Zure kraaitjes worden niet opgehapt ondanks de reboot

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser61408

Guest
Hightower pas dat wit eens aan. Is slecht leesbaar en ik hou van leuke citaten :D

En als je toch bezig bent, pas die avatar dan ook maar aan :D
 

DeletedUser

Guest
Nu nog beargumenteren.


Wat valt er uit te leggen? Interne problemen in Sweet -> Monsigneur, Blader + nog wat gasten verlaten de boel daa -> maken nieuw stammetje -> verlaten dat en maken met nog wat andere gasten een nieuwe stam -> haalt uiteindelijk Sweet naar zich toe (best enorm heel erg mega grappig, waarom eigenlijk ooit Sweet verlaten dan :rolleyes:) wat door zowel interne als externe problemen daar kwam -> conclusie, Hap! is ontstaan uit interne problemen, zowel het oorspronkelijke als het huidige Hap!

ik zou eerder zeggen dat HAP ontstaan is uit sterke karakters niet uit een bendeke achterloperkes die denken dat ze jan en alleman zijn.
 

DeletedUser

Guest
.Showtime is dan ook een van betere spelers van .nl en ik denk dat er op w21 misschien slechts een handjevol spelers zijn die (minstens) even goed zijn

Dankje :) Maar denk dat ik wel iets beter ben dan Ash.

Plague was geen rank 1 toen ze een BG met LaWzZz namen. :rolleyes:


Wie verrichten qua skills dan zulk goed werk bij jullie? Denk dat je op de stamgenoten die al in Hap! zaten weinig namen weet te noemen...

Ach man dat stelt toch allemaal niks voor joh.

ik zou eerder zeggen dat HAP ontstaan is uit sterke karakters niet uit een bendeke achterloperkes die denken dat ze jan en alleman zijn.

Ik denk persoonlijk dat meelopers (dat is achterloperkes toch? In het Mongolisch) niet gauw arrogant zullen zijn, want dan zouden ze - logischerwijs - niet meelopen maar denken (en dus doen) dat hun eigen visie de beste is.

Ben het wel met je eens, Hap is ontstaan uit slechte karakters. Want het waren GELOOF IK (corrigeer me als ik het fout heb) Monsigneur en 13 die als eerste weggingen uit S.Inc om vervolgens een nieuwe stam te starten.
 

DeletedUser

Guest
Doh. Ik ben serieus de beste TW'er ooit. Helaas niet de TW'er met de meeste tijd om TW te spelen, dus het komt niet altijd tot uiting.

Maar ik ben wel de beste.
 

DeletedUser45033

Guest
Doh. Ik ben serieus de beste TW'er ooit. Helaas niet de TW'er met de meeste tijd om TW te spelen, dus het komt niet altijd tot uiting.

Maar ik ben wel de beste dorpenuitbouwer aller tijden.

Je hebt bijna ganja ingehaald ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat je mn post betreffende het uitbouwen van mn dorpjes gelezen hebt. In beide gevallen: stil ff.

Je bent gewoon mad omdat ik je ingehaald heb. Je kan niet eens een dorpenuitbouwer voorblijven, n00b :eek:
 

DeletedUser

Guest
Oh, Blader.... Waarom wil je het niet begrijpen? Ik merk dat jullie, sinds Vendoux weg is, helemaal niet meer nadenken. Waarom zou Plague of LaWzZz ervoor hebben gekozen om Hap! aan te vallen? Ik bedoel dan natuurlijk voordat jullie onze vijanden een plaatsje in jullie stam besloten te geven.... Er was geen front, geen vijandigheden, helemaal niks. Behalve dan dat ik, doordat ik Vendoux redelijk goed kende en ook het een en ander via hem te weten kreeg, wist van jullie bondgenootschap met Sweet (inderdaad op verdedigend vlak) zoals jullie elke keer weer hebben lopen ontkennen, grappig dat je het nu open en bloot op het forum plaatst, zonde van je geloofwaardigheid...

Ik zal je nu een openbaring doen... Een vrij lange periode terug, toen Monsigneur nog niet al te lang in Sweet zat, toen stond er iets te gebeuren wat niet zo leuke gevolgen had voor Monsigneur en zijn vriendjes. Er was namelijk iemand, als ik me niet vergis is diegene jouw Wereld 15 co en heeft hij toen jij en je zus op vakantie of iets dergelijks waren nog op Blader gespeeld, (als je wilt weten wie ik bedoel stuur je maar een PM heb niet de bedoeling diegene hier voor paal te zetten of zwart te maken) die een plannetje had om Vendoux heel erg hard te naaien... Nu ben ik iemand van de fair-play, deze gast zou van Vendoux het wachtwoord van Monsigneur of een leegstaand accountje wat naast Monsigneur lag en waar die ww van had krijgen, maar dat maatje van jou had dus andere plannen. Hij wou Monsigneur backstabben... Iets wat ik te weten kwam, waarop ik na even twijfelen (Monsigneur had toch wel aan zichzelf te danken dat diegene zulke plannen had, dacht ik aan de andere kant) toch besloot om Vendoux via Skype hierop attent te maken. Dat was de reden dat Vendoux mij weleens iets vertelde wat ik eigenlijk niet mocht weten, samen met de feiten (bijvoorbeeld dat er nooit conflicten tussen Hap! en Sweet waren) en mijn eigen vermoedens, elk puzzelstukjes, kon ik de puzzel oplossen en zo was ik daarvan op de hoogte. Maar steeds ontkende men, zeer apart, ik heb ook nooit getwijfeld aan mijn eigen verhaal, leuk dat men het nu eindelijk eens toegeeft... ;)

Maar daarmee zie ik ook weer dat jullie niet genoeg nadenken, nogmaals zonder dat jullie laatst die vluchtelingen toelieten, hadden wij geen intenties gehad om oorlog met jullie te zoeken...

Ikzelf heb dit nooit ontkend.
Dus mij hoef je hier niet op aan te kijken.
Maar ik denk dat het wel beter is, dat we het gewoon laten rusten.
Toen de tijd was het "waarschijnlijk" beter om het te ontkennen.

Het verhaal wat je hier bij verteld ken ik nog niet..
En snap er eigenlijk ook niet zo heel veel van.

Er was toen maar 1 speler die kon inloggen op m`n account.
Dus ik weet om wie het gaat.
Heb eigenlijk wel vertrouwen in deze speler.
Dus met volle vertrouwen zeg ik dat hij dit niet gedaan zou hebben. ;)

Verder kijken we gewoon vooruit.
En zie jullie stammen steeds dichterbij komen.
We willen niet dat 2 stammen vechten om een dorp er de 3e mee vandoor zou gaan.

Ik heb in het verleden m`n draai in een stam niet goed kunnen vinden.
En die heb ik pas gevonden toen we in Hap! terecht kwamen.
Maar zoals ik eerder zei..
Met 8 leden red je het niet in een wereldje.
Vooral niet als de 2 topstammen samenwerken.
Jah er is zeker wel wat voorzichtigheid naar jullie toe.
En ook best wel wat huiver.

En ik mis Vendoux /Yoeri zeker wel ;)
Dat is altijd m`n maatje geweest op TW.
Niet dat de speler die er nu op speelt verkeerd is hoor ;)

Dus we kijken vooruit ;)
 

DeletedUser

Guest
Op dezelfde manier zoals iedereen dat doet, door meer punten te hebben :eek::eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan