Zure kraaitjes worden niet opgehapt ondanks de reboot

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Andere woorden: Het rommelt bij de kraaien. :D

Tsja, als er een stam is die daarover misschien z'n mond moet houden, dan is het Hap! wel. Ontstaan uit interne problemen, dat is de perfecte omschrijving van Hap! Bij jullie zitten spelers als Team Blader, die het spelletje leuk kennen, alleen in S.Inc heb ik wel gemerkt dat ze in de stam niet altijd even meewerken, daarnaast zo'n beetje heel Sweet, de stam der interne rotzooi. Hebben die ook niet ooit in een stam met Crows interne rotzooi veroorzaakt? :rolleyes:
 

DeletedUser45033

Guest
inderdaad. Maar jij bent blijkbaar wel een fantast

FANTAST
1) Aartshuichelaar 2) Bedenker 3) Dagdromer 4) Duimzuiger 5) Dromer 6) De volgeling voelt iets wat niet waar is (crypt.) 7) Grillig mens 8) Iemand met een levendige fantasie 9) Iemand zonder werkelijkheidszin 10) Iemand met een grote verbeeldingskracht 11) Iemand met veel verbeeldingskracht
 

DeletedUser

Guest
inderdaad. Maar jij bent blijkbaar wel een fantast

FANTAST
1) Aartshuichelaar 2) Bedenker 3) Dagdromer 4) Duimzuiger 5) Dromer 6) De volgeling voelt iets wat niet waar is (crypt.) 7) Grillig mens 8) Iemand met een levendige fantasie 9) Iemand zonder werkelijkheidszin 10) Iemand met een grote verbeeldingskracht 11) Iemand met veel verbeeldingskracht
Nu nog beargumenteren.

Leg is uit hoe is hap uit interne problemen ontstaan.:eek:
Wat valt er uit te leggen? Interne problemen in Sweet -> Monsigneur, Blader + nog wat gasten verlaten de boel daa -> maken nieuw stammetje -> verlaten dat en maken met nog wat andere gasten een nieuwe stam -> haalt uiteindelijk Sweet naar zich toe (best enorm heel erg mega grappig, waarom eigenlijk ooit Sweet verlaten dan :rolleyes:) wat door zowel interne als externe problemen daar kwam -> conclusie, Hap! is ontstaan uit interne problemen, zowel het oorspronkelijke als het huidige Hap!
 

DeletedUser60153

Guest
Ik weet niet wat je wilt bereiken hoor, maar mij jaag je niet op de stang;)
 

DeletedUser

Guest
I dont care hoe Hap! is ontstaan. Ze falen ongeacht.

;)

Hierbij zijn we gefaald ;)

Het ontstaan van Hap! is juist wel grappig.
De actiefste leden zijn er elke keer bij gekomen.

Ik heb trouwens altijd goed contact gehad met de leden van Sweet.
Tenminste met een aantal leden die later overgestapt zijn naar Hap!
Dus dat contact is nooit weg geweest.
En ik ben dus ook niet weg gegaan met ruzie.

Maar dan praat je wel over ver terug in dit wereldje.

Hap! was voor de fusie met sweet een sterk groepje.
Maar met 8 leden red je het niet.
Ook toen was er al lang een samenwerking met sweet.
Dit was alleen op verdedigingsvlak.
Zodat het niet zou opvallen bij de rest van de wereld.

Nu zijn we een fusie aangegaan met de kraaien.
Wat ergens best logische is..

Want Hap! en Crow vechten een grote oorlog uit.
En vervolgens klappen jullie er makkelijk overheen.
Daar zitten we niet op te wachten he ;)

Grtz,
John
 

DeletedUser61408

Guest
Van vijanden naar vriendjes. Wat een wending, ik kan mezelf wel een facepalm geven :D
 

DeletedUser

Guest
Hierbij zijn we gefaald ;)

Het ontstaan van Hap! is juist wel grappig.
De actiefste leden zijn er elke keer bij gekomen.

Ik heb trouwens altijd goed contact gehad met de leden van Sweet.
Tenminste met een aantal leden die later overgestapt zijn naar Hap!
Dus dat contact is nooit weg geweest.
En ik ben dus ook niet weg gegaan met ruzie.

Maar dan praat je wel over ver terug in dit wereldje.

Hap! was voor de fusie met sweet een sterk groepje.
Maar met 8 leden red je het niet.
Ook toen was er al lang een samenwerking met sweet.
Dit was alleen op verdedigingsvlak.
Zodat het niet zou opvallen bij de rest van de wereld.

Nu zijn we een fusie aangegaan met de kraaien.
Wat ergens best logische is..

Want Hap! en Crow vechten een grote oorlog uit.
En vervolgens klappen jullie er makkelijk overheen.
Daar zitten we niet op te wachten he ;)

Grtz,
John

Hey John,

Je weet dat ik je respecteer, ook na de leave uit S.Inc, maar ik moet toegeven dat jullie 2 nu toch wel frappante acties uithalen ..
En gezien je zelf al aangeeft dat dit een reactie is op de kracht van zowel LawZzZ als Plague, bespeur ik toch enige zorgen over de toekomst. Een kat in het nauw maakt rare sprongen?
Ik verwacht dan ook dat jullie nieuwe stam ook niet lang een veilige thuishaven lijkt te zijn. Sterker nog, ik geef jullie slechts een paar maanden tot A. de stam al is gevallen of B. jullie inzien dat het niks is.
Tuurlijk staan jullie vrij je eigen fouten te maken :D
Ben overigens wel benieuwd wat dat voor de oorlog betekent, wisten alle bg's hiervan of worden zij in principe nu ook gestabbed?

Succes in ieder geval!
 

DeletedUser

Guest
Oh, Blader.... Waarom wil je het niet begrijpen? Ik merk dat jullie, sinds Vendoux weg is, helemaal niet meer nadenken. Waarom zou Plague of LaWzZz ervoor hebben gekozen om Hap! aan te vallen? Ik bedoel dan natuurlijk voordat jullie onze vijanden een plaatsje in jullie stam besloten te geven.... Er was geen front, geen vijandigheden, helemaal niks. Behalve dan dat ik, doordat ik Vendoux redelijk goed kende en ook het een en ander via hem te weten kreeg, wist van jullie bondgenootschap met Sweet (inderdaad op verdedigend vlak) zoals jullie elke keer weer hebben lopen ontkennen, grappig dat je het nu open en bloot op het forum plaatst, zonde van je geloofwaardigheid...

Ik zal je nu een openbaring doen... Een vrij lange periode terug, toen Monsigneur nog niet al te lang in Sweet zat, toen stond er iets te gebeuren wat niet zo leuke gevolgen had voor Monsigneur en zijn vriendjes. Er was namelijk iemand, als ik me niet vergis is diegene jouw Wereld 15 co en heeft hij toen jij en je zus op vakantie of iets dergelijks waren nog op Blader gespeeld, (als je wilt weten wie ik bedoel stuur je maar een PM heb niet de bedoeling diegene hier voor paal te zetten of zwart te maken) die een plannetje had om Vendoux heel erg hard te naaien... Nu ben ik iemand van de fair-play, deze gast zou van Vendoux het wachtwoord van Monsigneur of een leegstaand accountje wat naast Monsigneur lag en waar die ww van had krijgen, maar dat maatje van jou had dus andere plannen. Hij wou Monsigneur backstabben... Iets wat ik te weten kwam, waarop ik na even twijfelen (Monsigneur had toch wel aan zichzelf te danken dat diegene zulke plannen had, dacht ik aan de andere kant) toch besloot om Vendoux via Skype hierop attent te maken. Dat was de reden dat Vendoux mij weleens iets vertelde wat ik eigenlijk niet mocht weten, samen met de feiten (bijvoorbeeld dat er nooit conflicten tussen Hap! en Sweet waren) en mijn eigen vermoedens, elk puzzelstukjes, kon ik de puzzel oplossen en zo was ik daarvan op de hoogte. Maar steeds ontkende men, zeer apart, ik heb ook nooit getwijfeld aan mijn eigen verhaal, leuk dat men het nu eindelijk eens toegeeft... ;)

Maar daarmee zie ik ook weer dat jullie niet genoeg nadenken, nogmaals zonder dat jullie laatst die vluchtelingen toelieten, hadden wij geen intenties gehad om oorlog met jullie te zoeken...
 

DeletedUser

Guest
Oh, Blader.... Waarom wil je het niet begrijpen? Ik merk dat jullie, sinds Vendoux weg is, helemaal niet meer nadenken. Waarom zou Plague of LaWzZz ervoor hebben gekozen om Hap! aan te vallen? Ik bedoel dan natuurlijk voordat jullie onze vijanden een plaatsje in jullie stam besloten te geven.... Er was geen front, geen vijandigheden, helemaal niks. Behalve dan dat ik, doordat ik Vendoux redelijk goed kende en ook het een en ander via hem te weten kreeg, wist van jullie bondgenootschap met Sweet (inderdaad op verdedigend vlak) zoals jullie elke keer weer hebben lopen ontkennen, grappig dat je het nu open en bloot op het forum plaatst, zonde van je geloofwaardigheid...

Ik zal je nu een openbaring doen... Een vrij lange periode terug, toen Monsigneur nog niet al te lang in Sweet zat, toen stond er iets te gebeuren wat niet zo leuke gevolgen had voor Monsigneur en zijn vriendjes. Er was namelijk iemand, als ik me niet vergis is diegene jouw Wereld 15 co en heeft hij toen jij en je zus op vakantie of iets dergelijks waren nog op Blader gespeeld, (als je wilt weten wie ik bedoel stuur je maar een PM heb niet de bedoeling diegene hier voor paal te zetten of zwart te maken) die een plannetje had om Vendoux heel erg hard te naaien... Nu ben ik iemand van de fair-play, deze gast zou van Vendoux het wachtwoord van Monsigneur of een leegstaand accountje wat naast Monsigneur lag en waar die ww van had krijgen, maar dat maatje van jou had dus andere plannen. Hij wou Monsigneur backstabben... Iets wat ik te weten kwam, waarop ik na even twijfelen (Monsigneur had toch wel aan zichzelf te danken dat diegene zulke plannen had, dacht ik aan de andere kant) toch besloot om Vendoux via Skype hierop attent te maken. Dat was de reden dat Vendoux mij weleens iets vertelde wat ik eigenlijk niet mocht weten, samen met de feiten (bijvoorbeeld dat er nooit conflicten tussen Hap! en Sweet waren) en mijn eigen vermoedens, elk puzzelstukjes, kon ik de puzzel oplossen en zo was ik daarvan op de hoogte. Maar steeds ontkende men, zeer apart, ik heb ook nooit getwijfeld aan mijn eigen verhaal, leuk dat men het nu eindelijk eens toegeeft... ;)

Maar daarmee zie ik ook weer dat jullie niet genoeg nadenken, nogmaals zonder dat jullie laatst die vluchtelingen toelieten, hadden wij geen intenties gehad om oorlog met jullie te zoeken...

Oorlog zoeken gaat het spel toch om :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan