Zure kraaitjes worden niet opgehapt ondanks de reboot

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Klopt, maar om te fuseren omdat je bang bent om de oorlog te verliezen is nu niet bepaald een teken van overtuiging van eigen kracht.
 

DeletedUser

Guest
Bang om te verliezen slaat nergens op.
Kunnen we eerder van jullie zeggen als je de nummer 2 stam nog eens om hulp gaat vragen :eek:
Dan ben je al nummer 1 nummer 2 nog is als BG en dan wordt iedereen er buiten slechter dan .Showtime uitgemaakt :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bang om te verliezen? Laat me niet lachen... :eek:

Niet mijn woorden:

Bewijsstuk 1:
Maar met 8 leden red je het niet.

Bewijsstuk 2:
Want Hap! en Crow vechten een grote oorlog uit.
En vervolgens klappen jullie er makkelijk overheen.

Bang om te verliezen slaat nergens op.

Nee he.

Kunnen we eerder van jullie zeggen als je de nummer 2 stam nog eens om hulp gaat vragen :eek:
Dan ben je al nummer 1 nummer 2 nog is als BG en dan wordt iedereen er buiten slechter dan .Showtime uitgemaakt :D

Ik geloof dat tijdens de vorming van de bg Plague geeneens nr 1 stond (weet het niet zeker tho), maar verder hebben we inderdaad slechts 1 bg. Van crows denk ik eerlijk gezegd dat het aantal dichter bij de 5 ligt.

.Showtime is dan ook een van betere spelers van .nl en ik denk dat er op w21 misschien slechts een handjevol spelers zijn die (minstens) even goed zijn
 

DeletedUser

Guest
Ik ken showtime niet.
Maar er zijn genoeg spelers hier die qua skills zeer goed werk verrichten.
En niet heel plague is showtime. Of in eigenlijk wel na al die account hops :D
 

DeletedUser61935

Guest
Ik geloof dat tijdens de vorming van de bg Plague geeneens nr 1 stond (weet het niet zeker tho), maar verder hebben we inderdaad slechts 1 bg. Van crows denk ik eerlijk gezegd dat het aantal dichter bij de 5 ligt.

Lemon was de enigste BG.
 

DeletedUser

Guest
Ondanks de slechte spelers hadden ze toch de perfecte positie om hap op te ruimen dus zo gek is dat niet :confused:
 

DeletedUser37444

Guest
Pffff, wat een gezeur om niks weer allemaal.

Nogmaals: Anti's gefeliciteerd met de nieuwe stam.

... en laat nu de rest van deze wereld nou niet zo zuur doen als de kraaien van werden beschuldigd in de header van dit toppic.
 

DeletedUser

Guest
Ik ken showtime niet.
Maar er zijn genoeg spelers hier die qua skills zeer goed werk verrichten.
En niet heel plague is showtime. Of in eigenlijk wel na al die account hops :D

:D

Lemon was de enigste BG.

Ik had nu ook echt verwacht dat jij heel jullie diplomatieke verleden en heden op het forum zou zetten en niets achter zou houden :rolleyes:

Pffff, wat een gezeur om niks weer allemaal.

Nogmaals: Anti's gefeliciteerd met de nieuwe stam.

... en laat nu de rest van deze wereld nou niet zo zuur doen als de kraaien van werden beschuldigd in de header van dit toppic.

Das propaganda he
 

DeletedUser

Guest
Bang om te verliezen slaat nergens op.
Kunnen we eerder van jullie zeggen als je de nummer 2 stam nog eens om hulp gaat vragen :eek:
Dan ben je al nummer 1 nummer 2 nog is als BG en dan wordt iedereen er buiten slechter dan .Showtime uitgemaakt :D
Plague was geen rank 1 toen ze een BG met LaWzZz namen. :rolleyes:

Ik ken showtime niet.
Maar er zijn genoeg spelers hier die qua skills zeer goed werk verrichten.
En niet heel plague is showtime. Of in eigenlijk wel na al die account hops :D
Wie verrichten qua skills dan zulk goed werk bij jullie? Denk dat je op de stamgenoten die al in Hap! zaten weinig namen weet te noemen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan