INS - *DLF* Topic

DeletedUser

Guest
Niet best als dit de eerste reeks aanvallen is. En dan heb ik het niet over de kant van de aanvallers maar over jou!:D

Die grote mond staat me niet aan, zeker niet na zo'n 1e aanval waarbij je helemaal niks bereikt hebt! Net zoals enkele andere ook gezegd hebben, was je in Hpx veel beter afgeweest want dit gaat je je kop kosten.;) Bovendien zie ik mixdorpjes en weet ik dat je zelfs mijn oma jou aanvallen nog kan blokken. Laten 1 ding voorop stellen: in vergelijking met InS zijn jullie n00b!:eek:



Euh.... het dorpje WAS gecleard dus hij was alles behalve nutteloos:rolleyes:

Mixdorpen? Door de OS wel ja
 

DeletedUser

Guest
Ickie,

jochie, schei er nu mee uit, je maakt jezelf alleen nog maar belachelijker dan dat je al gedaan heb.

Je post een hele stapel berichten waarvan iedereen kan zien dat aardig gedeelte niet eens meer van jou is. Dus wat is het nut het is toch logisch dat je een aantal cleardorpen eerst kapot loop voor je kan edelen.

laat ik me toch weer verleiden tot een reactie,

Maurits
 

DeletedUser

Guest
Jullie edelen ook weinig hoor, maar 15 dorpen op 1350 aanvallen!
 

DeletedUser

Guest
Ik ga hier niet op reageren maar als jullie zoveel clears moeten sturen van zoveel bepaalde spelers voor dit rendement eruit te halen is toch niet erg fameus.:eek: Maarja, ik had niet anders verwacht, alleen Relatine is zéér actief want hij is de vv van bijna alle spelers van InS. Jullie zullen nog ogen opentrekken. Ik ben nog lang niet vergaan:D
 

DeletedUser11528

Guest
Ik ga hier niet op reageren maar als jullie zoveel clears moeten sturen van zoveel bepaalde spelers voor dit rendement eruit te halen is toch niet erg fameus.:eek: Maarja, ik had niet anders verwacht, alleen Relatine is zéér actief want hij is de vv van bijna alle spelers van InS. Jullie zullen nog ogen opentrekken. Ik ben nog lang niet vergaan:D

Zoveel clears? Je OD defence is amper de helft van bijvoorbeeld een Ormazd die tijdens al die aanvallen zelfs geen 1 dorp is verloren.
 

DeletedUser11528

Guest
Ormazd heeft 2.5 keer zoveel punten:eek:

Is alleen maar moeilijker verdedigen hoor, hij heeft ook 2.5 keer zoveel dorpjes dan oftewel dat betekend 2.5 keer zoveel kans op een aanval ergens. De defence is toch het meerendeel van je stam wat betekend dat het alleen maar moeilijker is met meer dorpjes. :rolleyes: Je moet je ook op veel meer verschillende aanvallen focussen dan.
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft ook 2.5x zoveel troepen... Althans dat verwacht ik toch
 

DeletedUser11528

Guest
Hij heeft ook 2.5x zoveel troepen... Althans dat verwacht ik toch

Ja, maar waarschijnlijk is meer als de helft van jouw troepen op dit moment ondersteuning van je stam dus dan maakt het ook weinig meer uit.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat hij wel meer dan 2.5 maal zoveel troepen heeft, gezien jouw verliezen ;) Maar Dennemen heeft gelijk dat verdedigen niet per definitie makkelijker wordt als je meer punten hebt, ik wil mezelf hier niet teveel bij bijtrekken maar ik denk dat je nog een zware tijd voor de boeg hebt ;) Want InS zal nog zat legers klaar hebben staan.
 

DeletedUser

Guest
MasterTT weet dat ik nog troepen genoeg heb hoor;)
Daarbij een stam die geen ondersteuning zou bieden is een stam niet eens waardig. Daarbij heb ik natuurlijk wel een heel deel van mijn troepen die de stam me geeft maar daar hadden jullie vroeger rekening mee moeten gehouden hebben. Daarbij komen bijna al mijn clears door MasterTT zijn troepen. Waarschijnlijk was hij er niet en gaf hij geen vv aan Relatine:confused:
Ik verlies misschien 15 dorpen maar krijgt een ormazd zo'n 1000 aanvallen per dag over de vloer, I don't think so...
Ik wens InS nog wel veel succes met hun troepen te lozen op overvolle defence dorpen. Daarbij lijk ik misschien een kleuter maar ik zie dat meerdere volwassenen grote moeite met me hebben:eek:
Als er nog iets is vraag maar :p:rolleyes:

Greetzz,

ickx
 

DeletedUser11528

Guest
MasterTT weet dat ik nog troepen genoeg heb hoor;)
Daarbij een stam die geen ondersteuning zou bieden is een stam niet eens waardig. Daarbij heb ik natuurlijk wel een heel deel van mijn troepen die de stam me geeft maar daar hadden jullie vroeger rekening mee moeten gehouden hebben. Daarbij komen bijna al mijn clears door MasterTT zijn troepen. Waarschijnlijk was hij er niet en gaf hij geen vv aan Relatine:confused:
Ik verlies misschien 15 dorpen maar krijgt een ormazd zo'n 1000 aanvallen per dag over de vloer, I don't think so...
Ik wens InS nog wel veel succes met hun troepen te lozen op overvolle defence dorpen. Daarbij lijk ik misschien een kleuter maar ik zie dat meerdere volwassenen grote moeite met me hebben:eek:
Als er nog iets is vraag maar :p:rolleyes:

Greetzz,

ickx

Ormazd heeft er ook zoiets een keer gehad in ieder geval. Zijn OD Defence is van 1 a 2 dagen aanvallen op hem.
 

DeletedUser

Guest
Ormazd werd natuurlijk wel aangevallen door mensen met het IQ van een bevroren hamburger he. Dat moet je wel incalculeren....;)
 

DeletedUser11528

Guest
Ormazd werd natuurlijk wel aangevallen door mensen met het IQ van een bevroren hamburger he. Dat moet je wel incalculeren....;)

Ho is even. We moeten nu niet gaan overdrijven, het waren visticks he! :mad:

Maar als ik zo de statistieken bekijk houdt Ins tegen elke stam heel goed stand behalve tegen ~FFC~ verliezen ze wat meer maar dat is niet verwonderlijk gezien de ligging. Ik zei een paar weken geleden ook al dat het K56 cluster niet lang meer zal leven van Ins en ik denk dat ik nog gelijk krijg ondanks dat ik toen door Ins werd afgeblaft.
 

DeletedUser

Guest
K56 is voor InS een verloren zaak;) Eens zullen er daar geen InSomnia's meer zijn.
 

DeletedUser

Guest
K56 is voor InS een verloren zaak;) Eens zullen er daar geen InSomnia's meer zijn.

Blablabla, InS doet het alsnog beter in K56 dan jullie stammetje hoor. Als InS daar niet zal domineren, dan zal jullie stammetje dat zeker niet doen!:D

Hij heeft ook 2.5x zoveel troepen... Althans dat verwacht ik toch

2,5x zoveel troepen wel, maar niet 2,5x zoveel defence legers:rolleyes: Mensen die hoger staan op de ranglijst spelen meestal veel aanvallender dus hebben minder def dorpen;)
 

DeletedUser11528

Guest
Blablabla, InS doet het alsnog beter in K56 dan jullie stammetje hoor. Als InS daar niet zal domineren, dan zal jullie stammetje dat zeker niet doen!:D



2,5x zoveel troepen wel, maar niet 2,5x zoveel defence legers:rolleyes: Mensen die hoger staan op de ranglijst spelen meestal veel aanvallender dus hebben minder def dorpen;)

Wat is dit dan?

Side 1: ~FFC~

Side 2: InS

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 655
Kant 2: 1,982
Verschil: 1,327

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 97
Kant 2: 18
Verschil: 79

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 5,695,980
Kant 2: 18,577,148
Verschil: 12,881,168

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 915,378
Kant 2: 169,128
Verschil: 746,250

image.php
 
Bovenaan