Kaarten w21

DeletedUser

Guest
Euhm het account dvpope is van 2010 het forum account van 2011 dus kan gewoon hoor :confused:
 

DeletedUser61408

Guest
pf.. je begint een beetje zielig over te komen hoor ash.

Je beschuldigd een stamlid van mij en zou dan graag bewijzen zien van deze beschuldiging.
Ik dacht dat je dat wel begrepen had uit mijn vraag " wat je ermee bedoeld".
Misschien uw linkje zelf eens lezen :eek:

Philipje. Jij hebt het zoete onkruid binnen gehaald. Tja, dan moet je tegen zo'n uitspraken kunnen :D
 

DeletedUser60153

Guest
Euhm het account dvpope is van 2010 het forum account van 2011 dus kan gewoon hoor :confused:

Dvpope's AF acc moet geactiveerd worden met het ww van dvpope zelf. Gok dat de eigenaar van dvpope echt niet z'n wachtwoord weggeeft aan iemand zodat diegene onder zijn naam kan lullen op het AF. Dvpope op het AF is dus ook ooit op het dvpope acc ingame geweest. En dat betekent dus dat hij iets doet wat niet mag :D
 

DeletedUser

Guest
Dvpope's AF acc moet geactiveerd worden met het ww van dvpope zelf. Gok dat de eigenaar van dvpope echt niet z'n wachtwoord weggeeft aan iemand zodat diegene onder zijn naam kan lullen op het AF. Dvpope op het AF is dus ook ooit op het dvpope acc ingame geweest. En dat betekent dus dat hij iets doet wat niet mag :D

Precies. :p
 

DeletedUser60153

Guest
Dorpen mindering van Mons, hoe zou dat nou toch komen? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik moet zeggen, ik heb hem niet gereport en ik ben 100% zeker dat ik een best lange tijd terug nog heb lopen waarschuwen hiervoor bij de nieuwe bespeler van Monsigneur. Maar goed, alles was toch volgens de regels gegaan? :p
Het is dat dit een muntjeswereld is en je gewoon ffkes lekker wat ODA kan scoren, anders was 't heel grappig geweest lol XD
 

DeletedUser45033

Guest
Ik moet zeggen, ik heb hem niet gereport en ik ben 100% zeker dat ik een best lange tijd terug nog heb lopen waarschuwen hiervoor bij de nieuwe bespeler van Monsigneur. Maar goed, alles was toch volgens de regels gegaan? :p
Het is dat dit een muntjeswereld is en je gewoon ffkes lekker wat ODA kan scoren, anders was 't heel grappig geweest lol XD


maar wie dan wel hé :eek:

Nouja, als men fouten begaat dan zal de straf uitgezeten worden. Ik heb toen er nog met Yoeri over gediscusieerd en hij zei dat het 100% in orde was. Ik had ook mijn twijfels maarja....

Kan hij eens een beetje aan zijn ODA gaan werken watn 13 loopt een beetje te ver uit
 

DeletedUser61935

Guest
maar wie dan wel hé :eek:

Nouja, als men fouten begaat dan zal de straf uitgezeten worden. Ik heb toen er nog met Yoeri over gediscusieerd en hij zei dat het 100% in orde was. Ik had ook mijn twijfels maarja....

Kan hij eens een beetje aan zijn ODA gaan werken watn 13 loopt een beetje te ver uit

Hurei heeft hem ook niet gereport :eek:
Of toch wel? ;)
 

DeletedUser

Guest
Geef ze vv maar schop hem uit de stam dan kijk ff naar de support aanvraag :p
 

DeletedUser45033

Guest
Ze zullen bij de kraaien wel alles 100% volgens de regels doen hé:rolleyes:

of toch niet :eek:
 

DeletedUser

Guest
maar wie dan wel hé :eek:

Nouja, als men fouten begaat dan zal de straf uitgezeten worden. Ik heb toen er nog met Yoeri over gediscusieerd en hij zei dat het 100% in orde was. Ik had ook mijn twijfels maarja....

Kan hij eens een beetje aan zijn ODA gaan werken watn 13 loopt een beetje te ver uit

Ik denk iemand die het gelezen heeft, overigens zou het me niet eens verbazen dat er, als Vendoux eerder niet misbruik gemaakt had van VV's en dubbelaccounts had gehad, het account weg was gekomen met een waarschuwing... Maar gezien de geschiedenis van het account had ik eigenlijk een veel hogere straf verwacht. :p
 

DeletedUser60153

Guest
Waarom zou ik jullie laten lopen als je de regels overtreed? :D
 
Bovenaan