Jouw mening over...

Reactiescore
4
Re: Jou mening over...

Omdat die argumenten niet kloppen, je verzind ze, vindt je het logisch dat ik ze afzeik:eek:

Het is bekend bij 80-90% dat BWR inactief is en dat er intern ruzies zijn tussen spelers en dat de stam leiden toch te moeilijk is voor de meeste leiders daar :`).
Das niet verzonnen het is gewoo een feit ;)
 

DeletedUser30190

Guest
Re: Jou mening over...

Het is bekend bij 80-90% dat BWR inactief is en dat er intern ruzies zijn tussen spelers en dat de stam leiden toch te moeilijk is voor de meeste leiders daar :`).
Das niet verzonnen het is gewoo een feit ;)

Feiten kunnen onderbouwd worden, laat maar eens zien waar jij al dit allemaal vandaan haalt.
 

DeletedUser17072

Guest
Re: Jou mening over...

Het is bekend bij 80-90% dat BWR inactief is en dat er intern ruzies zijn tussen spelers en dat de stam leiden toch te moeilijk is voor de meeste leiders daar :`).
Das niet verzonnen het is gewoo een feit ;)

Dan mag jij die 80%/90% op een lijstje van mij zetten....

ruzie's zijn overal, gelukkig lossen we dit op een goed manier op, dat maakt ons ook zo sterk ... :)

Verder verheug ik me al op de laaste weken van W20, kijken als jullie echt zo pro zijn...
 

DeletedUser

Guest
Re: Jou mening over...

lol jullie moete er nog 10k dorpen bijkrijge XD succes in je laatste week. En volgende week doe ik gewoon BWR. Als je toch ni on-topic kan blijve zoekt ge het zelf
 
Reactiescore
4
Re: Jou mening over...

Feiten kunnen onderbouwd worden, laat maar eens zien waar jij al dit allemaal vandaan haalt.

Iedereen weet dat het grootste deel van BWR inactief is en samenwerken er amper is/gebeurd vind je het gek emt een aantal clowns als little pingpong en Retired ;).

Elke mening die over BWR gegeven word word door jou en je spelers als onzin gezien dus ga neiteens de moeite doen dit te onderbouwen, zijn er toch altijd een aantal die het beter weten , maargoed dat moeten hun weten.
Zolang ik zelf amar weet hoe het zit, en dat als iemand die nieteens in BWR zit ;).

Trouwens , als jullie de 300mio willen halen doe je best, heb nu nog 5 spelers plaats voor en je moet 50miljoen dus is 10mill per speler, gaat jullie ook niet lukken jammer he ^^.
En ookal hebben jullie die 300mill met 40spelers, dan nog die 35000 dorpen ;).
Oftewel de wereld stopt nog langerna niet ;)

@litle pipin:
Waar wacht je op ? Schedelkliever IG, doe je best ;).

ruzie's zijn overal, gelukkig lossen we dit op een goed manier op, dat maakt ons ook zo sterk ... :)
Je DENKT dat jullie alles goed oplossen en zo sterk zijn als je beweerd, maar ondertussen .. ;)
 

DeletedUser17072

Guest
Re: Jou mening over...

lol jullie moete er nog 10k dorpen bijkrijge XD succes in je laatste week. En volgende week doe ik gewoon BWR. Als je toch ni on-topic kan blijve zoekt ge het zelf

Zeg dat tegen degene die begint........




Iedereen weet dat het grootste deel van BWR inactief is en samenwerken er amper is/gebeurd vind je het gek emt een aantal clowns als little pingpong en Retired ;).

Elke mening die over BWR gegeven word word door jou en je spelers als onzin gezien dus ga neiteens de moeite doen dit te onderbouwen, zijn er toch altijd een aantal die het beter weten , maargoed dat moeten hun weten.
Zolang ik zelf amar weet hoe het zit, en dat als iemand die nieteens in BWR zit ;).

Trouwens , als jullie de 300mio willen halen doe je best, heb nu nog 5 spelers plaats voor en je moet 50miljoen dus is 10mill per speler, gaat jullie ook niet lukken jammer he ^^.
En ookal hebben jullie die 300mill met 40spelers, dan nog die 35000 dorpen ;).
Oftewel de wereld stopt nog langerna niet ;)

@litle pipin:
Waar wacht je op ? Schedelkliever IG, doe je best ;).




Je DENKT dat jullie alles goed oplossen en zo sterk zijn als je beweerd, maar ondertussen .. ;)

En weer een post waar niks van klopt, Gelukkig weten wij beter:D.
 

DeletedUser55041

Guest
Re: Jou mening over...

Bak een taart en vier het.

DEVERBOUWING IS NU AAN DE BEURT!!!

Goede leuke gezellige trouwe speler. Heb ik veel mee samengewerkt en gelachen in mijn rsp tijd en The V. tijd!
 

DeletedUser57892

Guest
Re: Jou mening over...

Zou ik jou kamer eens verbouwen! Vloer eruit en een mooie marmaren vloer inleggen.
 
Reactiescore
4
Re: Jou mening over...

Zeg dat tegen degene die begint........






En weer een post waar niks van klopt, Gelukkig weten wij beter:D.

Waarom ga je er dan opin ;)
Als jullie toch beter weten :rolleyes:
Dan kan je het entzo goed negeren, maar blijkbaar zit er toch waarheid in want je reageert constant;)
 

DeletedUser17072

Guest
Re: Jou mening over...

Waarom ga je er dan opin ;)
Als jullie toch beter weten :rolleyes:
Dan kan je het entzo goed negeren, maar blijkbaar zit er toch waarheid in want je reageert constant;)

Ik reageer omdat wat jij zegt niet waar is, zal jij ook toch doen?
 

DeletedUser59445

Guest
Re: Jou mening over...

lol jullie moete er nog 10k dorpen bijkrijge XD succes in je laatste week. En volgende week doe ik gewoon BWR. Als je toch ni on-topic kan blijve zoekt ge het zelf

het gaat al weken over BWR en dat allemaal de fout door parakneusjes :)
 
Reactiescore
4
Re: Jou mening over...

Tja ik wacht nog steeds op het lijstje?:mad:


@ raider x weet je nou al het verschil tussen OD en ODD.....

Kerel, waar zeg ik nogmaals dat ik niet weet wat wat is ;).
Kom maar met argumenten ;)
 
Bovenaan