TWw W16, Een nieuwe start

DeletedUser

Guest
Ga het aankomende maandag niet redden, maandag daarop gok ik wel.
Heb blijkbaar te grote plannen :p
 

DeletedUser

Guest
Iemand die hiermee nog iets zal doen?
Aangezien W16 al enige tijd zonder reporters zit?

Er is iig genoeg om over te schrijven en als jullie het niet van plan zijn, heb ik het gevoel dat ik net zo goed zelf een shot kan wagen. Desondanks het feit dat ik geen schrijftalent ben.
 

DeletedUser31802

Guest
Iemand die hiermee nog iets zal doen?
Aangezien W16 al enige tijd zonder reporters zit?

Er is iig genoeg om over te schrijven en als jullie het niet van plan zijn, heb ik het gevoel dat ik net zo goed zelf een shot kan wagen. Desondanks het feit dat ik geen schrijftalent ben.

ik als ex schrijver zou het niet adviseren. Zit erg veel werk in. En je krijgt niet altijd de waardering ervoor. En de beloning komt ook niet altijd op tijd.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga niet schrijven omdat ik er PA mee wil verdienen, ik heb zelf altijd PA paraat staan en ik bedien er 3 werelden mee, dus dat is probleemloos voor mij.

Vervolgens heb ik ook geen waardering en schouderklopjes voor mijn werk, ik wil enkel W16 een geschiedenis geven. Dat als je over een jaartje het TWW terugleest en denkt aan de oude goeie oorlogen.
 

DeletedUser3368

Guest
Zou het zeker waarderen als er weer een reporter terug komt, goed dat je het aanbiedt ll0ll king en hoop dat je het oppakt :)
 
Reactiescore
1.577
Ben 2 jaar TWw-reporter geweest en daaruit heb ik geleerd dat veel afhangt van de W16-spelers. Leuke artikelen werken alleen met hen & door hen. W5 vond ik bvb geniaal om voor te schrijven, omdat het ook effectief werd gelezen en ik veel feedback kreeg. Bovendien was er ook gewoon veel respect voor de reporter.
Ik vrees dat dat op W16 niet mogelijk is.

Ik wens je iig veel succes T., als je tips nodig hebt :)p) weet je me te vinden - al denk ik niet dat je die nodig hebt.
 

DeletedUser

Guest
Zeker doen, ik zou het erg leuk vinden om weer wat artikelen over W16 te lezen. Echter moet ik het bovenstaande wat nonkel jos zegt over wat op W16 waarschijnlijk niet mogelijk is, bevestigen :(
 

DeletedUser41607

Guest
Ik zou het ook erg leuk vinden!
Ik denk wel dat het mogelijk is, zolang het maar een beetje objectief blijft en niet te veel pro curam als je begrijpt wat ik bedoel.
Dat is iets wat natuurlijk heel moeilijk is maar ik denk door objectief te blijven dat je daarmee respect kan winnen!
 

DeletedUser

Guest
Het zou leuk zijn een nieuw stuk te lezen. Ben alleen een beetje bang dat ll0ll king van zijn schrijven wordt afgehouden door het deffen tegen Ro :p
 

DeletedUser

Guest
Ik hoef niet eens te deffen tegen Ro ;)
Zijn 30 seconde treintjes zijn nou niet echt tijdverspillers.

Heeft meer te maken met mijn studie ;) Zit nu in eerste weken wat druk is, daarna wordt rustiger en kan ik schrijven. Ideeën liggen al klaar.
 

DeletedUser

Guest
Ik hoef niet eens te deffen tegen Ro ;)
Zijn 30 seconde treintjes zijn nou niet echt tijdverspillers.

Heeft meer te maken met mijn studie ;) Zit nu in eerste weken wat druk is, daarna wordt rustiger en kan ik schrijven. Ideeën liggen al klaar.

Ik ben benieuwd :D
 

DeletedUser

Guest
Ik hoef niet eens te deffen tegen Ro ;)
Zijn 30 seconde treintjes zijn nou niet echt tijdverspillers.

Heeft meer te maken met mijn studie ;) Zit nu in eerste weken wat druk is, daarna wordt rustiger en kan ik schrijven. Ideeën liggen al klaar.

verlopig maak je er nu niks van kom op laat ens wat zien -)
 
Bovenaan