Spammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser26940

Guest
Beste Spelers en Mods.

Het spammen loopt echt de spuigaten uit nu.

Gelieve dit zeer zwaar te straffen en uit te bannen en/of te stoppen.

Er zijn genoeg topics waar ze kunnen spammen maar nu door al dat gespam leest niemand of alleen de spammers nog het forum.

Daar is het forum niet voor bedoelt.

Ga dus propaganda maken waar het hoort en mensen nomineren of awards neerzetten maar niet zoals het nu gaat.

Als hier geen einde aankomt ga ik hier niet meer komen zoals velen al hier zijn weg gejaagd, maar dit zullen vele mensen ook wel weer toejuichen.

Mvg, vossie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik geef vossie hier wel gelijk in.

Ik probeer het forum bij te houden maar alles wat ik lees in elk topic is gespam...

Blijft dit zo verder gaan dan ben ik ook weg van het AF.

Gr,
Kevin
 

DeletedUser62448

Guest
volgends mij valt het de laatste tijd nog wel mee, enkel zit er nu een nieuwe speler in Modus die op elk topic moet reageren:p
 

DeletedUser59173

Guest
volgens mij is het probleem dat er bepaalde mensen zijn die hun Bitchfight aan het uitvechten zijn op het AF ;)
 

DeletedUser

Guest
Tja, Spammen word ook wel gedaan bij topic waar on-topic gepraat kan worden, maar waar dat niet meer gebeurd.
bijv. Raten, niemand word mee gerate of rate nog iemand, dan kan je verwachten dat er daarop word gespamd.
Top/Flopstammen, bijna alle stammen zijn daar al besproken, d'r kunnen niet echt meerdere besproken worden.

betreft het onderwerp Modus Vs Fear! geef ik je wel gelijk, daar word echt te veel gespamd, maarja het spammen tegenhouden, zullen ook veel mensen weer wegjagen, sommige komen vaak op het forum daarvoor :rolleyes:
 

DeletedUser36068

Guest
Het spammen zelf vind ik het probleem niet, er zijn gewoon te weinig mensen die eens een leuk discussie'tje willen voeren, geen propaganda makers, geen mensen die moeite doen om er wat van te maken..

Spammers mogen van mij blijven (als het beperkt wordt), maar er moeten gewoon meer mensen komen die eens een mooie, serieuze post durven te maken.
 

DeletedUser

Guest
Beste Spelers en Mods.

Het sapmmen loopt echt de spuigaten uit nu.

Gelieve dit zeer zwaar te straffen en uit te bannen en/of te stoppen.

Er zijn genoeg topics waar ze kunnen spammen maar nu door al dat gespam leest niemand of alleen de spammers nog het forum.

Daar is het forum niet voor bedoelt.

Ga dus propaganda maken waar het hoort en mensen nomineren of awards neerzetten maar niet zoals het nu gaat.

Als hier geen einde aankomt ga ik hier niet meer komen zoals velen al hier zijn weg gejaagd, maar dit zullen vele mensen ook wel weer toejuichen.

Mvg, Jan

je hebt wel een punt maar niemand zou jou missen . en btw verboden voor rl names hier en onodig topic openen wie heeft er nu een ban nodig^^
 

DeletedUser

Guest
je hebt wel een punt maar niemand zou jou missen . en btw verboden voor rl names hier en onodig topic openen wie heeft er nu een ban nodig^^

Volgens mij is het enkel verboden om iemand met zijn RL naam aan te spreken..
Het is niet verboden om je naam eronder te zetten omdat je dat zelf kiest.

En ik vind dit topic wel nuttig want er wordt overal te veel gespamd. Vind het goed dat mensen er hierover kunnen praten en hun mening kunnen geven.
Hopelijk wordt er hier dan ook naar geluisterd.

Gr,
Kevin
 

DeletedUser27049

Guest
Het spammen zelf vind ik het probleem niet, er zijn gewoon te weinig mensen die eens een leuk discussie'tje willen voeren, geen propaganda makers, geen mensen die moeite doen om er wat van te maken..

Spammers mogen van mij blijven (als het beperkt wordt), maar er moeten gewoon meer mensen komen die eens een mooie, serieuze post durven te maken.

Vanaf dat er een mooie serieuze post word gemaakt verdwijnt die tussen bergen spam, lees het Fear! Vs Modus topic eens..

Daar is ook weer wat bijgespamd vandaag/vannacht.. Meest nutteloze praat die totaal niet meer grappig is,zoals de laatste tijd alle spam is.


En als ik het al erg vind qua spam wilt het wat zeggen want ik heb het meni in mijn stam :)
 

DeletedUser36068

Guest
Volgens mij is het enkel verboden om iemand met zijn RL naam aan te spreken..
Het is niet verboden om je naam eronder te zetten omdat je dat zelf kiest.

En ik vind dit topic wel nuttig want er wordt overal te veel gespamd. Vind het goed dat mensen er hierover kunnen praten en hun mening kunnen geven.
Hopelijk wordt er hier dan ook naar geluisterd.

Gr,
Kevin

Ben het niet 100% zeker maar volgens mij ga je hier de fout in, je eigen naam vernoemen mag volgens mij ook niet. :p

Maar on-topic, niemand akkoord met mijn post? :(
 

Deleted User - 44652

Guest
Vanaf dat er een mooie serieuze post word gemaakt verdwijnt die tussen bergen spam, lees het Fear! Vs Modus topic eens..

Daar is ook weer wat bijgespamd vandaag/vannacht.. Meest nutteloze praat die totaal niet meer grappig is,zoals de laatste tijd alle spam is.


En als ik het al erg vind qua spam wilt het wat zeggen want ik heb het meni in mijn stam :)

Zoals meni het zou zeggen: Je hebt spam met, en spam zonder inhoud. Het blijft spam, maar zoals er nu gespammed wordt is het zonder inhoud, en niet leuk. Dat is gewoon spammen om het spammen.

Ik ben (toevallig) forummod:cool:, en weet ook wel dat er wel is gespammed wordt, maar w22 is gewoon dé spamwereld van .nl. In principe niets mis mee, maar als er klachten komen van andere w22-spelers denk ik dat je er als wereld samen wat aan kan doen ;). Als je *per ongeluk* spamt in een topic doordat het steeds een beetje verder ontopic gaat, kan gebeuren, maar dit is gewoon echt... tsja
"Ik ben spamkoning" - "Ik spam niet" - "Je bent wel koning" - "Jij slijmt", dat kan eigenlijk gewoon niet. Nou moet ik zeggen dat ik het zelf de afgelopen dagen dit forum niet zo gevolgd heb, maar dit heeft gewoon niets met de oorlog te maken.

Daarnaast (en niet lullig bedoeld) is dit één van de weinige keren dat mijn stamgenoten akkoord gaan met vossie. Dat betekent dat dit wel serieus genomen wordt ;).

Ik weet zeker dat er vanmiddag van dit bericht alweer een spamtopic word gemaakt :D

Dit soort posts dus ook -weg, niet doen-
 

DeletedUser

Guest
Ben het niet 100% zeker maar volgens mij ga je hier de fout in, je eigen naam vernoemen mag volgens mij ook niet. :p

Maar on-topic, niemand akkoord met mijn post? :(

3. Het verspreiden van persoonlijke informatie (mailadressen / echte namen / ... ) is niet toegestaan op het tribalwars.nl forum. Dit geldt voor zowel je eigen informatie als voor informatie van andere spelers

4. Het vernoemen van spelers bij hun Real life naam in plaats van hun forum of game-naam is niet toegestaan. Je dient dus, als je iemand aanspreekt te verwijzen naar zijn naam op het forum (waar hij/zij zelf mee post) of zijn actieve spelnaam.

Onder 3 kan het idd vallen als je dat heel ruim neemt. Eigen informatie --> voornaam. Dan kan dat idd niet.

en on-topic. Het spammen moet idd beperkt blijven want dat jaagt de mensen die een serieuze post willen maken weg.
 

DeletedUser

Guest
het spammen is echt were begonnen toen de nieuwe modus co's zijn gekomen ( no hates ) zijn gezellige gasten . maar volgens mij is dit altijd al geweest een spamwereld .
 

DeletedUser56859

Guest
Zoals een mod het zou zeggen je kan dit ook gewoon posten in het praat topic je hoeft hiervoor geen overbodig een topic voor te openen
 

DeletedUser59173

Guest
Onder 3 kan het idd vallen als je dat heel ruim neemt. Eigen informatie --> voornaam. Dan kan dat idd niet.

en on-topic. Het spammen moet idd beperkt blijven want dat jaagt de mensen die een serieuze post willen maken weg.

1 ja het is een waarchuwiong ;) heb er zelf al is een keer 1 voor gehad ;)

2als er nou eerst eens mensen zijn die serieus on-topic gaan praten zonder gelijk een bitchgight te bgeinnen dan kan het leuk worden ;)
 

DeletedUser27049

Guest
Zoals een mod het zou zeggen je kan dit ook gewoon posten in het praat topic je hoeft hiervoor geen overbodig een topic voor te openen

Dan zou het verdwijnen in de hoop spam, dat is het punt van dit topic.


@unknown: er moet niet 24/7 in bv. het Fear! Vs Modus worden gepost, als wij en modus daar enkel propaganda gaan voeren zijn het twee kampen tegen elkaar, zo is het in een oorlogstopic, dan heb ik liever een on-topic 'bitchfight' dan posts over wie de spamkoning is ;)
 

DeletedUser61518

Guest
Beste Spelers en Mods.

Het sapmmen loopt echt de spuigaten uit nu.

Gelieve dit zeer zwaar te straffen en uit te bannen en/of te stoppen.

Er zijn genoeg topics waar ze kunnen spammen maar nu door al dat gespam leest niemand of alleen de spammers nog het forum.

Daar is het forum niet voor bedoelt.

Ga dus propaganda maken waar het hoort en mensen nomineren of awards neerzetten maar niet zoals het nu gaat.

Als hier geen einde aankomt ga ik hier niet meer komen zoals velen al hier zijn weg gejaagd, maar dit zullen vele mensen ook wel weer toejuichen.

Mvg, Jan

1: sapmmen loopt te spuigaten uit
Jupjup, daarom dat we zijn begonnen met spammen :D

2: maak dan een serieus topic, ik wil echt eens iets lezen over de wereld zelf, maar dat lijkt hier niet te komen? :confused:

3: propaganda maken gebeurd naar mijn weten nog altijd?

4: ik vind spammen minder erg dan mensen die liggen te bekvechten ;)
 

DeletedUser41642

Guest
1: sapmmen loopt te spuigaten uit
Jupjup, daarom dat we zijn begonnen met spammen :D

2: maak dan een serieus topic, ik wil echt eens iets lezen over de wereld zelf, maar dat lijkt hier niet te komen? :confused:

3: propaganda maken gebeurd naar mijn weten nog altijd?

4: ik vind spammen minder erg dan mensen die liggen te bekvechten ;)

1. niet flauw doen over spelfouten
2. serieuze topics genoeg maar die raken we kwijt in jouw spam
3. waar? Niet meer te lezen door het gespam van jou
4. Ik vind beide erg.

Volgens mij is dit topic voornamelijk dankzij jou aangemaakt, trek het je dan ook even aan en doe het rustig. Ik probeer het AF bij te houden, maar dit is niet grappig meer.
 

DeletedUser

Guest
Beste Spelers en Mods.

Het spammen loopt echt de spuigaten uit nu.

Gelieve dit zeer zwaar te straffen en uit te bannen en/of te stoppen.

Er zijn genoeg topics waar ze kunnen spammen maar nu door al dat gespam leest niemand of alleen de spammers nog het forum.

Daar is het forum niet voor bedoelt.

Ga dus propaganda maken waar het hoort en mensen nomineren of awards neerzetten maar niet zoals het nu gaat.

Als hier geen einde aankomt ga ik hier niet meer komen zoals velen al hier zijn weg gejaagd, maar dit zullen vele mensen ook wel weer toejuichen.

Mvg, vossie

Eindelijk delen we de meningen eens :D
 

DeletedUser60178

Guest
Beste Spelers en Mods.

Het spammen loopt echt de spuigaten uit nu.

Gelieve dit zeer zwaar te straffen en uit te bannen en/of te stoppen.

Er zijn genoeg topics waar ze kunnen spammen maar nu door al dat gespam leest niemand of alleen de spammers nog het forum.

Daar is het forum niet voor bedoelt.

Ga dus propaganda maken waar het hoort en mensen nomineren of awards neerzetten maar niet zoals het nu gaat.

Als hier geen einde aankomt ga ik hier niet meer komen zoals velen al hier zijn weg gejaagd, maar dit zullen vele mensen ook wel weer toejuichen.

Mvg, vossie

Tot nu toe heb met de vele ruzies die je de hele tijd hebt mezelf neutraal gehouden.
Maar wat je hier post kan er bij mij niet goed in.

Je gaat een topic openen omdat er eens 1 of 2 dagen wat meer wordt gespamt.
Misschien wel wat te veel ja, maar dat kan je melden aan de persoon in kwestie.

Zo'n topic openen is eerder om wat aandacht te trekken.

Ik heb veel liever wat gespam dat een goede sfeer brengt, dan jou op elk topic ruzie zien te maken.
Ook schel je af en toe.

Het slaagt dus eigenlijk nergens op dat je zo'n topic plaatst.

Jij zou je beter bezighouden met excuses aan te bieden aan de mensen die je constant uitscheldt, dan aan dit opvallerig gedoe! :mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan