Topstammen/Flopstammen

Reactiescore
1.577
Laten we leven in het heden, ipv in het verleden. En het heden toont gewoon een sterk Goh XL. Dat heeft niets te maken met Astra*, dat heeft te maken met Goh XL.

Edit: @J.: het toont ook een weerbaar Mental uiteraard :p.
 

DeletedUser

Guest
Of je kan even reageren op TRH zijn post waar je op zou reageren twee dagen geleden?
 

DeletedUser

Guest
Ben druk met studeren, is ook de eerste x in een aantal dagen dat ik weer ff op TW kom. Zal hem IG volgende week wel van weerwoord zijn, zodat de discussie hier niet blijft doorgaan.

Druk met studeren? En dus ga je non stop reageren bij 'wielersport'? Right :eek:
 
Reactiescore
1.577
Dude, kheb 7 herexamens beginnende vanaf morgen. Dat ik daar reageer is omdat ik meedoe aan die prono's en ik wielrennen ontspannender vind dan dit forum.

Kvraag me af wanneer jij nog eens gewone posts gaat plaatsen. Dat moet ook al geleden zijn van... (vul maar aan)
 

DeletedUser63410

Guest
Ik reageer hier morgen effe kort op :p.

Shhhtt, niet zo ongeduldig! :p

Tjaah ik was ongeduldig tjaah :rolleyes:

Ben druk met studeren, is ook de eerste x in een aantal dagen dat ik weer ff op TW kom. Zal hem IG volgende week wel van weerwoord zijn, zodat de discussie hier niet blijft doorgaan.

Om uiteindelijk hiermee getracteerd te worden maar oke, ik ga dingen zeggen die kloppen en dan word het naar IG getrokken.
That´s the story of my life..
 
Reactiescore
1.577
Ze kloppen ook anders had je je woordje toen wel klaar :p

Ik wilde gewoon de fout niet maken om dingen te zeggen die niet klopten en ging dus even nakijken wat er allemaal gespeeld heeft. In tegenstelling tot anderen op dit forum die denken propaganda te voeren :)rolleyes:) probeer ik dus wel dingen na te trekken en alles zo kort mogelijk op de waarheid te houden. Als ik fout ben, geef ik dat ook toe. Dat is althans de reputatie die ik zelf denk te hebben.

Dussss, ipv zo'n van de put gerukte zin te plaatsen om er mensen nog maar eens aan te herinneren dat je gelijk hebt, wil ik je vragen om de tegenstander een eerlijke kans geeft om je van de tafel te praten.

Wielrennen is inderdaad veel ontspannender :D
 

DeletedUser63410

Guest
Ben druk met studeren, is ook de eerste x in een aantal dagen dat ik weer ff op TW kom. Zal hem IG volgende week wel van weerwoord zijn, zodat de discussie hier niet blijft doorgaan.

Dussss, ipv zo'n van de put gerukte zin te plaatsen om er mensen nog maar eens aan te herinneren dat je gelijk hebt, wil ik je vragen om de tegenstander een eerlijke kans geeft om je van de tafel te praten.

Oke je gaat me dus via een IG pm van tafel praten? Gek hoor, dus je hebt de kans me volkomen belachelijk te maken hier op het AF.
Maar nonkel jos wilt mijn reputatie netjes houden en doet dat heel nobel via de pm? Komop ik Josje, voor iemand die een genie zou wezen in propaganda lul je een hoop bull shit hoor :p

Ik wilde gewoon de fout niet maken om dingen te zeggen die niet klopten en ging dus even nakijken wat er allemaal gespeeld heeft.

Nee nee :p Je noemde bepaalde spelers al backstabbers ( want dat had je van horen zeggen ). Toen kwam ik met een prachtig verhaal waarna je hier verdween "studie right".. Want propaganda voeren is toch wel heel zwaar voor ons propaganda genie. Je zou denken dat hij de snuggere opmerkingen uit zijn mauw zou moeten schudden. Maar nee hij vertrok nadat hij teveel foutjes had gemaakt :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik ook, ,maar er word van de daken geschreeuwd ASTRA FTW!, dat is gewoon niet zo. Het was wel zo, maar dat terzijde.
Ik ben ook zeer trots op het werk van de stam, zeker na mijn leegzet actie, en alsnog redelijk kunnen deffen.
Maar het gaat erom dat iedereen uitgekotst word, en propaganda gemaakt word., en Goh Xl faalt?
Dat zijn de woorden welke ik las van L., Tja, het Astra deeltje leeft er idd in voort onder andere naam.
Ik heb diep respect respect voor Astra, en zeker voor de leden ervan, welke nu in GoH Xl zitten.
Echter is het niet meer FTW, das war einmahl. Wellicht hard maar waar, astra heeft 5 leden.
We hebben het over nu, en niet over toen. Want ook Nilva/Curam was ooit goed.

Ben de discussie ook meer als zat, hopende je nu voldoende te hebben geinformeerd :p

Dat gohxl faalt was een grapje, dat kan je toch wel zien aan de post lol.. Het astra* deeltje leeft er idd voor, maar voelen jullie je allemaal even goed als toen je in die stam zat die maar niet wou vallen ondanks al die tegenslagen en verliezen? Gohxl is een topstam, een sterke stam, aan astra* had je dat risico'tje, ja, we wisten dat we gingen vallen, maar hield je ooit op met vechten dan? Ik namelijk niet, nu nog steeds niet.
 
Reactiescore
1.577
Als jij er trots op wilt zijn dat je vergeleken wordt met mensen als hem, be my guest :p.

En met alle respect R., maar ik heb geen zin om de discussie aan te gaan met iemand die andermans zinnen altijd 'bullshit' noemt en er dan een leuke woordspeling aan geeft & verder maar weer herhaalt wat al tekst en uitleg heeft gekregen. Dat is wat jij namelijk voortdurend doet. Noem me dan maar gewoon een 'zwakke' propagandist. Jij & ik weten allebei beter. Het moment dat je afkomt met een degelijke post zal ik daar op ingaan.

Oh, en nu denk je wss, "ik heb een goede post gemaakt en daar wil hij dan IG over praten?".. True, maar er zijn weinig mensen die geïnteresseerd zijn in onze discussie. Dat is exact de reden waarom ik het IG verder wil afhandelen. Jij hebt je moment van glorie gehad, wees blij dat ik het niet hoef te verpesten.
 

DeletedUser63410

Guest
Oh, en nu denk je wss, "ik heb een goede post gemaakt en daar wil hij dan IG over praten?".. True, maar er zijn weinig mensen die geïnteresseerd zijn in onze discussie. Dat is exact de reden waarom ik het IG verder wil afhandelen. Jij hebt je moment van glorie gehad, wees blij dat ik het niet hoef te verpesten.

Onzin, je bent gewoon A te lui om het doen en B kan je het gewoon niet :p Nu opeens gaan janken over hoe ik zou wezen gast zo ben ik altijd al geweest.
Verder was op mijn post waarop reactie zou komen redelijk wat positieve reactie, juist omdat hij deze elementen niet bevatte.
 
Reactiescore
1.577
Onzin, je bent gewoon A te lui om het doen en B kan je het gewoon niet :p Nu opeens gaan janken over hoe ik zou wezen gast zo ben ik altijd al geweest.
Verder was op mijn post waarop reactie zou komen redelijk wat positieve reactie, juist omdat hij deze elementen niet bevatte.

Ja, je hebt gelijk. Ik kan het niet :rolleyes:, laat het ons daarop houden. Je krijgt volgende week een PM van me :).
 

DeletedUser

Guest
Dude, kheb 7 herexamens beginnende vanaf morgen. Dat ik daar reageer is omdat ik meedoe aan die prono's en ik wielrennen ontspannender vind dan dit forum.

Kvraag me af wanneer jij nog eens gewone posts gaat plaatsen. Dat moet ook al geleden zijn van... (vul maar aan)

je was al en ... nu door deze post nog meer -)
 
Bovenaan