INS - *DLF* Topic

DeletedUser

Guest
Blablabla, InS doet het alsnog beter in K56 dan jullie stammetje hoor. Als InS daar niet zal domineren, dan zal jullie stammetje dat zeker niet doen!:D

Als je er niet eens weet wat in K56 gebeurd waarom antwoord je dan? Het front HPx/~FFC~ vs InS wordt nu hard bestookt, we zullen zien wat de aanvallen opleveren. Gisteren had InS nog 6,11 Mio op K56 vandaag is dat geslonken tot 6,08 Mio. Het is nog weinig gezakt omdat ze mij proberen een kopje kleiner te maken maar de laatse 12 uur ben ik maar 1 dorpje verloren...
 

DeletedUser

Guest
heb ik niks mee te maken, mijn vv's werken goed lol:D
Daarbij the black doom geeft het blijkbaar een beetje op:eek: nog maar 1 aanval van hem op mij maarja, hij heeft veel clears verloren op 1 dorp + treintje..
Ik had nog vlug OS naar gepompd + vv nog wat troepen tussen treintje geplaatst maar was niet eens nodig want er stond genoeg:D
 

DeletedUser

Guest
K56 is voor InS een verloren zaak;) Eens zullen er daar geen InSomnia's meer zijn.

Juig niet al te vroeg, we zijn daar nog niet weg he ;)

heb ik niks mee te maken, mijn vv's werken goed lol:D
Daarbij the black doom geeft het blijkbaar een beetje op:eek: nog maar 1 aanval van hem op mij maarja, hij heeft veel clears verloren op 1 dorp + treintje..
Ik had nog vlug OS naar gepompd + vv nog wat troepen tussen treintje geplaatst maar was niet eens nodig want er stond genoeg:D

Be proud on it!
 

DeletedUser

Guest
Juig niet al te vroeg, we zijn daar nog niet weg he ;)

Maar ik ook niet, en als geleverde werk van InS dit heeft bereikt is dit niet bepaald om fier op te zijn... The Black Doom heeft vandaag nog wel wat geprobeerd maar zonder veel succes! Als je ongeveer 9 clears op 1 dorp stuurt moet je dat dorp normaal toch hebben, niet = 72.106 bijl, 29.768 LC, 1409 BB, 3200 rammen, 1 ridder en 8 edels op verliest, met een muur dat niet boven lvl 10 is geweest... e
 

DeletedUser

Guest
Maar ik ook niet, en als geleverde werk van InS dit heeft bereikt is dit niet bepaald om fier op te zijn... The Black Doom heeft vandaag nog wel wat geprobeerd maar zonder veel succes! Als je ongeveer 9 clears op 1 dorp stuurt moet je dat dorp normaal toch hebben, niet = 72.106 bijl, 29.768 LC, 1409 BB, 3200 rammen, 1 ridder en 8 edels op verliest, met een muur dat niet boven lvl 10 is geweest... e

Nu doe je mij overkomen alsof jij (bijna) geen verliezen hebt gehad, die zullen er echt wel zijn ;)
Jammer dat hij niet door je volgepropte dorp kwam, hij kon het altijd proberen :)

ickx krijgt een boost op zn ego :eek::p
Haha, ik kreeg het ook al door ja :p
 

DeletedUser

Guest
InS heeft tenminste nog de lef om iets op te zetten, als die 9 clears en trein goed getimed was was het een goede aanval. Hij kon niet weten dat jullie al die dorpen volpompen :rolleyes:

Go InS, Go InS :D
 

DeletedUser

Guest
Maar ik ook niet, en als geleverde werk van InS dit heeft bereikt is dit niet bepaald om fier op te zijn... The Black Doom heeft vandaag nog wel wat geprobeerd maar zonder veel succes! Als je ongeveer 9 clears op 1 dorp stuurt moet je dat dorp normaal toch hebben, niet = 72.106 bijl, 29.768 LC, 1409 BB, 3200 rammen, 1 ridder en 8 edels op verliest, met een muur dat niet boven lvl 10 is geweest... e

Maarja, gaat clears zitten blokken op dorp dat geen muur van lvl 20 heeft. Dat houd dus in dat jij weer meer verliezen hebt. En die off is in weekje herbouwd. Maar jou defensieve niet;) met kapte muur je beter zijn nobel kunnen backtimen en dorpje volproppen waar muur 20 is.. Dus of je door deze situatie een ego hoort te ontwikkelen vraag ik me toch echt af.
 

DeletedUser

Guest
Maar ik ook niet, en als geleverde werk van InS dit heeft bereikt is dit niet bepaald om fier op te zijn... The Black Doom heeft vandaag nog wel wat geprobeerd maar zonder veel succes! Als je ongeveer 9 clears op 1 dorp stuurt moet je dat dorp normaal toch hebben, niet = 72.106 bijl, 29.768 LC, 1409 BB, 3200 rammen, 1 ridder en 8 edels op verliest, met een muur dat niet boven lvl 10 is geweest... e

Hahaha, hierdoor bewijs je wel weer dat je compleet geen verstand hebt van verdedigen en hoe je dit moet aanpakken.:rolleyes: Succes met de rest!:D
 
Bovenaan