Tofste speler allertijden

DeletedUser44415

Guest
Even iets rippen vanuit andere fora:

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?

Voorbeeld:

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Aegon the Conqueror (duuuuh)
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? INeedToDrink. & Exercito Queroso
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Exercito Queroso
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Stamleden & Aegon the Conqueror
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Exercito Queroso & jurrien73: damn no-life beren die mijn farms zullen plunderen
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Macadelic. :D (ok serieus: .Exclusiva)
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? INeedToDrink.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? .Heinz of Goodie!
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? -einstein (w26)
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Nog niet meegemaakt
11. Welke team/speler zou jij het liefste in je stam willen hebben? Man met de hamer
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? IK ZEG WALLA (stacking noob)
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Aegon the Conqueror
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactisch een echte uitblinker(s)? .Exclusiva & Man met de hamer
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Op deze wereld geen 1, anders Krepox
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Master Roshi
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Lazy & oppervlakkig :D

Net als golden awards, maar bweuh, screw this
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487957951

Guest
Dude Maliek ergens zetten is teveel? :'(
 
Reactiescore
43
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Ferrybroeren
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Excercito
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Blond
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Ferrybroeren
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Spamoholic, wat een lastpak! :D
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Excercito
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? .Guesswho/egoism
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? .Heinz
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Neen
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Geen idee
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Excercito, INeedToDrink, een groot deel van Goodie
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? DeSjappies
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) .GuessWho?
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) /
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Ik haat niet echt spelers wel mensen waar ik me zo nu en dan aan stoor, die personen weten dat ook wel :p.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Ikzelf
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Ik baseer niet dat doen we samen :p, gewoon op bevindingen.
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Ferrybroeren
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Excercito
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Blond
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Ferrybroeren
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Spamoholic, wat een lastpak! :D
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Excercito
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? .Guesswho/egoism
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? .Heinz
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Neen
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Geen idee
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Excercito, INeedToDrink, een groot deel van Goodie
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? DeSjappies
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) .GuessWho?
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) /
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Ik haat niet echt spelers wel mensen waar ik me zo nu en dan aan stoor, die personen weten dat ook wel :p.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Ikzelf
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Ik baseer niet dat doen we samen :p, gewoon op bevindingen.

:) Thx :p Ik zal mijn lijstje ook maar eens maken zeker


Edit*


1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Exercito , Jurrien , Lownager , Macadelic
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Exercito
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Jurrien , Macedelic
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Jurrien
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? /
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Exercito , jurrien
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Exercito
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Geen 1 stam :p
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? /
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? /
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler excito :p
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Desjappies
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Desjappies
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) :
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Ego's
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? De ranglijst :D
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? /
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser36716

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Jim, Denzel
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Macadelic, Excercito Queroso
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Excercito, Exclusiva, .GuessWho?, 2Pac*
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Exclusiva en stam
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? ///
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Niemand, iedereen is welkom.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Excercito, Jurrien, en nog anderen
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Enerzijds Goodie, anderzijds Heinz, je kan niet altijdd e makkelijkste oplossing kiezen ;)
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Grote invloeden: Najnaj W4, Nippel & dennemen W7, Exclusiva & Halve Haan W14.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Nog niet van toepassing.
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler. Teveel om op te noemen (vooral uit interesse en nieuwsgierigheid naar de spelers toe.)
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? nog niet van toep.
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) nog niet van toep.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) nog niet van toep.
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/? Lonely Noble (Mc)
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Exclusiva., spelers met wederzijds respect.
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Mentaliteit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487957951

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? .Antho, pr0sieeb
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Jelle :3
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Roze Koek
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Mark
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? niemand :s
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Mark (kan je gwn niet tegen beginnen)
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Spamoholic (Nah is ie te lui voor)
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Goodie.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? mijn broer :cool:
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? :ridder:
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler. team toffe mensen op skype??
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? :speer::zwaard::boog::zwaar: of als je :ridder:, :catapult: item heeft: :catapult:
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Mark
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Mark (zou fan stam oprichten)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel? Die aan mij een hekel hebben!
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Roze Koek
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? SWAG? of de stijfe mannen...
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? .Antho, pr0sieeb
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Jelle :3
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Roze Koek
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Mark
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? niemand :s
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Mark (kan je gwn niet tegen beginnen)
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Spamoholic (Nah is ie te lui voor)
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? One. <--------
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? mijn broer :cool:
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? :ridder:
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler. team toffe mensen op skype??
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? :speer::zwaard::boog::zwaar: of als je :ridder:, :catapult: item heeft: :catapult:
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Mark
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Mark (zou fan stam oprichten)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel? Die aan mij een hekel hebben!
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Roze Koek
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? SWAG? of de stijfe mannen...

Beter zo denk ik ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben gewoon de tofste speler allertijden en daarmee uit.
 
Bovenaan