

Natuurlijk niet: de helft van de spelers die fatsoenlijk timede ineens op delete en 90% van de spelers met een echt stamgevoel.
Het spelbeeld is enorm veranderd...
 

DeletedUser

Guest
ik heb niets gekregne heb me gwn bewezen hoor dus ja?maar je kan toch niet ontkennen dat deze werled van mindere kwaliteit is geworden na de quit van sangu

zijn het niet meteen allemaal noobs... er zitten nog steeds een paar hele goede spelers op. ook heel wat redelijke spelers.
dus kom dan niet op het forum zeggen op W10 spelen alleen nog maar noobs.
 

DeletedUser

Guest
zijn diamand is veel waard he tja:rolleyes:

diamanT
:p


@ Herman
Die paar spelers die het huidige W10-niveau overschrijden zijn niet bij machte het algemene niveau drastisch op te krikken.
Dus de veralgemening van "W10 = noob-wereld" zal dag na dag duidelijker worden en die uitspraak meer en meer gerechtvaardigd.
 

DeletedUser

Guest
Hallo Sangu-spelers...

Even zeggen dat niet de hele wereld door dit spamforum vertegenwoordigd wordt. Sommige spelers lezen dit forum zelden of reageren gewoon niet op de nutteloze opmerkingen.
En omtrent jullie opmerkingen over een dode wereld: jullie hebben gelijk, hopelijk komt het na de zomer ietwat weer op gang.

Groetjes
Jelle - Ithy

Pfff zou ook nooit mijn hoofd op dit forum laten zien, lees nu 3 pagina's maar het niveau is alleen maar verder omlaag gegaan (zover dat nog kon). Hoop echt voor je dat ingame het allemaal wat beter is/wordt.
 

DeletedUser10875

Guest
Altijd leuk, lees je weer een keer het w10 forum.... zijn er altijd Sangu'ers die hebben gereageerd:)
 

DeletedUser

Guest
nja stiekem zijn we nog altijd freaks die niet helemaal met tw kunnen stoppen ":)
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat alleen lagoon een waardige tegenstander is de rest sorry, maar de meeste viperleden hebben echt geen niveau van een topstam

Dat is nou altijd het probleem geweest van w10. Tegen echt goede georganiseerde stammen kunnen ze weinig tot niets uitrichten, maar wanneer ze de kans groter achten, en er weinig goede spelers zijn overgebleven, komen ze naar boven drijven. En dat is jammer natuurlijk.
 

DeletedUser57186

Guest
Oooo het Sangu clubje heeft precies wat heimwee. :) Wat schattig!
 
Bovenaan