Stelling van de dag

DeletedUser41642

Guest
Ja, wat zou deze wereld voor modus veel leuker geweest zijn als er sprake was geweest van een boerderijlimiet....dan was volgens mij Fp allang weggeweest..

Ongetwijfeld, maar ja ik weet niet of het dan leuker wordt in de werelden.
 

DeletedUser59624

Guest
Ongetwijfeld, maar ja ik weet niet of het dan leuker wordt in de werelden.

Nou, in zo'n geval 'leuker' dat je duidelijker de goede spelers ziet, je zult namelijk meer moeten gaan snipen en timen...en alles tot in de puntjes beheren.

Op deze wereld is het vooral taggen en dan 'domweg' vol proppen met defence van stamgenoten, kan ook, maar heb je wel minder skills voor nodig.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind boerderijlimiet maar niets.
Als verdediger heeft het iets, maar als aanvaller is het gewoon te makkelijk.
Als je wat clears voor je edelclears timed is het gedaan of je sloopt alle boederijen en die dorpen deft hij ook niet meer.
 

DeletedUser

Guest
Nou, in zo'n geval 'leuker' dat je duidelijker de goede spelers ziet, je zult namelijk meer moeten gaan snipen en timen...en alles tot in de puntjes beheren.

Op deze wereld is het vooral taggen en dan 'domweg' vol proppen met defence van stamgenoten, kan ook, maar heb je wel minder skills voor nodig.

Je bedoelt: minder activiteit. Als je 'domweg' gaat stacken zal je het niet lang trekken op een stackwereld. ;)
 

DeletedUser62448

Guest
Ik vind boerderijlimiet maar niets.
Als verdediger heeft het iets, maar als aanvaller is het gewoon te makkelijk.
Als je wat clears voor je edelclears timed is het gedaan of je sloopt alle boederijen en die dorpen deft hij ook niet meer.

als de tegenstander de boerderij kata't kan hij hem zelf ook niet stacken, dus verover je hem gewoon weer terug..
boerderij werelden worden heel vaak kata werelden.. maar eigenlijk werk je jezelf gewoon tegen & word het ook nog eens voor beide kanten een minder leuke wereld;)
je moet snipen & bijstacken tussen de clears in:) daarom vind ik w24 ook moeilijker:p
 
Reactiescore
8
het heeft allebei wel iets vind ik...

als dit een wereld was met boerderijlimietregel dan zou de spanning er minder zijn ben ik bang...

en ik neem aan dat iedereen met de start van deze wereld bewust was dat dit een wereld zonder boerderijlimietregel.

zo niet dan heb je pech ;)
 

DeletedUser41642

Guest
Maar even weer naar stelling vd dag?

Staat nu op 18,7 mln. Ik had 18, maar hij gaat daar nog wel overheen.
Biedt iemand nog meer? ;)
 

DeletedUser59624

Guest
wel, als ik nog een kans mag wagen dan ga ik voor de 21 miljoen.
 

DeletedUser62448

Guest
de zwaargestackte dorpjes zal Modus wss niet meer aanvallen, dus veel ODD zal er wel niet bijkomen, tenzij er nog veel loopt:)
ik gok een 19.5mill

wat krijgt diegene die het goed heeft?:D
 

DeletedUser

Guest
de zwaargestackte dorpjes zal Modus wss niet meer aanvallen, dus veel ODD zal er wel niet bijkomen, tenzij er nog veel loopt:)
ik gok een 19.5mill

wat krijgt diegene die het goed heeft?:D

Een massa van Modus, gaan we vergelijken wie het beste kan deffen, Vorteks of de winnaar :p
 

DeletedUser

Guest
de zwaargestackte dorpjes zal Modus wss niet meer aanvallen, dus veel ODD zal er wel niet bijkomen, tenzij er nog veel loopt:)
ik gok een 19.5mill

wat krijgt diegene die het goed heeft?:D

19,5 zal knap zijn, heeft ie nu ook al, dus dan zal er echt niks meer moeten komen :D
 
Bovenaan