Golden Awards

DeletedUser20611

Guest
Laat ons dan binnen 3 maanden de stats nog eens bekijken :). We zijn idd in oktober opgericht, kzie het net :p.
Ik zal het niet vergeten hoor! ;)

Tuurlijk maken de variabelen uit: Jullie hebben meer dorpen dus meer clears dus meer mogelijkheid om ODA te scoren.
Dat wij nu samenwerken met GOH XL veranderd niks aan onze ODA , het blijft nog steeds dezelfde 10 die ODA scoren voor Mental.
90 percent van onze ODA is gescoord op GOH XL dus wat je zegt houd geen steek, sorry! ;)

Verder internen wij misschien tijdelijk omdat dat nodig is, maar jullie doen helemaal niks? Wij voeren ondertussen nog oorlog met in het verleden GOH XL en in de toekomst en heden met Nilva, beiden met succes. Jullie internen en verliezen dorpen? :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63410

Guest
@R., zijn jouw variabelen dan niet selectief? Wij hebben toch ook spelers van H5 weggewerkt. Mss niet zo'n sterke tegenstanders, maar het zijn ook tegenstanders die weg moeten gespeeld worden. We spelen ze 1 voor 1 weg, dus is Curam dan een passieve stam geweest? Zoals ik al vaker herhaald heb, we hebben nu eenmaal bepaalde keuzes gemaakt waardoor we niet meteen front hadden met grote stammen. Dat zijn allemaal redenen voor een minder opvallend elan, maar dat we alleen maar internen is echt een gedrocht van een bewering. Mental internt (incl barbs edelen) namelijk evenveel en zelfs meer, idem voor Nilva.

Jullie hebben nooit front gehad? Absoluut wel enkel sloten jullie dat met een Bg. Het was een keuze van Curam inactive spelers te killen. Terwijl er een front was van 3 continenten breed klinkt dat agressief absoluut niet.. Mental heeft oorlog gevoerd zo lang als ze bestaan in een klein groepsverband vaak tegen heersend sentiment in ( CCC16, aangeboden gap met nilva en curam tegen Goh). Is dit agressief absoluut, edelen ze bb's ja dat ook. Je eigen leider wilde een acci op bb zetten om te farmen. Dus denk dat een Curammer de laatste is die hier iets over mag zeggen...
 
Reactiescore
1.577
Ik zal het niet vergeten hoor! ;)

Tuurlijk maken de variabelen uit: Jullie hebben meer dorpen dus meer clears dus meer mogelijkheid om ODA te scoren.
Dat wij nu samenwerken met GOH XL veranderd niks aan onze ODA , het blijft nog steeds dezelfde 10 die ODA scoren voor Mental.
90 percent van onze ODA is gescoord op GOH XL dus wat je zegt houd geen steek, sorry! ;)

Verder internen wij misschien tijdelijk omdat dat nodig is, maar jullie doen helemaal niks? Wij voeren ondertussen nog oorlog met in het verleden GOH XL en in de toekomst en heden met Nilva, beiden met succes. Jullie internen en verliezen dorpen? :eek:

We hebben ook 'oorlogje' met High5². Tuurlijk is dit niet zo'n oorlog als die van Mental tegen Goh, maar het is de enige tegenstander die er is voor ons nu. 1 voor 1 spelen we ze makkelijk naar huis..
En we verliezen idd dorpjes van spelers die jumpen, of dorpjes die een rotte ligging hadden gezien het verleden in die regio's. Maar echte fronten zijn er nog niet. Dus ook deze verliezen zijn relatief te noemen. Het zijn die paar dorpjes die je tegenstander als eerste neemt, omdat het moet. En het zijn die dorpjes waar je als stam niet zwaar aan tilt als je verliest, omdat je weet dat ze hopeloos gelegen zijn. Hadden we anders gehoopt wat betreft Therion & ThreeR & Koen840? Ja, uiteraard. 2 spelers telden teleur en het andere gebied (Therion) was hopeloos. Maar is dat een drama? Nee, natuurlijk niet. Maken die verliezen van Curam een faalstam? Nee, natuurlijk niet. Als je dat denkt, ben je naïef en kortzichtig.

De variabelen hebben nooit echt geboeid. Jullie voeren nooit oorlog 1 vs 1, maar altijd 2 vs 1. Astra* voerde ook oorlog tegen Goh in de tijd dat jullie er oorlog mee hadden. En nu is het exact hetzelfde. Je verstuurt al duo meer clears dan wanneer je het alleen verstuurt, en bijgevolge geldt het argument van 'we hebben minder clears' niet. De hogere ODA komt gewoon omwille van het feit dat jullie meer tegenstand hebben gehad.

Jullie hebben nooit front gehad? Absoluut wel enkel sloten jullie dat met een Bg. Het was een keuze van Curam inactive spelers te killen. Terwijl er een front was van 3 continenten breed klinkt dat agressief absoluut niet.. Mental heeft oorlog gevoerd zo lang als ze bestaan in een klein groepsverband vaak tegen heersend sentiment in ( CCC16, aangeboden gap met nilva en curam tegen Goh). Is dit agressief absoluut, edelen ze bb's ja dat ook. Je eigen leider wilde een acci op bb zetten om te farmen. Dus denk dat een Curammer de laatste is die hier iets over mag zeggen...

Wel, zoals je zelf weet, was het Astra* die ervoor gezorgd heeft dat er een BG is ontstaan tussen Nilva & Curam. En zoals je zelf weet was ik niet bepaald pro-nilva destijds. Maar het is een ontwikkeling (1tje waarin jouw 'onkunde' een grote rol heeft gespeeld) die zich heeft voorgedaan en zo zijn we dus in deze positie beland.

En vergeet niet dat de overige Curammers onze leider daarin tegenspraken. Het is niet omdat 1 Curammer iets wil, dat de rest ook zo denkt. Die laatste sneer slaat dus nergens op.
 

DeletedUser63410

Guest
1 je komt zelf met vergelijkingen, nu krijg je tegenstand en dan boeien ze opeens niet meer weak gast :p
2 Curam wilde een Bg tussen Curam, Nilva en Mental. Waar haal je dus de arrogantie vandaan om te zeggen dat Mental enkel 2 tegen 1 durft. Het is Curam en Nilva's probleem dat Curam ( jullie) niet bij willen voegen, daar moet je niet ons ding van maken.

3 jij werd alweer inactief na 2 weken zoals je altijd doet en weer zult doen. En ik heb het geprobeerd maar Crash wilde niet Nilva hard aanvallen maar H5 easy aanvallen. Dit kon ik niet toelaten en dit deed ik dan ook niet. Ik ben geen Bg aangegaan omdat Curam als altijd oorlog uit de weg wilde gaan,
 

DeletedUser20611

Guest
De variabelen hebben nooit echt geboeid. Jullie voeren nooit oorlog 1 vs 1, maar altijd 2 vs 1. Astra* voerde ook oorlog tegen Goh in de tijd dat jullie er oorlog mee hadden. En nu is het exact hetzelfde. Je verstuurt al duo meer clears dan wanneer je het alleen verstuurt, en bijgevolge geldt het argument van 'we hebben minder clears' niet. De hogere ODA komt gewoon omwille van het feit dat jullie meer tegenstand hebben gehad.
We hebben meer clears als duo zoals je zeft , maar de ODA die Mental scoort zijn enkel clears van Mental spelers? Dus ook al werken we samen met elke stam van de wereld en hebben we oneindige clears van bondgenoten de ODA die Mental scoort komt van Mental-clears op vijandige fronten dus maakt niks uit dat we samenwerken met GOH XL.

Klopt wij kiezen inderdaad 2 vs 2 boven 3 vs 1 (GOH XL + Mental vs Nilva + Curam ipv GOH XL vs de rest) en in het verleden verkozen wij ook 2 vs 1 boven 5 vs 1 (Astra* + Mental vs GOH XL ipv Astra* vs heel de wereld)! ;)
 
Reactiescore
1.577
1 je komt zelf met vergelijkingen, nu krijg je tegenstand en dan boeien ze opeens niet meer weak gast :p
2 Curam wilde een Bg tussen Curam, Nilva en Mental. Waar haal je dus de arrogantie vandaan om te zeggen dat Mental enkel 2 tegen 1 durft. Het is Curam en Nilva's probleem dat Curam ( jullie) niet bij willen voegen, daar moet je niet ons ding van maken.

3 jij werd alweer inactief na 2 weken zoals je altijd doet en weer zult doen. En ik heb het geprobeerd maar Crash wilde niet Nilva hard aanvallen maar H5 easy aanvallen. Dit kon ik niet toelaten en dit deed ik dan ook niet. Ik ben geen Bg aangegaan omdat Curam als altijd oorlog uit de weg wilde gaan,

1. Ik kwam met de ODA als parameter voor de aggressiviteit, om aan te duiden dat Curam niet hopeloos passief is. Het aantal dorpen & aantal leden vind ik geen doorslaggevende parameters, omwille van de redenen die ik heb aangehaald. Niets weak, tenzij jouw begrijpend vermogen :).

2. Curam wilde geen BG, Curam wilde een samenwerking. Daarnaast heb ik niet gezegd dat ze niet durfden. Ik liet in het midden of dat een bewuste keuze was of dat het bij gebrek aan lef was. En zoals Joël net heeft gezegd, was het blijkbaar een bewuste keuze (een goeie, die blijk geeft van tactisch inzicht overigens :p). Ik maak er ook geen ding van. Het is voor mij gewoon een goede reden waarom de parameter 'dorpen & # leden' geen correcte parameter is voor de aggressiviteit te meten.

3. We zullen wel zien wanneer ik weer inactief word. Meestal heb ik ook mijn geldige redenen voor inactiveit. Dat ik vaak spoorloos verdwijn is dan weer iets totaal anders. Voor jou overigens ook eerder een 'win' dan een 'loss' denk ik :p.
Crash heeft Astra* laten vallen, omdat je weer snode plannetjes had. Je was namelijk gewoon bezig met het recruiten van H5, wat tegen onze mondelinge overeenkomsten inging. Hij kon je niet meer vertrouwen, terwijl Nilva wel een betrouwbare BG is.

We hebben meer clears als duo zoals je zeft , maar de ODA die Mental scoort zijn enkel clears van Mental spelers? Dus ook al werken we samen met elke stam van de wereld en hebben we oneindige clears van bondgenoten de ODA die Mental scoort komt van Mental-clears op vijandige fronten dus maakt niks uit dat we samenwerken met GOH XL.

Klopt wij kiezen inderdaad 2 vs 2 boven 3 vs 1 (GOH XL + Mental vs Nilva + Curam ipv GOH XL vs de rest) en in het verleden verkozen wij ook 2 vs 1 boven 5 vs 1 (Astra* + Mental vs GOH XL ipv Astra* vs heel de wereld)! ;)

Ja, maar jullie ODA heeft dus gewoon met meer tegenstand te maken en het minder aantal dorpen of leden doet daar dus verder niets aan. Das het enige wat ik wil zeggen hier :p. Kdoe niets af aan de prestatie zelf.
 

DeletedUser63410

Guest
1. Ik kwam met de ODA als parameter voor de aggressiviteit, om aan te duiden dat Curam niet hopeloos passief is. Het aantal dorpen & aantal leden vind ik geen doorslaggevende parameters, omwille van de redenen die ik heb aangehaald. Niets weak, tenzij jouw begrijpend vermogen :).

2. Curam wilde geen BG, Curam wilde een samenwerking. Daarnaast heb ik niet gezegd dat ze niet durfden. Ik liet in het midden of dat een bewuste keuze was of dat het bij gebrek aan lef was. En zoals Joël net heeft gezegd, was het blijkbaar een bewuste keuze (een goeie, die blijk geeft van tactisch inzicht overigens :p). Ik maak er ook geen ding van. Het is voor mij gewoon een goede reden waarom de parameter 'dorpen & # leden' geen correcte parameter is voor de aggressiviteit te meten.

3. We zullen wel zien wanneer ik weer inactief word. Meestal heb ik ook mijn geldige redenen voor inactiveit. Dat ik vaak spoorloos verdwijn is dan weer iets totaal anders. Voor jou overigens ook eerder een 'win' dan een 'loss' denk ik :p.
Crash heeft Astra* laten vallen, omdat je weer snode plannetjes had. Je was namelijk gewoon bezig met het recruiten van H5, wat tegen onze mondelinge overeenkomsten inging. Hij kon je niet meer vertrouwen, terwijl Nilva wel een betrouwbare BG is.

Euh volgens mij P. Je co laatst nog een oude pm doorgestuurd daaruit blijkt echt iets anders hoor :p
En dat Mental als 3 maanden oudere stam met minder dorpen/leden dik het dubbele odd heeft geeft niks aan? Gast doe die roze bril eens af..
 
Reactiescore
1.577
Euh volgens mij P. Je co laatst nog een oude pm doorgestuurd daaruit blijkt echt iets anders hoor :p
En dat Mental als 3 maanden oudere stam met minder dorpen/leden dik het dubbele odd heeft geeft niks aan? Gast doe die roze bril eens af..

Kzal die PM eens lezen :D

Het geeft toch aan wat ik al de hele tijd zeg. Dat Curam niet veel tegenstand heeft op dit moment. Het geeft niet aan dat Curam passief is, dat is een verkeerde deductie. En nogmaals, in deze fase van het spel en omwille van eerder genoemde redenen doen dorpen/leden er helemaal niet toe. Dat je argumenten negeert, prima, maar stop dan ook met steeds hetzelfde te beweren :p
 

DeletedUser63410

Guest
Kzal die PM eens lezen :D

Het geeft toch aan wat ik al de hele tijd zeg. Dat Curam niet veel tegenstand heeft op dit moment. Het geeft niet aan dat Curam passief is, dat is een verkeerde deductie. En nogmaals, in deze fase van het spel en omwille van eerder genoemde redenen doen dorpen/leden er helemaal niet toe. Dat je argumenten negeert, prima, maar stop dan ook met steeds hetzelfde te beweren :p

Prima daarin staat hoe lieve Crash mijn info verlulde en zelf heeft aangestuurd op geen Bg :p

Verder wtf tuurlijk hebben het aantal dorpen ermee te maken, das je off/deff ratio.
En jullie zoeken de actie niet op, actie kan gecreëerd worden mits de wil er is. Die ontbreekt in Curam wat jullie dan ook een passieve stam maakt.
 
Reactiescore
1.577
Prima daarin staat hoe lieve Crash mijn info verlulde en zelf heeft aangestuurd op geen Bg :p

Verder wtf tuurlijk hebben het aantal dorpen ermee te maken, das je off/deff ratio.
En jullie zoeken de actie niet op, actie kan gecreëerd worden mits de wil er is. Die ontbreekt in Curam wat jullie dan ook een passieve stam maakt.

Blijf jij maar gewoon negeren wat ik allemaal heb gezegd. Daar zitten namelijk zeer solide antwoorden in waaruit blijkt dat we nu eenmaal nog geen oorlog kunnen voeren :p. Het feit dat we jumpen alleen al toont dat we intenties hebben.

Maar in tegenstelling tot jou voer ik nog propaganda berust op feiten & logische argumenten, niet op pure overtuigingskracht. Deze discussie is wat mij betreft dan ook afgesloten. We gaan in een cirkelredenering terechtkomen en daar heb ik geen zin in.

Slaap lekker. Als je zin hebt, plaats een lijstje :p. En vergeet me niet te vermelden bij 'slechtste leider' :cool:
 

DeletedUser

Guest
En vergeet mij niet te melden bij 'voor welke speler heb je nou echt respect' :cool:
 

DeletedUser

Guest
Beste speler:
Philips de goede, is een hele sterke speler. All-ground presteert hij erg goed, en past goed in de stam & doet altijd zijn taak.

Slechtste speler:
Gig Graham II, ik kan namelijk helemaal niks. :D

Beste stam:
GoH XL op dit moment, no doubt.

Slechtste stam:
Nilva, die presteren op dit moment echt ondermaats.

Meestbelovende stam voor de toekomst:
Curam, ik denk omdat Curam nu echt helemaal daar beneden in een dal ligt het enkel beter met ze kan gaan. Waarom ik vind dat ze in een dal liggen? Ze doen op dit moment geen bal, ze verliezen i.m.o. belangrijke jumpdorpen aan GoH XL en ze doen niks terug.

Beste leider:
Muchas Maracas. & The Red Horseman, beide speler hebben een ongelofelijk goed inzicht in wat er gebeuren moet. Soms veracht ik de speelwijze van TRH, maar dat doet niet af aan dat hij een goede leider is/was.

Slechtste leider:
Nonkel jos, ofcourse :D

Favoriete forumposter:
The Red Horseman, Nonkel Jos, Amagonson, Hokuzpokuz, Yeronimo & Muchas Maracas. (met zijn kutforum naam welke ik steeds vergeet :p). Veel van hun posts vind ik vaak wel leuk om te lezen.

Minst favoriete forumposters:
ll0ll king, IIIBrowser.

Meest overschatte stam:
GoH XL, presteert uitermate goed nu. Maar zullen zeker nog wat steken gaan laten vallen.

Meest onderschatte stam:
Dit is een moeilijke, ik twijfel tussen Mental & Nilva, daarom kies ik beiden:
- Nilva, momenteel kijkt iedereen op Nilva neer. Maar ik ben er vrij zeker van dat zij nog stoten gaan uitdelen.
- Mental, ik zie Mental veel langskomen bij meest overschatte stam & daarom hebben zij geen hoge pet op van Mental. Maar tot dus ver presteren wij uitstekend.

Mooiste profielplaatje speler:
Gregorious II (bappos, meende ik), zijn plaatje vond ik altijd erg leuk!

Mooiste profielplaatje stam:
Astra*
 

DeletedUser64444

Guest
ik zie iedereen typen "slechtste stam Nilva" maar er zijn een paar spelers die verliezen draaien? en dan ineens heel nilva als slechtste stam noemen? vind ik wel erg slecht de meeste zijn op vakantie etc ;)? en alsnog groeit nilva ?
 

DeletedUser

Guest
ik zie iedereen typen "slechtste stam Nilva" maar er zijn een paar spelers die verliezen draaien? en dan ineens heel nilva als slechtste stam noemen? vind ik wel erg slecht de meeste zijn op vakantie etc ;)? en alsnog groeit nilva ?

En om dit soort posts heb ik je genomineerd bij minst favoriete forumposters.
 
Bovenaan