Praattopic (tw-gerelateerd)

DeletedUser7533

Guest
Re: AW: Re: AW: Re: AW: Praattopic (tw-gerelateerd)

nee, niet onmogelijk want ik had er al op kunnen zitten:eek:

pfffff, een ezel is nog slimmer:eek:
het gaat om de stam waar je in wilt, niet het acc die je daarvoor probeert te gebruiken :p
 

DeletedUser60654

Guest
Re: AW: Re: AW: Re: AW: Re: AW: Praattopic (tw-gerelateerd)

Hhaha ja :p dat zou een goed motief kunnen zijn :p

Drm hoort et acc bij hem :p. Ps nog een interner is die Superhero uit die stam POWER. Hij leert het dus aan zijn stamgenoten ;)
 

DeletedUser57186

Guest
Re: AW: Re: AW: Re: AW: Re: AW: Praattopic (tw-gerelateerd)

Drm hoort et acc bij hem :p. Ps nog een interner is die Superhero uit die stam POWER. Hij leert het dus aan zijn stamgenoten ;)

Als het account echt meer iterns heeft dan hij wilt hij er IDD zeker op omdat hij zich daar dan nog meer thuis op zal voelen. :D:) Zijn itern gedoe zal besmettelijk zijn en daarom beginnen zijn stamgenoten ook te iterne. Maar hij was zo kwaad omdat er dan minder iterns voor hem waren dat hij maar een ander account ging zoeken.
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: AW: Re: AW: Re: AW: Re: AW: Praattopic (tw-gerelateerd)

Als het account echt meer iterns heeft dan hij wilt hij er IDD zeker op omdat hij zich daar dan nog meer thuis op zal voelen. :D:) Zijn itern gedoe zal besmettelijk zijn en daarom beginnen zijn stamgenoten ook te iterne. Maar hij was zo kwaad omdat er dan minder iterns voor hem waren dat hij maar een ander account ging zoeken.

gast jou grappen daar over worden steeds orgineler en grappiger, jij bent zo grappig joh:D
 

DeletedUser

Guest
Ma jongen donoroh, jij bent echt de laatste persoon die hier nog zijn bek moet opentrekken over iemand.

Dikke dikke backstabber. Eerst vanalles afspreken met Defying The Odds, je weet dat hij zaterdag op vakantie vertrekt en in de nacht van zondag op maandag val je aan. Maar je bent een dikke failer. Ludo gaat je ownen!!!! :cool:
 

DeletedUser17095

Guest
dan kan ik echt niet begrijpen dat jij volwassen ben
Noob ?
Ma jongen donoroh, jij bent echt de laatste persoon die hier nog zijn bek moet opentrekken over iemand.

Dikke dikke backstabber. Eerst vanalles afspreken met Defying The Odds, je weet dat hij zaterdag op vakantie vertrekt en in de nacht van zondag op maandag val je aan. Maar je bent een dikke failer. Ludo gaat je ownen!!!! :cool:
Wow, als hij dat echt heeft gedaan wil ik wel een handje helpen om 1000 attacs te sturen :p
 

DeletedUser17095

Guest
Alles wat ik zeg is waarheid kirac!! :p
373: Terug thuis! 470|581 9.916
374: Gentse feesten joenguh! 443|578 9.834
375: Ludo I LOVE YOU! 467|562 9.780
376: Twas weer eens leuk! 460|574 8.372
377: Off to Ghent! 464|570 9.780
378: Jaja hahaha wazaa! 471|563 9.739
Barbarendorp 469|561 9.739

Bouw je dorpejs maar goed uit jij!
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

Ma jongen donoroh, jij bent echt de laatste persoon die hier nog zijn bek moet opentrekken over iemand.

Dikke dikke backstabber. Eerst vanalles afspreken met Defying The Odds, je weet dat hij zaterdag op vakantie vertrekt en in de nacht van zondag op maandag val je aan. Maar je bent een dikke failer. Ludo gaat je ownen!!!! :cool:

Ik heb niks afgesproken met hem, hij gaat tegen iedereen vertellen dat ik op zijn account wil, vandaar die aanvallen:D Jammer dat hij nog online kwam xd
 

DeletedUser25181

Guest
Ik heb niks afgesproken met hem, hij gaat tegen iedereen vertellen dat ik op zijn account wil, vandaar die aanvallen:D Jammer dat hij nog online kwam xd

daarom dat er nu ook een persoon van POWER ook aanvalt op hem...
en waarom volwassen zijn op een spelletje :rolleyes:
ik ben best volwassen hoor , maar moet mijn niveau toch enigzins aanpassen naar jou toe?

en eerst internen en nu alsook backstabben?
waar ben je eigenlijk mee bezig :confused:
je bent al noob en nu ga je nog lager dan een noob...:eek:

Ma jongen donoroh, jij bent echt de laatste persoon die hier nog zijn bek moet opentrekken over iemand.

Dikke dikke backstabber. Eerst vanalles afspreken met Defying The Odds, je weet dat hij zaterdag op vakantie vertrekt en in de nacht van zondag op maandag val je aan. Maar je bent een dikke failer. Ludo gaat je ownen!!!! :cool:

is er nog enige os nodig?
aanvallen van Donoroh wil ik gerust helpen blokken :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
daarom dat er nu ook een persoon van POWER ook aanvalt op hem...
en waarom volwassen zijn op een spelletje :rolleyes:
ik ben best volwassen hoor , maar moet mijn niveau toch enigzins aanpassen naar jou toe?

en eerst internen en nu alsook backstabben?
waar ben je eigenlijk mee bezig :confused:
je bent al noob en nu ga je nog lager dan een noob...:eek:



is er nog enige os nodig?
aanvallen van Donoroh wil ik gerust helpen blokken :)

donoroh is al gestopt. Zijn falende vriendjes hebben het overgenomen. Hoe zielig kan je niet zijn, op een dag als deze de volledige dag doorbrengen achter je scherm.

Ze hebben welgeteld 2 dorpjes kunnen pakken, waarvan ze zelf 1 niet konden behouden. Gefeliciteerd jongens! :D
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

donoroh is al gestopt. Zijn falende vriendjes hebben het overgenomen. Hoe zielig kan je niet zijn, op een dag als deze de volledige dag doorbrengen achter je scherm.

Ze hebben welgeteld 2 dorpjes kunnen pakken, waarvan ze zelf 1 niet konden behouden. Gefeliciteerd jongens! :D

gaat over leven praten als hij zelf aanvallen terug stuurt op die dag:D

Dagelijkse awards voor 24.07.12
Aanvaller van de dag
Ik.MadamEivormKing
Overwin als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld tot 0:00 uur!

Rover van de dag
Ik.MadamEivormKing
Verover de meeste grondstoffen in deze wereld tot 0:00 uur!


Verzonden: 24.07.12 15:31:08
De verdediger heeft gewonnen

Geluk (vanuit de aanvaller gezien)

9.0%
Aanvaller: Defying the Odds
Herkomst: #Defying The Odds (589|511) C55

Aantal: 0 0 6098 1 2933 0 291 154 0 0
Verliezen: 0 0 6098 0 2933 0 291 154 0 0

Verdediger: Tomzz
Doel: YUMM090 (594|506) C55

Aantal: 8964 10218 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 7912 9019 0 0 0 0 0 0 0 0

Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 8 naar level 0
Hint: Je eenheden zijn ontdekt


DTO zijn eigen troepen, lekker bezig team ei
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

gaat over leven praten als hij zelf aanvallen terug stuurt op die dag:D

Dagelijkse awards voor 24.07.12
Aanvaller van de dag
Ik.MadamEivormKing
Overwin als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld tot 0:00 uur!

Rover van de dag
Ik.MadamEivormKing
Verover de meeste grondstoffen in deze wereld tot 0:00 uur!


Verzonden: 24.07.12 15:31:08
De verdediger heeft gewonnen

Geluk (vanuit de aanvaller gezien)

9.0%
Aanvaller: Defying the Odds
Herkomst: #Defying The Odds (589|511) C55

Aantal: 0 0 6098 1 2933 0 291 154 0 0
Verliezen: 0 0 6098 0 2933 0 291 154 0 0

Verdediger: Tomzz
Doel: YUMM090 (594|506) C55

Aantal: 8964 10218 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 7912 9019 0 0 0 0 0 0 0 0

Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 8 naar level 0
Hint: Je eenheden zijn ontdekt


DTO zijn eigen troepen, lekker bezig team ei

Ik heb inderdaad meteen wat aanvallen teruggestuurd toen ik terugkwam van mijn werk, maar daarna heb ik de hele dag buiten gezeten. Maar ah, waar hou ik me ook mee bezig. Jij blijft een sukkel. :)
 
Bovenaan