Zure kraaitjes worden niet opgehapt ondanks de reboot

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik ben al enige maanden gestopt en heb nog geen enkel moment enige behoefte gevoeld terug te keren ;)
 

DeletedUser55740

Guest
Ik ben al enige maanden gestopt en heb nog geen enkel moment enige behoefte gevoeld terug te keren ;)

Dat komt nog, zodra je rl een tijdje niet zo spannend en volgepland is en je je verveeld.
Tenminste, zo gaat het bij mij altijd als ik stop met een spel. In een examenperiode, als mensen moeten leren en ik wil gamen, en ik verveel me, dan komt de verslaving weer naar boven.
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor, ik vermaak me goed.
Ik wil best gamen, maar tw reken ik nu niet echt onder gamen ;)
Als ik me verveel game ik echte games of kijk ik een film/serie, aan urenlang farmen of clearen of deffen of gezeik van stamgenoten lezen :)D) heb ik geen behoefte.
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor, ik vermaak me goed.
Ik wil best gamen, maar tw reken ik nu niet echt onder gamen ;)
Als ik me verveel game ik echte games of kijk ik een film/serie, aan urenlang farmen of clearen of deffen of gezeik van stamgenoten lezen :)D) heb ik geen behoefte.

Wow. Als je het voor de eerste zo aan mij zou uitleggen had ik het nooit gespeeld :D
 

DeletedUser55740

Guest
Nee hoor, ik vermaak me goed.
Ik wil best gamen, maar tw reken ik nu niet echt onder gamen ;)
Als ik me verveel game ik echte games of kijk ik een film/serie, aan urenlang farmen of clearen of deffen of gezeik van stamgenoten lezen :)D) heb ik geen behoefte.

Dat doe ik ook nog allemaal, meestal kijk ik series onder het nachtbraken voor tw of speel ik tegelijk een beetje op de ps3.
Het enige wat ik ervoor inlever is slaap :(
 

DeletedUser

Guest
Hoe staat het ervoor in deze oorlog? Is deze nog actief bezig, of kan hier een slotje op? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan