SWARM vs OTS&ATS

DeletedUser64946

Guest
Een beetje zoals David en Goliath :p
Succes!

:D :D :D

Voor mij is zoals David tegen David :p
Aangezien we maar met een 9 tal man strijden tegen SWARM.
Ik denk dat we tesamen ook aan een 15 tal miljoen punten zitten met onze 9 spelers, dus voor mij is het een gelijk opgaande strijd ..... ;)
 

DeletedUser

Guest
Voor mij is zoals David tegen David :p
Aangezien we maar met een 9 tal man strijden tegen SWARM.
Ik denk dat we tesamen ook aan een 15 tal miljoen punten zitten met onze 9 spelers, dus voor mij is het een gelijk opgaande strijd ..... ;)

Als je hier komt moet je de feiten goed hebben!!! OP DIT MOMENT lopen er aanvallen van volgende spelers op verscheidene accounts van SWARM:
Daan222 - One in the World - Dominic1998 - anton1o - Lord Miles 17 - Booze2212 - Juanitoe - Tommieboyy - miss lex - Nic00 - bruges - Fifie11 - koenieboy85 - Flo 3 - Hoezooo

Dit zijn bijna dubbel zoveel als jij beweert. De titel van jullie oorlogsverklaring laat ook geen twijfel over: jullie willen ons volledig wegvegen. Uit pm's blijkt dan dat jullie dit willen doen om zo op de eerste plaats te komen en met een grote safezone te zitten om jullie positie te verstevigen. Verschillende spelers van ATS en OTS laten dan blijken in pm's dat ze denken dat dit een 'eitje' zal worden tegen een groepjes noobs. Wel laat ik dan zeggen: we gaan van ons afbijten, dergelijke arrogantie daar krijg ik het schijt van. We gaan het waarschijnlijk niet halen omdat we veel minder dorpen en veel minder ervaring hebben maar we gaan ons niet laten doen.

Daarnaast heb je wel veel lef om te beweren dat het een gelijke strijd is. Ik vermoed toch dat iedereen op het AF stats kan lezen en voor zichzelf uitmaken of jullie strijd wel zo gelijk is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64972

Guest
De uitslag is idd al lang bekend maar we proberen het OTS zo moeilijk mogelijk te maken :p
 

DeletedUser65398

Guest
ik wil hier geen commentaar gaan geven op de geen van de stammen of spelers.

ik weet dat er veel onervaren spelers zitten in swarm, ik ben er in de beginfase van de stam (had andere naam denk ik) nog leiding bij geweest.. en ik heb altijd geprobeerd de meeste spelers zoveel mogelijk uitleg en hulp te bieden zodat ze het spel leren kennen en zich erop kunnen amuseren!.

wie begonnen is of met hoeveel we aanvallen maakt allemaal niet uit. het is en blijft een spel.. en de sterkste en meest actieve spelers/stammen zullen blijven doorspelen.
we willen ook helemaal niet dat de leden van swarm opgeven!
maar ze moeten ook beseffen spelers zoals bruges, miss lex, Fifie11, NicOO,.. er was totaal geen andere weg meer om naar te groeien..

maar zo hebben de leden van swarm de kans om eens me te oefenen op het verdedigen en counteren!. lukt het hier niet meer dan begin je gwn op een andere wereld, en dit met meer ervaring!.. zo is iedere speler ooit moeten beginnen!!

enjoy the game!..
grtz
Fif
 

DeletedUser

Guest
tot nu toe heb ik al 1 pm gekregen met de vraag om deze lijn te stoppen
ik vnd het een beetje zielig van je dat je op het algemeen forum zo gaat doen over die oorlog tegen jullie,, Dat van OTS heeft zoveel meer punten,... moet je niet zeggen
en een ander OTS-lid die hun oorlog tegen een 4 keer kleinere stam 'grappig' vindt en nog 1 die het doet om ons te helpen.

Zoals het AF kan lezen stelt Fifie11 hier onomwonden en duidelijk wat ik in de eerste posts stelde 'en dat was ook het bijschrift bij hun oorlogsverklaring'
begin je gwn op een andere wereld
Ze willen ons wegvegen om zo een sterkere positie te verwerven en dat kunnen wij natuurlijk niet zomaar toelaten.
wie begonnen is of met hoeveel we aanvallen maakt allemaal niet uit
Dat kan ik best geloven dat het voor JULLIE niet uitmaakt!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65398

Guest
ik zou het wel appreciëren als je de volledige zin in je citaat zet..
ik zei als het niet meer lukt dan .....

dat je niet akkoord bent met wat er in een of andere verklaring staat dat is je volste recht..
maar ga niet enkel de "slechte" zinnen citeren.. als je hem nog eens volledig leest dan zul je zien dat het helemaal niet slecht bedoeld is ;)..
 

DeletedUser

Guest
tot nu toe heb ik al 1 pm gekregen met de vraag om deze lijn te stoppen

en een ander OTS-lid die hun oorlog tegen een 4 keer kleinere stam 'grappig' vindt en nog 1 die het doet om ons te helpen.

Zoals het AF kan lezen stelt Fifie11 het hier zeer onomwonden en duidelijk stelt wat ik in de eerste posts stelde 'en dat was ook het bijschrift bij hun oorlogsverklaring'

Ze willen ons wegvegen om zo een sterkere positie te verwerven en dat kunnen wij natuurlijk niet zomaar toelaten.

Dat kan ik best geloven dat het voor JULLIE niet uitmaakt!!!

Wat wil je nu eig bereiken met dit alles,, medelijden ??

Het is toch redelijk normaal dat OTS zich gaat uitbreiden, en het is toch niet omdat julie onervaren spelers in de stam hebben, dat ze medelijden met jullie moeten hebben, en gwn laten doen ?
Het is gwn een spel, en als je daar niet tegen kan..
 

DeletedUser

Guest
en wie is MisterGreen.?

Om het even uit te leggen dit is oorlogspropaganda, eigen aan een oorlog voeren. Dit is niet vragen om medelijden dat zou echt wel heel erg zwak zijn van ons. Ik heb al gezegd dat wij voldoende eigenwaarde hebben om niet zomaar te buigen.

Dus OTS en ATS verklaart de oorlog aan SWARM met de bedoeling om zich een hele veilige zone vast te leggen en naar de nr.1 door te stoten. Hierbij zoeken ze een volledige safezone in het noordoosten van de wereld. Een dergelijke actie geeft grote gevolgen voor het wereldtoneel want als OTS hierin slaagt dan racen ze met -HGK- om dan om het snelst Tanken weg te werken en zo veel mogelijk terrein te winnen zodat ze 1 tegen 1 in de eindfase het sterkste staan tegen -HGK-

Een strategisch zeer belangrijke move zeker voor de top 5 van deze wereld. Als SWARM totaal niets van zich zou laten horen (wat OTS het liefst zou hebben - zie hun reacties) dan zijn de andere top5 stammen veel zwaarder in het nadeel. OTS dacht echt dat ze in stilte hun move zouden kunnen uitvoeren maar dat laat ik dus niet gebeuren. Het is aan de andere top5 stammen om uit te maken of ze dit zomaar laten gebeuren of niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35742

Guest
De insteek lijkt me juist duidelijk dat ze graag een uitdaging aan gaan in plaats van medelijden te willen wekken.
 

DeletedUser65398

Guest
klopt als je geen uitdaging wilt aangaan kan je beter een ander spel gaan spelen :)

even een correctie bij de zin wat ots het liefst zou hebben - zie hun reacties..
dit is dus niet algemeen dat heel ots het wilt..
jah het zou makkelijk zijn maar persoonlijk wil ik dat nu ook weer niet.. het liefste dat ik zou hebben is dat ze tegenstand bieden.. daar draait toch heel het spel om ;)..

en die redenering kunnen we ook omdraaien.. swarm hoopt op veel hulp zodat ze kunnen doorstoten en groeien om in de top 3 te komen ;)..
 

DeletedUser

Guest
Dus jullie actie wordt niet gedragen door de volledige stam??? Vreemd voor een actie die dergelijke diplomatieke impact bezit en vooral raar dat deze actie dan niet doorsproken is met de diplo van de stam.
swarm hoopt op veel hulp zodat ze kunnen doorstoten en groeien om in de top 3 te komen
Hier schiet je toch wel wat te kort in je inzicht in de spel. SWARM zou dus zichzelf moeten verdrievoudigen om op 3 te komen. Stel nu dat we dagelijks 10 dorpen zouden kunnen pakken dan zijn we een jaar bezig om de nr.3 te halen. Ik zie ons dat nog niet gauw doen. Dus kan ik realitsch zeggen dat het ons niet te doen is voor die 3de of 4de plaats.
 

DeletedUser65398

Guest
de actie is wel gedragen door de hele stam ;)
maar wat er gezegd wordt dat beslissen de spelers individueel en deze moeten dus niet over 1 kant geschoren worden ;).

dus als jullie niet zo denken om in top 3 te komen dan is het dus eerlijk gezegd gwn zoeken naar een uitstel van executie? corrigeer me als ik ergens verkeerd zit!
 

DeletedUser6177

Guest
Beste Agni, wat maak je er toch een hokuspokuz van allemaal man. Theorieën over safezones, nr .1 positie behalen en nog meer van die onzin blabla.

Het enige ware is dat jullie ons al een tijdje lastig vielen met diverse massa's waarin jullie hopeloos faalden. Stuk of 5 dorpen geloof ik in totaal :eek:. Dat we het nu eindelijk eens wat rustiger kregen met Tanken, zodat we even wat meer aandacht aan jullie konden geven waar jullie zo hard op zaten te wachten blijkbaar.

En nee we vallen niet met de gehele stam aan. Max 10-15 leden, qua grootte zo ongeveer als van jullie :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dit mag dan wel aanvoelen als een executie zijn vanuit jullie standpunt, ik zeg het nogmaals klaar en duidelijk: Dit wordt geen executie!!! Wij gaan ons verdedigen met alle mogelijke middelen die dit spel toelaat en ons niet zomaar in stilte naar de slachtbank laten leiden, zoals jullie gehoopt hadden. Jullie zijn groter, sterker en meer ervaren en wij ... wel wij hebben vechtlust.

Beste Agni, wat maak je er toch een hokuspokuz van allemaal man. Theorieën over safezones, nr .1 positie behalen en nog meer van die onzin blabla.

Het enige ware is dat jullie ons al een tijdje lastig vielen met diverse massa's waarin jullie hopeloos faalden. Stuk of 5 dorpen geloof ik in totaal :eek:. Dat we het nu eindelijk eens wat rustiger kregen met Tanken, zodat we even wat meer aandacht aan jullie konden geven waar jullie zo hard op zaten te wachten blijkbaar.

En nee we vallen niet met de gehele stam aan. Max 10-15 leden, qua grootte zo ongeveer als van jullie :rolleyes:

Dus als OTS wint van SWARM komen jullie NIET op nr.1??? en dan krijgen jullie geen safezone in het noordwesten???
en dat dit allemaal niet georganiseerd is en gewoon een beetje lol is zonder strategische bijbedoelingen, allemaal zo wat in het wilde weg ... dat moet iedereen hier geloven.

Wel ... ik stel voor dat iedereen dan eens kijkt op de kaart, daar SWARM opaanduidt en nick00, fifie11, miss lex en bruges op aanduidt en dan zelf hun conclusies maken.
Iedereen ziet duidelijk dat deze spelers mooi naast elkaar liggen, waarbij je de groeirichting duidelijk kunt voorspellen, mooi naar het noordoosten van deze wereld.

Is er dan echt iemand die gelooft dat dit constante minimaliseren van de acties van OTS geen enkel nut bezit??? Het is denk ik wel duidelijk wat OTS wilt, gewoon op de kaart kijken en naar de stats.
Het enige wat OTS niet verwacht had, was deze bekendmaking op het AF. Iets wat ze allerminst pleziert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan