Jouw mening over...

Reactiescore
4
Re: Jou mening over...

De speler die momenteel nummer uno staat in Continent 38 :).
Me oude buren :p , en nu iets verdere buren.
Mooie ODA score voor zijn doen ;)
ODD rang laat zien dat ze weinig hoeven deffen .;)
Verderest toen waren het aardige spelers in voor een goeie babbel , niet zoals andere The.v-ers .

Mooi compact cluster, maar Buiten BBS volledig ingesloten Zie kaartje.

Kaartje
168g9ec.jpg

Legenda
Groen ; Deverbouwing
Blauw ; The V.
Rood ; Titans
AzuurBlauw ; BBS

Zo zie je dat hij enkel rechts via BBS uit kan breiden Want verderest ligt The V. om hen :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Jou mening over...

Ik ken Deverbouwing nog van in de oude RSP-tijd, en zoals remco al aanhaalt... één van de betere babbels :) (de hoofdspeler allesinds, ik weet niet met hoeveel ze nu zijn).

Altijd al leuk samengespeeld met ze. Ze geven zich ook vol voor de stam, daar heb ik zelf ervaring mee. Cluster is prima in orde, maar ook uitkijken zodat ze niet ingesloten raken. Met deze ligging geraak je moeilijk aan ODD (ik ken der alles van), maar de ODA geeft aan dat ze helpen clearen voor de rest van de stam (y).

conclussie: prima accountje en spelers, waardevolle spelers in een stam.
 

DeletedUser17072

Guest
Re: Jou mening over...

Gast, check de fronten en check ook even jullie prestaties ;).
Smurf heeft mss niet veel laten zien , maar niet iedereen laat t achterste van zn tong zien ;).
Daarbij , is smurf niet zoals BWR als ze neit veel hebben laten zien.

Smurfen houden zich stil en rustig wat mag.

BWR zeikt iedereen af , gaat stoer roepen we zijn actief,werkensamen en er zit een goede sfeer binnen de stam.
Terwijl er een enkeling in BWR iets voorsteld en derest gewoon niets is en niets zal blijven ;)

lol, wij zeiken iedereen af, als er al 1 bwr speler op het forum zit, wordt ie meteen afgezeikt door jullie..... kijk eerst naar jezelf.

@caynidebomb raider x is schedelkliever...

@ evil til zet mij ook maar achterop het lijste, wil wel weten wat jullie van mij vinden...:)
 
Reactiescore
4
Re: Jou mening over...

lol, wij zeiken iedereen af, als er al 1 bwr speler op het forum zit, wordt ie meteen afgezeikt door jullie..... kijk eerst naar jezelf.

@caynidebomb raider x is schedelkliever...

@ evil til zet mij ook maar achterop het lijste, wil wel weten wat jullie van mij vinden...:)

Dat jij het AF als een leven ziet kunnen wij niets aan doen weldan? ;)

Kan hij me eindelijk aanvallen ^^:rolleyes:
 

DeletedUser17072

Guest
Re: Jou mening over...

Dat jij het AF als een leven ziet kunnen wij niets aan doen weldan? ;)

Kan hij me eindelijk aanvallen ^^:rolleyes:

Hoezo zal ik het AFals een leven zien, leg eens uit als je het zo goed weet.:rolleyes:
 

DeletedUser24056

Guest
Re: Jou mening over...

Het AF is meer een leven dan het spelletje. Toch net wat socialer dunkt me.
 

DeletedUser65072

Guest
Re: Jou mening over...

Wat is het probleem als mensen TW in 3D mee maken?:eek:
 
Reactiescore
4
Re: Jou mening over...

Hoezo zal ik het AFals een leven zien, leg eens uit als je het zo goed weet.:rolleyes:

Omdat jij elk woord wat over BWR gaat afzeiken noemt.
Tis een topic waar je je mening mag geven , en jij geeft ook je mening over smurf en ik geef mijn mening over smurf,dvb en BWR en dan ga jij gelijk in een hoekje zitten huilen als een 3jarige kind omdat je het AF als leven ziet en niet tegen Opmerkingen kunt die over jou of welk ander BWR-er / jou achtervolgende vriendjes gaat ;)
 

DeletedUser59445

Guest
Re: Jou mening over...

raider,
zegt het woord: retired jou iets?
 

DeletedUser59445

Guest
Re: Jou mening over...

blijkbaar had ik het verkeerd geplaatst


---------------
#82 Gisteren, 23:42 Naar boven Bericht wijzigen/verwijderen Met citaat antwoorden Op meerdere berichten reageren Snel reageren op dit bericht
ik deel pp uit als iedereen BWR hier een week uit de convo kan houden!
__________________
w20|~~Retired~~ || BWR


~Cyanide
------

btw, DUBBELPOST
 

DeletedUser17072

Guest
Re: Jou mening over...

Omdat jij elk woord wat over BWR gaat afzeiken noemt.
Tis een topic waar je je mening mag geven , en jij geeft ook je mening over smurf en ik geef mijn mening over smurf,dvb en BWR en dan ga jij gelijk in een hoekje zitten huilen als een 3jarige kind omdat je het AF als leven ziet en niet tegen Opmerkingen kunt die over jou of welk ander BWR-er / jou achtervolgende vriendjes gaat ;)

Bullshit wat je nu allemaal uitkraamt....
 
Reactiescore
4
Re: Jou mening over...

Bullshit wat je nu allemaal uitkraamt....

Mwah net alsof het mij wat boeit wat jij vind.
Ookal heb ik gelijk stel je voor zal iedere BWR-er het ontkennen ;).
Dus jou mening doet er atm niet toe.
 

DeletedUser17072

Guest
Re: Jou mening over...

Mwah net alsof het mij wat boeit wat jij vind.
Ookal heb ik gelijk stel je voor zal iedere BWR-er het ontkennen ;).
Dus jou mening doet er atm niet toe.

Helaas voor jou, wil je vaak je gelijk halen zonder goede argumenten, joggie....
 

DeletedUser

Guest
Re: Jou mening over...

Helaas voor jou, wil je vaak je gelijk halen zonder goede argumenten, joggie....
ej kneus, jullie zaten te wenen dat het hier over jullie ging ipv over smurf... Nu gaat het over DeVerbouwing en ga je over raider lulle, hou je ook een keertje on-topic :mad:
 

DeletedUser17072

Guest
Re: Jou mening over...

En toch moest het even:), als jij dat nou leuk vind of nie.
 
Reactiescore
4
Re: Jou mening over...

Helaas voor jou, wil je vaak je gelijk halen zonder goede argumenten, joggie....

Bij jou verandert er niets.
Of ik nou wel met argumeten kom zoals ik over bwr deed ( inactiviteit,ruzies ect ect).
Of dat ik ide dingen laat jij hebt volgends je eigen egoistische zelf toch altijd gelijk Jochie ;)
 

DeletedUser17072

Guest
Re: Jou mening over...

Bij jou verandert er niets.
Of ik nou wel met argumeten kom zoals ik over bwr deed ( inactiviteit,ruzies ect ect).
Of dat ik ide dingen laat jij hebt volgends je eigen egoistische zelf toch altijd gelijk Jochie ;)

Omdat die argumenten niet kloppen, je verzind ze, vindt je het logisch dat ik ze afzeik:eek:
 
Bovenaan