Contest: Top awards

DeletedUser64444

Guest
hij vind ons pro omdat we je ownen langzamerhand :) en ik vind het best wel zonde dat GOH en of Mental jou stacked :eek: kost hun alleen maar troepjes die het niet overleven ;(
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
hij vind ons pro omdat we je ownen langzamerhand :) en ik vind het best wel zonde dat GOH en of Mental jou stacked :eek: kost hun alleen maar troepjes die het niet overleven ;(

Jullie mij ownen? WHAHAHAHHA. Jullie zijn degene die hier massaal verliezen, jullie hebben geen sprake van ownen..:)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Je behaalde ook OD toen je er niet was etc, rang 1 OD of ODD halen is niet moeilijk, het is er behoorlijk uitkomen dat mensen sterk maakt.
Je bent een goede speler denk ik, maar je bent veel te wisselvallig

De meeste OD kwam er toen ik er nog was, toen stond ik al 2e met OD, en tot nu toe wisselvallig tussen 2&3e plek. Your argument is invalid. Ik ben niet wisselvallig? Ik had te weinig tijd voor een account met een groot front, dan is t beter om het door de stam te laten deffen en amper verliezen maken ipv zelf te deffen en meer verliezen. Weet niet of dat werkelijk aan mij ligt, maar het zal wel weer..:eek:
 

DeletedUser20611

Guest
De meeste OD kwam er toen ik er nog was, toen stond ik al 2e met OD, en tot nu toe wisselvallig tussen 2&3e plek. Your argument is invalid. Ik ben niet wisselvallig? Ik had te weinig tijd voor een account met een groot front, dan is t beter om het door de stam te laten deffen en amper verliezen maken ipv zelf te deffen en meer verliezen. Weet niet of dat werkelijk aan mij ligt, maar het zal wel weer..:eek:
Ik ga er niet verder op in ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Waar zie je dat ik zeg dat je me gelijk geeft J? Vakantiestemming.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga er inhoudelijk niet op in, sorry dat ik jou altijd alles meerdere malen moet uitleggen, was het even vergeten ;)

Wederom ga je erop in, terwijl je het beloofd niet te doen.

Zet op lijstje :
- J. houdt zich niet aan zijn beloftes.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
waarom trouwens geen grootmacht van de dag? Want die van genadeloods met 81dorpen is toch wel sick:p
 

DeletedUser3368

Guest
Een inactief account wat onder vv staat en enkel pakketjes worden geslagen kan zo 200 dorpjes pakken als er een nieuwe speler op zit. Dus dat zou niet echt een prestatie zijn, right ;)?

Een speler die alleen maar de hele dag zit te klikken om een inactief account te farmen kan nou niet echt een prestatie zijn, right?
 
Bovenaan