DroomSpeler.

DeletedUser

Guest
ik heb enkel Jnes gesproken denk ik, jij zla me genegeerd hebben :p
 

DeletedUser

Guest
jij bent gestopt? :eek:ooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooo
nu ben ik een babbelmaatje kwijt :(
 
Reactiescore
786
Jammer he dat hij is gestopt :(
Nu moet ik een nieuwe top co zoeken :(
 

DeletedUser

Guest
Hé,en ik dan? Pff echt iedereen vergeet mij é :'(. Alsof ik geen meerwaarde was op wander als nor.

toen de massas kwamen op wander speelde ik er nog alleen hoor :D en erna was het steeds om de 2 weken clears eruit sturen voor rang 1 oda :D dat deden we redelijk afwisselend ;) alleen spijtig dat die nr 1 rang nu gaat verdwijnen :( toch leuke tijd met michieltje:D:D:D door ROFL ging ik stoppen maar ondertussen zit ik idd in DEI waar het zoveel beter is (wat ik niet verwacht had na ik daar vroeger af en toe een VV deed om te deffen)

en over lob vs dra komt wrs nooit een eind aan... alle grensdorpen zitten met 100k vol ofzo... of er moet iemand inactief vallen ofzo wat ik niet zie gebeuren maar je weet nooit :rolleyes:
 

DeletedUser51666

Guest
jij bent gestopt? :eek:ooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooo
nu ben ik een babbelmaatje kwijt :(
Tja soms moet je keuzes maken. Nee is niet waar :p ben men zin wat kwijt.

Jammer he dat hij is gestopt :(
Nu moet ik een nieuwe top co zoeken :(
Ho of ik zo top was :D

toen de massas kwamen op wander speelde ik er nog alleen hoor :D en erna was het steeds om de 2 weken clears eruit sturen voor rang 1 oda :D dat deden we redelijk afwisselend ;) alleen spijtig dat die nr 1 rang nu gaat verdwijnen :( toch leuke tijd met michieltje:D:D:D door ROFL ging ik stoppen maar ondertussen zit ik idd in DEI waar het zoveel beter is (wat ik niet verwacht had na ik daar vroeger af en toe een VV deed om te deffen)
Tja eingelijk als er een massa kwam op wander was ik er niet alsof ze het roken dat ik weg was de pestkoppen. maar de ODA zelf had je al mooi opgebouwd :D Ik gaf je gwn wat spirit om door te doen :)
 
Bovenaan