Memorabele momenten op w3

DeletedUser

Guest
Omdat ik zelf wel een aantal goede en memorabele moment in mijn herinneringen heb aan w3, vind ik het wel leuk om eens te polsen welke de dingen zijn die jou bijblijven van de strijd en de diplo van w3.
 

DeletedUser13822

Guest
waar begin ik

allergrootste memorabel moment is de uren, dagen,nachten lange spammomenten in ons topic op het cervix forum. Het constant jennen, plagen, steken geven of gewoon plezier maken
 

DeletedUser19263

Guest
de maanden lange aanval van dtw zal ik niet snel vergeten, s'avonds deffen, s'ochtends wakker worden en zien dat er weer net zoveel aanvallen binnen komen als voor het deffen:eek:

toch leuk dat ik het overleeft hebt mede door stamgenoten die mij bleven steunen maar toch moest ik er zelf ongeloofelijk veel tijd in steken om alles telkens weer bij langs te lopen
uiteindelijk is dit er nog van weer te zien

Verslagen tegenstanders

Als aanvaller

Als verdediger

Totaal


Rang

Naam

Verslagen

1

sonnie [Devil]

741,11 Mio.


2

Darkkris [DA]

165,79 Mio.

3

misdaad [DA]

152,70 Mio



Verslagen tegenstanders
Als aanvaller

Als verdediger

Totaal


Rang

Naam

Verslagen

1

sonnie [Devil]

812,23 Mio.


2

XiNiX-NL [NM]

313,13 Mio.

3

billygeets [DA]

238,14 Mio.
 

DeletedUser

Guest
Mijn moment was toen ik cervix joinde om zogezegd de vijand CdM aan te vallen, maar eigenlijk een smoes was om rejekt gemakkelijk te kunnen internen zonder veel kapers te moeten dulden. En uiteraard ook de vele keren dat ik iedereen op het verkeerde been kon zetten!!!

Stammoment waren de mIRC tijden van CdM samen met de bot van ORI, hilarische tijden :)
 

DeletedUser

Guest
- De (sdm/Cdm) squad acties onder leiding van Al Capone, 2 wekelijks bashen op *DTW*, en natuurlijk het actief ontvangen worden en de nodige acties terug krijgen.
- Dagen lange msn gesprekken met Qs om toch maar te proberen het verband tussen cervix en *dtw* te verbreken :D (zelfs een moment geweest waar de bedoeling was om het bg te breken en beide vs. *DTW* te gaan :D) (moet ze nog altijd ergens hebben staan op een externe hd ofzo)
- CdM Vs. W3 was ook wel echt een tijd om niet te vergeten.

En nog zoveel schone momenten !
 

DeletedUser64972

Guest
De strijd als Newbie samen met Netherlord tegen ENG ;)
 

DeletedUser52559

Guest
Puk82 die gewoon vernietigd werd door *DTW* en Cervix wat misschien wel de grootste actie op 1 speler in W3 was.
Duizenden en duizende clears. Van rank 3 naar uit de top 20 in zeeeeer korte tijd. Was ook wel een leuk moment :)
 

DeletedUser17568

Guest
Op het account mightykroes als co ging spelen tot dat ik op een dag 1700 aanvallen binnen kreeg .
toen in een weekend van 8miljoen punten naar 5miljoen gegaan en daarna op het account overdetop nog gespeeld!
En de tijd ik als kleine speler van 700k punten was en de PBG was van =IRB=
 

DeletedUser55669

Guest
Voor mij vooral hoe ik als 12jarige n00b de steun van toenmalige nummer 1 ollie10 kon winnen en zo eindeloos profiteerde, en al evenveel mijn hele tijd in TSB, waarbij het zeker de moeite was toen we bij dtw gingen :p
Wat een rage was dat van AND toen :)
 

DeletedUser19263

Guest
Puk82 die gewoon vernietigd werd door *DTW* en Cervix wat misschien wel de grootste actie op 1 speler in W3 was.
Duizenden en duizende clears. Van rank 3 naar uit de top 20 in zeeeeer korte tijd. Was ook wel een leuk moment :)



denk dat de grootste aanval 'ooit' op mij geweest is....
 

DeletedUser52559

Guest
denk dat de grootste aanval 'ooit' op mij geweest is....

In totaal heb jij misschien wel de meeste clears langsgehad op heel W3. Maar op zo'n korte tijdspanne zeker wel op Puk82. Die teller moet zwaar de 20.000 gepasseerd zijn op 1 moment.
 

DeletedUser

Guest
denk dat de grootste aanval 'ooit' op mij geweest is....

Dat betwijfel ik ten zeerste.
Wij hebben nooit een efficiënte aanval op jou geplaatst, wat jammer was.

Eén maal hadden we een deftige aanval geplaatst waarbij er heel wat gaten gevallen waren, maar ik kon daar toen niet van profiteren, omdat mijn frontdef als tijdelijke os bij een nieuwe co op phili820 stond (die perse blackholes wou maken) en ik uit frustratie niet heb meegedaan op de aanval.
Ja, ik ben arrogant genoeg om te zeggen dat wanneer een aanval perfect gecoördineerd was rond mij, er een deftig resultaat uit de bus had kunnen komen.

Wij hebben jou veel aangevallen en meer dan eens roekeloos, maar puk was wel iets grootschaliger.
 

DeletedUser

Guest
Mijn memorabel moment buiten het spammen op het spamforum (wat veruit het leukste was) is de nacht dat ik op een vv die ten dode opgeschreven was toch nog eens een dikke 300 edels blokte van Xinix die toen vv had van rover ram en dacht ff makkelijk de puinhoop te veroveren. 1 van men betere momenten... :)
 

DeletedUser5456

Guest
De tijd in SdM dat we met alle fronten oorlog voerden en daarin op vrijwel alle fronten succesvol in waren.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb zeer goede herinneringen aan de ellenlange, muggenziftende discussies hier op het AF met king123456789, bij moment hilarisch en bij momenten superfrustrerend maar ook aan het zoeken en testen van 'de beste clear', 'de beste verhouding def-off', aan het uitdokteren van stategieën die achteraf redelijk naïef bleken te zijn, aan het mij druk maken over stomme dingen (zoals de hippiementaliteit bij Cervix met al hun inefficiënt gespam en toch stiekem een beetje jaloers zijn over de hechte band daar) maar ook aan het fanatieke van mijn stamgenoten en dan beseffen ... shit, ik ben ook zo!!!
 

DeletedUser

Guest
Het leukste moment op wereld 3 was met de start toen mijn stammetje(niet de mijne maar ik zat erin) op nummer 1 kwam te staan. The balls :D :D
 

DeletedUser1435

Guest
mijn memorabel moment is, dat verschillende grote stammen gingen samenwerken om mij van de kaart te vegen. eerst probeerde 1 stam alleen, maar dat lukte niet. ik bood flink tegengas. ik hakte ze zelfs in de pan, toen kwamen er meerdere stammen om deze toekomstig nummer 1 te pakken. dat lukte en mijn toekomst was niet meer.
 

DeletedUser13822

Guest
@ nik: <3 Hippies :p
weet nog dat ik beetje op mijn tenen getrapt was toen je ons zo noemde in een pm :p

@anthraxxis: Ni geluve!
 

DeletedUser26555

Guest
mijn memorabel moment is, dat verschillende grote stammen gingen samenwerken om mij van de kaart te vegen. eerst probeerde 1 stam alleen, maar dat lukte niet. ik bood flink tegengas. ik hakte ze zelfs in de pan, toen kwamen er meerdere stammen om deze toekomstig nummer 1 te pakken. dat lukte en mijn toekomst was niet meer.

jij hebt je acc geregistreerd toen w3 begon:D
 

DeletedUser

Guest
Waar moet je beginnen ... er zijn zoveel memorabele momenten.
Waar is de tijd dat je alles nog zelf in bb-codes moest zetten? ( en owee... als je dat eens niet deed op 't forum)
Dat je met zelfgemaakte excelbladen aanvalletjes moest timen ... (niet mijn excel, maar dat van de originele WargodNl :)
En ja, onze illustere stamleider toenertijd (WargodNl) schreef alles in 't vet :p

De allereerste gezamelijke aanval met m'n buurman, de winst was 5 dorpjes van 1 speler, allemaal geëdeld om 07.01u ... in het begin was dat een hele prestatie :p

Het verbeteren van fouten in huistaken, meedenken en ideeên geven voor allerhande opdrachten, gewoon luisteren naar de dagdagelijkse troubles van stamgenootjes ... het gaf wel een virtueel mama-gevoel :)

Eén van de beste momenten was toen ik terugkwam van vakantie en dat m'n vv ervoor had gezorgd dat ik bij cervix zat. Thx acidbomb ... zonder jou had ik dit nooit meegemaakt!

En dan natuurlijk het eindeloze gespam en ge'pm met jan en alleman.
Denk dat ik, samen met qs, toch wel het record heb van de langste pm ... hoeveel posts weet ik niet maar hij staat hier ergens op m'n pc opgeslagen.

Ach ... het was een leuke tijd en nu ... live goes on!

Grts! :D
 
Bovenaan