Topstammen/Flopstammen

DeletedUser

Guest
Waarom eigenlijk die blijvende discussie over Astra* top of flop? Ik vind even interessant als nul komma niks. No offence.
 

DeletedUser

Guest
Wordt er eens ontopic gepost, is het wéér niet goed :(

Pssst geheimpje, Astra* blijft een top stam
 

DeletedUser63410

Guest
Dat ligt niet aan die alleen Astranten hoor.. GOH XL was daarvoor al de beste stam op dat moment.. GOH XL heeft er een grote stap mee richting eindoverwinning gezet maar dit maakt niet dat die Astranten de reden zijn dat GOH XL een succes is..

Sorry maar nu gaan we even de waarheid erbij pakken. Voor de val van Astra* was Nilva de sterkste stam van w16, diplomatiek hadden ze Curam in de tang en FUL had het te druk met Goh XL. Goh XL had een goede oorlog in het zuiden die wisselvalige resultaten bood in het noorden was het enkel verzwakt omdat de sterke Goh spelers op zuidelijke 40+ accounts gingen spelen ( hier viel dus een gat ). Tevens was Goh XL diplomatiek niet erg ervaren, zo kunnen we zeggen en dit heb ik ook gewoon tegen mijn leiders gezegd, dat Goh XL achter de massa in die tijd aanliep. Zoals Lil-John nu het communicatie kanaal is van Nilva, was Lil - John het voorheen van Goh XL. Diplomatiek was Goh XL dus niet onafhankelijk, iets wat door de recruits van Astra* spelers gedwongen welliswaar is gerealiseerd.

L. geen bullshit. Astra heeft zijn beste tijd gehad!

Ik snap de moeite niet J. waarom kun je L. niet trots op zijn verleden laten zijn? Ik snap je oprecht niet, had je het zo slecht?
Sorry maar ik snap niet de urgentie en wrok van je waarom je het oud leden moet vertellen dat Astra* verleden tijd is. Dit weten spelers als L, als Palikir en ik ook.
Desnondanks zijn wij uitermate blij en kijken wij met plezier terug op onze ervaringen.

Desondanks was High5 met DragonCrusher erin, kwalitatief de beste stam die W16 heeft gehad. Overigens was dat in de beginfase, er waren toen nog niet bepaald oorlogen.

In M!LF en Astra* zaten ook zwaargewichten dit is dus de grootste bull shit die er maar is :p
 

DeletedUser20611

Guest
Sorry maar nu gaan we even de waarheid erbij pakken. Voor de val van Astra* was Nilva de sterkste stam van w16, diplomatiek hadden ze Curam in de tang en FUL had het te druk met Goh XL. Goh XL had een goede oorlog in het zuiden die wisselvalige resultaten bood in het noorden was het enkel verzwakt omdat de sterke Goh spelers op zuidelijke 40+ accounts gingen spelen ( hier viel dus een gat ). Tevens was Goh XL diplomatiek niet erg ervaren, zo kunnen we zeggen en dit heb ik ook gewoon tegen mijn leiders gezegd, dat Goh XL achter de massa in die tijd aanliep. Zoals Lil-John nu het communicatie kanaal is van Nilva, was Lil - John het voorheen van Goh XL. Diplomatiek was Goh XL dus niet onafhankelijk, iets wat door de recruits van Astra* spelers gedwongen welliswaar is gerealiseerd.
Als jij Nilva op dat moment de sterkste stam vind en alles wat je zegt klopt dan nomineer ik FUL als beste stam van dat moment.
FUL was diplomatisch onafhankelijk, boekte met 10 leden goede resultaten op de beste spelers van GOH XL, hield redelijk stand na de fusie tussen 40+ en GOH en stond voor de BG begon nog voor in de oorlogsstats met 3 keer zo weinig leden als GOH XL.
Nilva daarintegen kreeg amper ODA bij het edelen van Astra*, dit konden net zo goed barbarendorpjes zijn geweest. Dit wordt nu duidelijk bewezen tegen Mental(FUL) en GOH XL dat ze helemaal niet zo sterk zijn als beweerd werd.

Voor de val van Astra* was GOH XL onder een nieuwe impuls door de fusie tussen 40+ en GOH al bezig aan een opmars tegen FUL wat dus wees op sterkte, vanaf de fusie waren ze onafhankelijk omdat er een nieuwe leiding kwam. Astra*-spelers als Palikir en Zonnn zorgen voor een niveaustijging dat ga ik niet ontkennen maar het is niet dankzij Astra*-spelers dat GOH XL nu zo sterk is.

Verder zijn het ook geen 'Astra*-spelers' meer want Astra* is gevallen dus het zijn individuele spelers die ooit samen in een stam zaten en nu weer in een stam zitten samen omdat hun eigen stam gevallen is. Als Astra* niet viel zaten jullie daar nooit en onrechtstreeks is de overgang van het 'Palikir-groepje' de val van Astra* omdat deze gewoon de echte kern waren van Astra*..
 

DeletedUser63410

Guest
Als jij Nilva op dat moment de sterkste stam vind en alles wat je zegt klopt dan nomineer ik FUL als beste stam van dat moment.
FUL was diplomatisch onafhankelijk, boekte met 10 leden goede resultaten op de beste spelers van GOH XL, hield redelijk stand na de fusie tussen 40+ en GOH en stond voor de BG begon nog voor in de oorlogsstats met 3 keer zo weinig leden als GOH XL.
Nilva daarintegen kreeg amper ODA bij het edelen van Astra*, dit konden net zo goed barbarendorpjes zijn geweest. Dit wordt nu duidelijk bewezen tegen Mental(FUL) en GOH XL dat ze helemaal niet zo sterk zijn als beweerd werd.

Nilva was de beste stam, enkel hebben ze het heel dom gespeeld. Als Nilva nu eens niet de oorlog aan Goh XL had verklaard, maar juist aan Mental en de bg was aangegaan met Goh XL dan had je een geheel ander wereldbeeld gezien. Want net zo goed al Nilva geen oorlog nu tegen 2 stammen aankan kan met alle respect Mental dit ook niet.

Voor de val van Astra* was GOH XL onder een nieuwe impuls door de fusie tussen 40+ en GOH al bezig aan een opmars tegen FUL wat dus wees op sterkte, vanaf de fusie waren ze onafhankelijk omdat er een nieuwe leiding kwam. Astra*-spelers als Palikir en Zonnn zorgen voor een niveaustijging dat ga ik niet ontkennen maar het is niet dankzij Astra*-spelers dat GOH XL nu zo sterk is.

Diplomatiek gezien absoluut wel, Goh XL heeft het bondgenootschap meegekregen. En Goh XL heeft zich ontworsteld van stammen als Curam en Nilva.
Dit hebben ze niet gedaan omdat Astra* zo pro was en dat ze er niks van konden. Nee de situatie vroeg hier om en dit heeft Goh XL dan ook allemaal zelf gedaan.
 

DeletedUser20611

Guest
Nilva was de beste stam, enkel hebben ze het heel dom gespeeld. Als Nilva nu eens niet de oorlog aan Goh XL had verklaard, maar juist aan Mental en de bg was aangegaan met Goh XL dan had je een geheel ander wereldbeeld gezien.
Maar dit deden ze dus niet wat ze dus niet goed genoeg maakt om zichzelf doen de beste te mogen noemen ;)


Diplomatiek gezien absoluut wel, Goh XL heeft het bondgenootschap meegekregen. En Goh XL heeft zich ontworsteld van stammen als Curam en Nilva.
Dit hebben ze niet gedaan omdat Astra* zo pro was en dat ze er niks van konden. Nee de situatie vroeg hier om en dit heeft Goh XL dan ook allemaal zelf gedaan.
Door dat Nilva die fout maakte om GOH XL te oorlog te verklaren kreeg je de 3 vs 1 situatie.
Maar het was wel FUL die GOH XL heeft moeten overtuigen met heel veel moeite om met ons de BG aan te gaan tegen Curam en Nilva zodat ze niet in die 3 vs 1 situatie zouden komen. Dus m.a.w. hebben de Astra* daar weinig tot niks mee te maken aangezien die tot dan geen inspraak hadden.
De stemming eindigde bij de GOH XL leiding eerst op een nee, maar bij een 2e poging door FUL nadat ze Palikir etc. gerecruit hadden lukte het wel en besliste ze om de BG aan te gaan. Dus opnieuw hoe graag je het ook wilt dit is niet doordat ex-Astra*-spelers GOH XL joinde maar doordat de GOH XL leiding zich kon vinden in de visie van Mental/FUL.
 

DeletedUser60695

Guest
Ik snap de moeite niet J. waarom kun je L. niet trots op zijn verleden laten zijn? Ik snap je oprecht niet, had je het zo slecht?
Sorry maar ik snap niet de urgentie en wrok van je waarom je het oud leden moet vertellen dat Astra* verleden tijd is. Dit weten spelers als L, als Palikir en ik ook.
Desnondanks zijn wij uitermate blij en kijken wij met plezier terug op onze ervaringen.



Ik ook, ,maar er word van de daken geschreeuwd ASTRA FTW!, dat is gewoon niet zo. Het was wel zo, maar dat terzijde.
Ik ben ook zeer trots op het werk van de stam, zeker na mijn leegzet actie, en alsnog redelijk kunnen deffen.
Maar het gaat erom dat iedereen uitgekotst word, en propaganda gemaakt word., en Goh Xl faalt?
Dat zijn de woorden welke ik las van L., Tja, het Astra deeltje leeft er idd in voort onder andere naam.
Ik heb diep respect respect voor Astra, en zeker voor de leden ervan, welke nu in GoH Xl zitten.
Echter is het niet meer FTW, das war einmahl. Wellicht hard maar waar, astra heeft 5 leden.
We hebben het over nu, en niet over toen. Want ook Nilva/Curam was ooit goed.

Ben de discussie ook meer als zat, hopende je nu voldoende te hebben geinformeerd :p
 

DeletedUser

Guest
Door dat Nilva die fout maakte om GOH XL te oorlog te verklaren kreeg je de 3 vs 1 situatie.
Maar het was wel FUL die GOH XL heeft moeten overtuigen met heel veel moeite om met ons de BG aan te gaan tegen Curam en Nilva zodat ze niet in die 3 vs 1 situatie zouden komen. Dus m.a.w. hebben de Astra* daar weinig tot niks mee te maken aangezien die tot dan geen inspraak hadden.
De stemming eindigde bij de GOH XL leiding eerst op een nee, maar bij een 2e poging door FUL nadat ze Palikir etc. gerecruit hadden lukte het wel en besliste ze om de BG aan te gaan. Dus opnieuw hoe graag je het ook wilt dit is niet doordat ex-Astra*-spelers GOH XL joinde maar doordat de GOH XL leiding zich kon vinden in de visie van Mental/FUL.

Okee, eerst weigerden ze dus, en toen kwamen er Astra* spelers bij, en lukte het opeens wel! Wat hebben jullie ze goed overgehaald!

Maar nee, 1 van mijn eisen, als ik naar GOH XL zou gaan, was dat er een BG moest komen (niet perse als ik toetrad, maar wel op de korte termijn), en ik heb wél direct gemeld dat ik een NAP met zowel Astra* als FUL wilde.

Wij als Astra* leden hebben wel zeker druk uit geoefend. Het zal vast en zeker ook hebben mee gespeeld dat jullie gesprekken hebben gevoerd, maar het ligt niet enkel aan jullie.
 

DeletedUser

Guest
Het grootste aandeel is van FUL, dat is simpelweg een feit.
Met of zonder de Astranen was er toch een BG tussen FUL & GOH gekomen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb deze discussie tot op de voet gevolgd!
En dat is mijn conclusie. Die precies overeen komt met de mening van Chimairajoel.

Dus dat is 2 tegen 1. BAM, jij verliest.
 

DeletedUser20611

Guest
Okee, eerst weigerden ze dus, en toen kwamen er Astra* spelers bij, en lukte het opeens wel! Wat hebben jullie ze goed overgehaald!

Maar nee, 1 van mijn eisen, als ik naar GOH XL zou gaan, was dat er een BG moest komen (niet perse als ik toetrad, maar wel op de korte termijn), en ik heb wél direct gemeld dat ik een NAP met zowel Astra* als FUL wilde.

Wij als Astra* leden hebben wel zeker druk uit geoefend. Het zal vast en zeker ook hebben mee gespeeld dat jullie gesprekken hebben gevoerd, maar het ligt niet enkel aan jullie.
Dat jij persoonlijk druk hebt uitgeoefgend weet ik, hebben we het nog over gehad in PM, dat klopt.
Vandaar dat ik ook graag wil toegeven dat jij veel moeite ervoor hebt gedaan, maar de hoofdzaak blijft de leiding van GOH XL en van Mental/FUL.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50831

Guest
En dit boeit wat? De nadruk moet op het resultaat zijn, want dat mag er wezen!
 

DeletedUser20611

Guest
Ja inderdaad, die 2 hebben namelijk de BG gesloten.
Maar je vergeet volgens mij, dat met enkel jullie inspanningen, de BG er niet was gekomen.
Vandaar dat ik telkens refereer naar FUL/Mental en GOH XL leiding en natuurlijk de leden.
Jou wil ik ook nog credits geven maar anderen die het claimen verdienen deze niet en als deze die claimen zal ik dit dan ook zeggen..;)
 
Bovenaan