Topstammen/Flopstammen

DeletedUser57186

Guest
Jij kan zo het beste vriendje van TRH worden! Exact hetzelfde niveau :rolleyes:

Hoezo? Vertel hij ook altijd de waarheid over jou hoe hard je zuigt en dat je een klein dom zielig noobje bent? Tja dat is nu eenmaal de waarheid en sommige zullen dat dus ook inzien.
En daar kan zo'n domme accounts hopper als jou niks aan veranderen hoe graag je het nog zou willen.
 

DeletedUser

Guest
Want propaganda voeren is toch wel heel zwaar voor ons propaganda genie. Je zou denken dat hij de snuggere opmerkingen uit zijn mauw zou moeten schudden.

Je hebt de verkeerde voor je. Dat was ik.

Hoezo? Vertel hij ook altijd de waarheid over jou hoe hard je zuigt en dat je een klein dom zielig noobje bent? Tja dat is nu eenmaal de waarheid en sommige zullen dat dus ook inzien.
En daar kan zo'n domme accounts hopper als jou niks aan veranderen hoe graag je het nog zou willen.

Fy. T. is en blijft een goede speler die al zolang ik me kan herinneren op hetzelfde account zit sukkel. Get your facts straight.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo? Vertel hij ook altijd de waarheid over jou hoe hard je zuigt en dat je een klein dom zielig noobje bent? Tja dat is nu eenmaal de waarheid en sommige zullen dat dus ook inzien.
En daar kan zo'n domme accounts hopper als jou niks aan veranderen hoe graag je het nog zou willen.

Ik ken jou.
Jij bent die kerel die op ieder forum inclusief vrije forum belachelijk wordt gemaakt omdat je een debiel bent. Of iig zo gedraagd.

Overigens ben je zelf ook geen topspeler, dus wie geeft jou het recht mensen hier noob te noemen? Je bent weer een typische speler die het hoog in de bol heeft en laag in de skills. Als je hier niet speelt, raad ik je vooral aan weg te gaan. Niemand zit hier te wachten op zinloze en niveauloze posts van een clown als jij. Vooral omdat ik de clown hier ben en er maar 1 is toegestaan.

Ksst.
 

DeletedUser

Guest
Ben druk met studeren, is ook de eerste x in een aantal dagen dat ik weer ff op TW kom. Zal hem IG volgende week wel van weerwoord zijn, zodat de discussie hier niet blijft doorgaan.

Kijk met al deze posts die je postte om te verklaren waarom je niet postte heb je meer tijd verspilt dan als je gewoon zou hebben gereageert. Al ga je natuurlijk heel lang moeten nadenken om hier nog met een degelijke repliek te komen zonder al te veel gezichtsverlies te lijden :) En is voldoende interesse hoor, post maar op het af!
 

DeletedUser57186

Guest
Je hebt de verkeerde voor je. Dat was ik.



Fy. T. is en blijft een goede speler die al zolang ik me kan herinneren op hetzelfde account zit sukkel. Get your facts straight.

FY. T. LOL :D:p, maar goed ik zie het al, zielige noobjes die accounthoppers zijn komen elkaar al verdedigen. :) Zo hoort het!

Nja, kbegrijp ook niet vanwaar hij het haalt, maar hij beweert dit al een volle maand :p

Zo'n noobje als jij weet het maar al te goed hoor. Je zuigt nu eenmaal en daar kun je niks aan veranderen. Toch tof dat ze je hebben geaccepteerd op wereld 16. Maar goed dat is logisch tussen de noobjes he.

Ik ken jou.
Jij bent die kerel die op ieder forum inclusief vrije forum belachelijk wordt gemaakt omdat je een debiel bent. Of iig zo gedraagd.

Overigens ben je zelf ook geen topspeler, dus wie geeft jou het recht mensen hier noob te noemen? Je bent weer een typische speler die het hoog in de bol heeft en laag in de skills. Als je hier niet speelt, raad ik je vooral aan weg te gaan. Niemand zit hier te wachten op zinloze en niveauloze posts van een clown als jij. Vooral omdat ik de clown hier ben en er maar 1 is toegestaan.

Ksst.

A jij weer. Is ook eens langs geleden he. :D Je bent toch nog niet boos omdat ik je hebt ingemaakt he. Auch ja, noobs blijven noobs en daar kun je niks aan veranderen. Ook al zou je het nog zo graag willen.
Maar jullie zitten allemaal in de zelfde stam. :) Jullie vijand moet zich toch ook kapot lachen met zo'n belachelijke spelers als jullie. Ow ja vergeten wereld 16 is een noob wereld. Daarmee dat jullie zich er thuis voelen natuurlijk.
 

DeletedUser20611

Guest
Toch tof dat ze je hebben geaccepteerd op wereld 16. Maar goed dat is logisch tussen de noobjes he.
Wat is er toch met mensen die constant op andere wereldfora gaan en dan de hele wereld noob noemen terwijl ze er amper iemand kennen? :eek:
 

DeletedUser

Guest
A jij weer. Is ook eens langs geleden he. :D Je bent toch nog niet boos omdat ik je hebt ingemaakt he. Auch ja, noobs blijven noobs en daar kun je niks aan veranderen. Ook al zou je het nog zo graag willen.
Maar jullie zitten allemaal in de zelfde stam. :) Jullie vijand moet zich toch ook kapot lachen met zo'n belachelijke spelers als jullie. Ow ja vergeten wereld 16 is een noob wereld. Daarmee dat jullie zich er thuis voelen natuurlijk.

Mij hebt ingemaakt? Kerel, je hebt nog nooit tegen mij gespeeld -.-'

Noobs blijven noobs, dat is een mooi gezegde waarmee jij precies jouw gedrag verantwoord.
 

DeletedUser59624

Guest
Laten we even met respect naar elkaar omgaan, elkaar voor noob blijven uitmaken helpt geen zak, bewijs het tegendeel maar ingame.

Nu terug naar top en flopstammen mensen!
 
Reactiescore
1.577
Kijk met al deze posts die je postte om te verklaren waarom je niet postte heb je meer tijd verspilt dan als je gewoon zou hebben gereageert. Al ga je natuurlijk heel lang moeten nadenken om hier nog met een degelijke repliek te komen zonder al te veel gezichtsverlies te lijden :) En is voldoende interesse hoor, post maar op het af!

Zal ik doen! :)
 

DeletedUser57186

Guest
Wat is er toch met mensen die constant op andere wereldfora gaan en dan de hele wereld noob noemen terwijl ze er amper iemand kennen? :eek:

Dat jullie allemaal zuigen, dat is niet erg hoor. Gewoon accepteren natuurlijk.

Mij hebt ingemaakt? Kerel, je hebt nog nooit tegen mij gespeeld -.-'

Noobs blijven noobs, dat is een mooi gezegde waarmee jij precies jouw gedrag verantwoord.

Grappig dom zielig ventje. :) Ga maar terug naar je noob stammetje.
 

DeletedUser

Guest
Grappig dom zielig ventje. :) Ga maar terug naar je noob stammetje.

Dus ik ben grappig dom zielig ventje omdat jij onzin praat en vervolgens jou op jouw plekje zet?

Zie, nu doet dit mij twijfelen of je tegen jezelf aan het praten was of de verkeerde had gequoted.
 
Reactiescore
1.089
jongens trek het je niet aan, het is die pipo die op elk wereld fora iedereen voor noob loopt te verkondigen, en zelf denkt dat hij heer en meester van tw is, omdat hij 2 keer classic goed heeft gedaan, en tegen de meeste van ons (99%)nooit een seconde heeft gespeeld. Hij had nog geen ban gehad voor gezwets op w16, dus dat moest hij aan zijn lijstje voegen.

Kortom, net zo n rasidioot als van de vorige werelden (w1 w19 etc)die hier de meest hoogstaande wereld van tw kwamen afkraken omdat ze zelf het niveau niet kunnnen bij benen
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser59624

Guest
Bedankt voor deze reactie! Bewijst enkel de stelling dat er maar één 'noob' op dit moment aan het posten is buiten onze mod ;)

Thanks bro!

DownOnMe zei:
Dat jullie allemaal zuigen, dat is niet erg hoor. Gewoon accepteren natuurlijk.


Noobs blijven noobs, dat is een mooi gezegde waarmee jij precies jouw gedrag verantwoord.
Grappig dom zielig ventje. Ga maar terug naar je noob stammetje.

Ik krijg ontzettend veel klachten over je, misschien is het goed als jij je nu is gaat gedragen naar andere spelers in plaats van ze alleen maar zwart te maken. Op dit moment heb ik het laten gaan en me beperkt tot een waarschuwing in het topic zelf, maar dit gaat iedereen aan:

de maat is een beetje vol, propaganda oké, maar laten we het met zijn allen een beetje normaal houden. Gezellig hoeft van mij niet, daar is dit ook niet voor, maar respect lijkt me een goed begin... Ik hoop dat het voor iedereen duidelijk is.

Goed, terug naar top/flop stammen jongens.. :)
 
Reactiescore
1.577
Nonkel we wachten nog steeds.

Heb net die PM gelezen waar zijn hele post op berust.. Jammer genoeg zijn er bij het doorsturen deeltjes uit weggelaten (nice try Robbie :p). Het feit alleen al dat er zaken zijn weggelaten doet me vermoeden dat er dingen gezegd zijn geweest die zijn post niet ten goede komt. Dus, als je dan toch een eerlijk debat erover wil, stel ik voor dat je de volledige PM doorstuurt en niets weglaat.
 
Bovenaan