Fusie Discre~LU

DeletedUser61055

Guest
Mijn kijk op DownOnMe:
Bewust onzinnige dingen posten om mensen op de kast te krijgen, en daarmee op zijn manier veel lol uit het spelletje halen.
Kort gezegd: Trollen.

Hij slaagt hier zeer goed in. Ik mag hem daarom ook wel, kan altijd hard lachen om zijn posts. Mensen die zich aan hem ergeren nemen het spel, en misschien de echte wereld ook wel, iets te serieus:p.

Mag je hem echt niet, dan kun je hem het beste pesten door gewoon niet op hem in te gaan, maarja, daar zijn jullie waarschijnlijk te dom voor:rolleyes:

demotivational-posters-like-a-boss3.jpg
 

DeletedUser30187

Guest
Vent heeft zo'n enorm ego dat hij er een strakke broekslang van krijgt als die er aan denkt haha

Juh, heel serieus...
Ga niet lopen zeiken op iemand anders als je zelf geen haar beter bent.

Besides, waarom meteen mijn posts erbij betrekken? De discussie ging over jou en jouw commentaar op DOM terwijl je zelf niks beters bent. Overigens ben ik er vrij zeker van dat dit weer een uit de lucht gegrepen bewering is en dat je helemaal geen kennis hebt genomen van mijn posts.


Hee vriend wat doe je nu zelf?
Je beoordeeld iemand anders nou zelf ook vanaf 1 a 2 posts.

Commentaar over mij wat een lachertje haha
 

DeletedUser30187

Guest
Dat klopt ik vind mijn eigen lach daarom ook zeer lachwekkend :eek:
 

DeletedUser64081

Guest
Dat klopt ik vind mijn eigen lach daarom ook zeer lachwekkend :eek:

Serieus, ik wil niet een oordeel vellen over jou in dit spel of jou als persoon, maar ik wil deze post wel even analyseren.


Wat is er volgens de fokke aan de hand:
Je post onzin, en je weet zelf dat het waar is. Als je 'in de spiegel zou kijken' dan zou je je lach niet kunnen inhouden.
Oftewel: Je weet ergens van binnen dat je volstrekt ongelijk hebt, en de fokke een hoger niveau in posten heeft.

Hoe reageer jij hier op:
Je pakt zijn voorbeeld letterlijk op, wat mag bij propaganda. Maar doe het dan wel goed. Want wat gebeurd er? Je zegt: Ik vind mijn lach daarom oom zeer lachwekkend.
Je vind je lach lachwekkend, omdat je je lach niet kan inhouden in de spiegel. Oftewel, je kijkt in de spiegel, kan je lach niet inhouden, en dat is volgens jou nu precies de reden waarom je jouw lach zo lachwekkend vind.
Dit slaat natuurlijk als een tang op een varken en is niet logisch, maar feitelijk kan het.

Echter, mijn vraag aan jou is: Waarom zou dit goede propaganda zijn, en waarom moet het ons interesseren dat jij je eigen lach als zeer lachwekkend ervaart?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dus jouw argumentatie is oordelen over iemand zijn RL terwijl je hem helemaal niet kent. Sterk man, heel sterk.
Dus als ik even kortzichtig ben, en oordeel over jouw manier van posten, en jouw volg in jouw tunnelvision ben jij eigenlijk gewoon een randdebiel?

Dat klopt ik vind mijn eigen lach daarom ook zeer lachwekkend :eek:

Een lachwekkende randdebiel?
 

DeletedUser30187

Guest
Serieus, ik wil niet een oordeel vellen over jou in dit spel of jou als persoon, maar ik wil deze post wel even analyseren.


Wat is er volgens de fokke aan de hand:
Je post onzin, en je weet zelf dat het waar is. Als je 'in de spiegel zou kijken' dan zou je je lach niet kunnen inhouden.
Oftewel: Je weet ergens van binnen dat je volstrekt ongelijk hebt, en de fokke een hoger niveau in posten heeft.

Hoe reageer jij hier op:
Je pakt zijn voorbeeld letterlijk op, wat mag bij propaganda. Maar doe het dan wel goed. Want wat gebeurd er? Je zegt: Ik vind mijn lach daarom oom zeer lachwekkend.
Je vind je lach lachwekkend, omdat je je lach niet kan inhouden in de spiegel. Oftewel, je kijkt in de spiegel, kan je lach niet inhouden, en dat is volgens jou nu precies de reden waarom je jouw lach zo lachwekkend vind.
Dit slaat natuurlijk als een tang op een varken en is niet logisch, maar feitelijk kan het.

Echter, mijn vraag aan jou is: Waarom zou dit goede propaganda zijn, en waarom moet het ons interesseren dat jij je eigen lach als zeer lachwekkend ervaart?

één ding moet ik hier op dan helaas wel verklaren dat jullie allemaal als een stel jochie's allemaal volledig op mijn posts gaan reageren.

Want als je nou al mijn meningen en dergelijke hier op het forum nou gaat screenen is het in feite één en al bullshit dat kan ik zeker niet gaan ontkennen.
Maar het feit dat jullie hier dan ook zo hilarisch leuk op reageren is dan ook niet geheel slim aangezien dit de bedoeling is maar dat maakt verder ook helemaal niet uit, nou over mijn lach ja vind het wel erg schattig ten eerste dat u al een geheel project maakt over u mening van hoe je dit naar buiten wou gaan brengen daar zeker mijn eerste compliment voor het tweede is dat jij tenminste er een feit in kan zien vind ik ook zeer indrukwekkend aangezien ja De Fokke juist alleen maar doet waar ik naar verlang en dat is mijn posts maar lekker lopen te bekritiseren en maar op zo'n mooi mogelijke manier mij maar afzeiken.
Alleen geheel jammer dat dit mij dan weer net niks doet.

Wel is mijn vraag dan naar jou toe waarom jij hierin propaganda kan zien aangezien ik niet bezig ben om maatschappelijke, kerkelijke of politieke stelsels te beïnvloeden met mijn mening, of doel je hier dan op mijn vorige reactie's en posts op het forum.
 

DeletedUser30187

Guest
Een lachwekkende randdebiel?

Leert u dan eerst maar eens een persoon netjes af te drentelen voordat u zelf hier commentaar heeft op dat van een ander, dan zal ik zoals nu mijn niveau maar ook op aanpassen en u op een normale en gewone manier benaderen aangezien ja.

Als we toch over Propaganda en Politiek gaan hebben moeten we het natuurlijk wel goed doen.
 

DeletedUser

Guest
Hee vriend wat doe je nu zelf?
Je beoordeeld iemand anders nou zelf ook vanaf 1 a 2 posts.

Commentaar over mij wat een lachertje haha

Hoe kun jij dat in godsnaam weten ?

Even voor de goede orde, ik bezie al langere tijd jouw postgedrag met grote ergenis. Dat ik daar nu pas iets over zeg, betekent niet dat ik je beoordeel op een paar posts, maar daarentegen wel over je algemene gedrag. Daarin ben je geen haar beter dan DownOnMe, dus ik zou maar gauw stil zijn voordat je je zelf nog meer voor schut zet.
 

DeletedUser

Guest
Leert u dan eerst maar eens een persoon netjes af te drentelen voordat u zelf hier commentaar heeft op dat van een ander, dan zal ik zoals nu mijn niveau maar ook op aanpassen en u op een normale en gewone manier benaderen aangezien ja.

Als we toch over Propaganda en Politiek gaan hebben moeten we het natuurlijk wel goed doen.

Volgens mij noemde ik jouw randdebiel en heb je er zelf lachwekkend van gemaakt.

over wie en wat je het hebt. Wist dat hier mensen zonder verstand liepen maar ja jij slaat echt alles weer met dit soort argumenten neer.

Verder als je gewoon net als ik beter had gelezen heb ik hierin gezegd dat zeker iedereen die tw speelt wel een leven heeft maar ja jij bent zeker ook zo scheel :D

Volgens mij heb ik mij aan jouw niveau aangepast, dus genoeg met jouw hypocriet gedrag.
Je had het toch over normaal benaderen? Of persoon netjes af te drentelen? Dus jij gaat schele gebruiken en mensen zonder verstand?

Dan heb jij zeker de ogen in die dikke reet van je zitten aangezien hij geen eens ge-internt wordt :eek: beetje jammer

FAALL:rolleyes:

Of we zullen hier maar over zwijgen? Lichamelijke kenmerken waar je gewoon niets over weet.

Jaja volgens mij is het nu wel duidelijk wie zich tot wie verlaagd
 

DeletedUser64081

Guest
één ding moet ik hier op dan helaas wel verklaren dat jullie allemaal als een stel jochie's allemaal volledig op mijn posts gaan reageren.

Want als je nou al mijn meningen en dergelijke hier op het forum nou gaat screenen is het in feite één en al bullshit dat kan ik zeker niet gaan ontkennen.
Maar het feit dat jullie hier dan ook zo hilarisch leuk op reageren is dan ook niet geheel slim aangezien dit de bedoeling is maar dat maakt verder ook helemaal niet uit, nou over mijn lach ja vind het wel erg schattig ten eerste dat u al een geheel project maakt over u mening van hoe je dit naar buiten wou gaan brengen daar zeker mijn eerste compliment voor het tweede is dat jij tenminste er een feit in kan zien vind ik ook zeer indrukwekkend aangezien ja De Fokke juist alleen maar doet waar ik naar verlang en dat is mijn posts maar lekker lopen te bekritiseren en maar op zo'n mooi mogelijke manier mij maar afzeiken.
Alleen geheel jammer dat dit mij dan weer net niks doet.

Wel is mijn vraag dan naar jou toe waarom jij hierin propaganda kan zien aangezien ik niet bezig ben om maatschappelijke, kerkelijke of politieke stelsels te beïnvloeden met mijn mening, of doel je hier dan op mijn vorige reactie's en posts op het forum.

Leert u dan eerst maar eens een persoon netjes af te drentelen voordat u zelf hier commentaar heeft op dat van een ander, dan zal ik zoals nu mijn niveau maar ook op aanpassen en u op een normale en gewone manier benaderen aangezien ja.

Als we toch over Propaganda en Politiek gaan hebben moeten we het natuurlijk wel goed doen.

1: Dubbelpost.
2: Iets duidelijker schrijven en meer leestekens gebruiken.
3: Bij mijn post zie je dat die bewerkt is. Wat er eerst wel stond en nu niet meer: Er stond onder dat ik mn ouwehoer momentje weer had gehad. Maar dan had ik niet zo'n reactie als deze verwacht en daarom heb ik t weer verwijderd, bedankt voor het laten slagen van mijn opzet.
4: Antwoord op je vraag: Ik had het over de beschreven post, meer niet. Verder gaat het er niet om waarom ik ergens propaganda in zien kan. het is namelijk een politiek en propaganda-forum, dus ik ga er vanuit dat wat je post ergens stiekem propaganda, voor je stam moet zijn. Dat is wat je veel op het AF ziet. meerdere partijen, meningsverschillen, debatten, tactisch moddergooien, enzovoort. En gezien je het zoveel oneens met DF bent nam ik aan dat jullie hier tegengestelde partijen waren. Ook vanwege je stijl van schrijven en de schijnbare onvriendelijkheid tussen beide personen. Deze vraag wil ik dus met dit antwoord afdoen, waar ik me nu wel weer afvraag wat jouw doel precies op het Algemeen Forum is. Je gaf aan zulk soort reacties als die van de fokke te willen, en vulde aan met: alleen jammer dat ze niks met me doen. Het spreekt elkaar niet tegen, het geeft alleen toch zeker een tegengesteld gevoel.
 

DeletedUser57186

Guest
Zie zo , oldseven is onder tafel gepraat. Mijn felicitaties aan het team!
Wel jammer voor oldseven, hij wilden de slimme oude speler uithangen maar nu blijkt dat hij nog dommer overkomt dan mij. Dat is wel erg. :(

Hier hebben ze DownOnMe ook graag zo te zien xD

Overal

Niet dus :p
Vent heeft zo'n enorm ego dat hij er een strakke broekslang van krijgt als die er aan denkt haha

Dat moet ik eerlijk bekennen

Ik mag hem wel.

Maar jij bent gestopt :(

Op w18 forum was dat ook zo, hij is uiteindelijk weggegaan :p maar ik mag hem ook wel, als hij nuttige dingen post :D

Ja, op wereld 18 waren ze iets te dom en iets te slecht. Het niveau was daar nog een pakje lager dan hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zie zo , oldseven is onder tafel gepraat. Mijn felicitaties aan het team!
Wel jammer voor oldseven, hij wilden de slimme oude speler uithangen maar nu blijkt dat hij nog dommer overkomt dan mij. Dat is wel erg. :(

Iets wat hier toch wel door velen als correct wordt aanzien maar toch fout is is het volgende:
Wanneer een persoon ervoor kiest om niet meer te reageren staat dat niet gelijk aan het feit dat de andere partij de discussie gewonnen heeft, al kan dat wel het geval zijn. Maar het is gewoonweg niet altijd zo.
Het probleem hier is dat men zo lang erop blijft ingaan met zogenaamde argumenten die soms kant noch wal raken en dat tot de andere partij geen zin meer heeft om verder te discussiëren. Vervolgens gaat men er dan maar van uit dat men gelijk had want er komt geen reactie meer.

Dit is dus niet naar jou gericht nu maar het is een fenomeen dat ik hier steeds vaker zie gebeuren en het begint soms nogal vervelend te worden.
Zeker aangezien er hier zelfs discussies gevoerd worden over het feit dat ze al dan niet kunnen discussiëren :eek:
 

DeletedUser

Guest
Iets wat hier toch wel door velen als correct wordt aanzien maar toch fout is is het volgende:
Wanneer een persoon ervoor kiest om niet meer te reageren staat dat niet gelijk aan het feit dat de andere partij de discussie gewonnen heeft, al kan dat wel het geval zijn. Maar het is gewoonweg niet altijd zo.
Het probleem hier is dat men zo lang erop blijft ingaan met zogenaamde argumenten die soms kant noch wal raken en dat tot de andere partij geen zin meer heeft om verder te discussiëren. Vervolgens gaat men er dan maar van uit dat men gelijk had want er komt geen reactie meer.

Dit is dus niet naar jou gericht nu maar het is een fenomeen dat ik hier steeds vaker zie gebeuren en het begint soms nogal vervelend te worden.
Zeker aangezien er hier zelfs discussies gevoerd worden over het feit dat ze al dan niet kunnen discussiëren :eek:

Hij zegt dat hij zich verlaagt naar zijn niveau. Ik quote een paar eerdere posten van hem dat hij al eerder zo poste voor ik reageerde;
Vervolgens geen reactie erop.

Volgens mij is hij gewoon wijselijk van het fora gekregen omdat hij keer op keer de volle laag zal krijgen. Robin post verder en wie houdt er rekening met hem op af? :) Gepest op af wordt hij ook niet meer, er wordt gewoon geen rekening mee gehouden.
 

DeletedUser64081

Guest
*1Iets wat hier toch wel door velen als correct wordt aanzien maar toch fout is is het volgende:
Wanneer een persoon ervoor kiest om niet meer te reageren staat dat niet gelijk aan het feit dat de andere partij de discussie gewonnen heeft, al kan dat wel het geval zijn. Maar het is gewoonweg niet altijd zo.


*2Het probleem hier is dat men zo lang erop blijft ingaan met zogenaamde argumenten die soms kant noch wal raken en dat tot de andere partij geen zin meer heeft om verder te discussiëren. Vervolgens gaat men er dan maar van uit dat men gelijk had want er komt geen reactie meer.

[...]

*1: Voor in het algemeen heb je gelijk. Voor deze situatie kan ik zeggen dat de discussie wel degelijk gewonnen is. Hij in zijn persoon is eigenlijk gewoon ontkracht.

*2: Zijn posts sloegen minder kant of wal of wat dan ook dan de meeste van onze posts. Dus dan weglopen van de discussie is gewoon discussie verloren, punt.

Buiten dat hij deze discussie wel heeft verloren kan me dat eigenlijk bijna niks schelen. ik vind het wel grappig, maar dat is t dan ook.
 
Bovenaan