Einde wereld 3

DeletedUser16702

Guest
Nou iedereen van DA, gefeliciteerd met jullie overwinning! :)
 

DeletedUser17616

Guest
Bedankt!

Jij ook, je hebt het einde iig. wel gehaald.
 

DeletedUser52559

Guest
Moesten we naast elkaar gelegen hebben hadden we waarschijnlijk elkaar dag en nacht hebben zitten atken en terwijl op fb leuk doorleuten over of het al dan niet een fake is ofzo. Met je tooltjes!
 

DeletedUser

Guest
En we zijn nog steeds online :p! Niemand die weet wanneer nou echt de stekker eruit gaat? :p
 

DeletedUser53052

Guest
Proficiat W3 spelers, had eerlijk gezegd niet verwacht dat deze wereld als eerste zou eindigen. W2 leek me logischer, maargoed.


Zojuist gehoord dat geheel W3 weer wordt ge-reset en iedereen opnieuw begint!

Ja, tuurlijk... ? :cool:
Denk dat W3 dan gewoon uit de lijst verdwijnt hoor, net zoals bij alle andere taalservers. Tenzij je een degelijke bron hebt ;) ?
 
Reactiescore
499
Gefeliciteerd allemaal!
Helaas werd ik op Hobbit1 gehackt, anders was ik oon een lid van DA geweest!
 

DeletedUser19263

Guest
gefeli da jammer dat er geen echte eind strijd geweest is maar toch een verdiende overwinning naar zoveel jaar;)
 

DeletedUser

Guest
Ter informatie voor de mensen die niet (meer) op W3 spelen maar wel geïnteresseerd zijn:

Tribal Wars Team 21.08.12 21:14
Beste spelers,

Zoals jullie allen gemerkt hebben is wereld 3 in de vredesmodus gegaan. Dit betekent dat de winnaars bekend zijn en dat het nu tijd is om afscheid te nemen van wereld 3.

Wereld 3 zal volledig afgesloten worden op dinsdag 28 augustus in de loop van de dag. Hierna kan je niet meer inloggen op deze spelwereld.

We hopen dat jullie veel plezier beleefd hebben aan deze spelwereld en zien jullie graag terug op een nieuwe wereld!

Bedankt voor jullie deelname.

Met vriendelijke groeten,
Het TribalWars.nl Team
 

DeletedUser65280

Guest
ALS ENIGE LID BLIJF IK OVER VAN WAT OOIT ZO MACHTIG Elite New Galaxy WAS

gefeliciteerd da met jullie overwinning
ik krijg traantjes in men ogen als ik denk aan al die goede herinneringen

GROETJES TROTS ENG LID
 
Bovenaan