Praattopic (tw-gerelateerd)

DeletedUser

Guest

DeletedUser57186

Guest
Re: AW: Re: AW: Re: AW: Re: AW: Re: AW: Re: AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

jij hebt altijd al respect voor mij meneer de rapper

Over wat rap jij? Over je iterns? Of over hoe je VV's verkloot? Of over hoe zielig en dom je bent?
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: AW: Re: AW: Re: AW: Re: AW: Re: AW: Re: AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

Over wat rap jij? Over je iterns? Of over hoe je VV's verkloot? Of over hoe zielig en dom je bent?

ik rap altijd over iets, maar dan kom ik nergens:S
 

DeletedUser

Guest
AW: Praattopic (tw-gerelateerd)

Ik.MadamEivormKing:
hee dono, opvallend dat jij mijn co zo goed kent... :p (dat hij niet met jou in 1 stam wil/wou), maar dat valt wel uit te praten denk ik? ;-)
 

DeletedUser57186

Guest
Re: AW: Praattopic (tw-gerelateerd)

Ik.MadamEivormKing:
hee dono, opvallend dat jij mijn co zo goed kent... :p (dat hij niet met jou in 1 stam wil/wou), maar dat valt wel uit te praten denk ik? ;-)

Is dat 1 van u raps of moet het iets anders voorstellen?
Och nu ben je ook al een leugenaar die allemaal dingen gaat verzinnen. Nou ja ik zal je noobje maar weer verder laten.
Het is nog altijd duidelijk te zien dat je nog altijd een junkie bent zonder iterns.

Doei stinkende Iterner.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57186

Guest
Re: AW: Re: AW: Praattopic (tw-gerelateerd)

een pm van jou aan mij, waar ik heel trots op ben:D

Alle sinds niet van mij. Maar zo veel maakt het ook niet uit hoor. Het was gewoon een poging van iemand op Ik.MadamEivormKing om een simpel praatje te slagen ofzo.
Helaas is dat weer bewezen dat dat met zo'n zielige kerel als jou niet gaat. Je blijft nu eenmaal dom en zielig. Om niet te vergeten dat je extreem hard zuigt. Genoeg woorden die jou kunnen beschrijven. Maar als iemand donoroh zegt weten ze wel al genoeg en zijn er geen woorden meer nodig.

En nu hup hup ga maar weer verder toiletten kuisen dom kindje.

Van onder beginnen trouwens dom kindje en ik neem niet deel aan dat gesprek:

Ik.MadamEivormKing op 09.07. om 00:21 uur
Er bestaat natuurlijk altijd een kans dat je met dit account in één stam terecht zal komen.
Maar dan zal ik wel eerst van het account gekickt moeten worden vrees ik :/
donoroh op 09.07. om 00:21 uur
hmm das jammer dan
Ik.MadamEivormKing op 09.07. om 00:20 uur
Nee, niet bepaald ;)
donoroh op 09.07. om 00:14 uur
wilde jij graag in een stam met mij:eek:
Ik.MadamEivormKing op 09.07. om 00:10 uur
Thanks
donoroh op 09.07. om 00:09 uur
hmm, gezellig:D
Ik.MadamEivormKing op 09.07. om 00:08 uur
Vadim op het moment.
donoroh op 09.07. om 00:01 uur
met wie spreek ik xd?
Ik.MadamEivormKing op 08.07. om 21:55 uur
hee dono, opvallend dat jij mijn co zo goed kent... :p (dat hij niet met jou in 1 stam wil/wou), maar dat valt wel uit te praten denk ik? ;-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: AW: Re: AW: Praattopic (tw-gerelateerd)

een pm van jou aan mij, waar ik heel trots op ben:D

Kwam van mij :)

Op dat moment had ik zelf nog geen enkele keer met je gesproken, maar nu heb ik heel veel spijt van die PM en schaam ik me erover. :(
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: AW: Re: AW: Praattopic (tw-gerelateerd)

Kwam van mij :)

Op dat moment had ik zelf nog geen enkele keer met je gesproken, maar nu heb ik heel veel spijt van die PM en schaam ik me erover. :(

ja schamen zal je:D ben jij trouwens mike?

maar zo praatte jullie trouwens ook over punky en die zit er ook bij, jullie zijn allemans vriendjes. Nadat jullie MMDS en POWER als bg hadden wilden jullie ook de drie kwart van bi!:O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: AW: Re: AW: Re: AW: Praattopic (tw-gerelateerd)

ja schamen zal je:D ben jij trouwens mike?

maar zo praatte jullie trouwens ook over punky en die zit er ook bij, jullie zijn allemans vriendjes. Nadat jullie MMDS en POWER als bg hadden wilden jullie ook de drie kwart van bi!:O

Ja ik schaam me omdat ik er nog maar aan dacht om samen met jou in 1 stam te zitten. :( En ik ben Mike ja.

Wat hebben wij dan gezegd over punky? Ik kan het me niet herinneren?
 

DeletedUser57186

Guest
Re: AW: Re: AW: Re: AW: Praattopic (tw-gerelateerd)

jullie zijn allemans vriendjes.

Ga je weer beginnen ja?

Pff ga je weer beginnen met altijd je comeback van: "bij jou zeker, dat is een taak van jullie, op jullie account zeker." Ben je echt zo dom of?


"bij jullie zeker, bij jullie zeker, bij jullie zeker..." Het enige wat jij kunt is alles herhalen en verdraaien. Anyway je blijft nog altijd dom en zielig itern noobje.
 

DeletedUser25181

Guest
en nu is hij via vv het acc van duifmeneer aan het verneuken :rolleyes:

hoeveel clears heb je nu al dood? :D

kan de teller niet meer bijhouden... terwijl je momenteel maar 3 deff dorpen hebt gesloopt van mij die als os stonden bij mijn DU... er volgt ng os hoor.

dus stoppen is de boodschap tenzij je nog edels enzo wilt laten doodlopen.
zal duifemeneer blij mee zijn :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Haha het zullen wel weer 'minimale verliezen' zijn. Toch zielig hoe donoroh al die vv's verpest, altijd maar opnieuw. :D
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

Haha het zullen wel weer 'minimale verliezen' zijn. Toch zielig hoe donoroh al die vv's verpest, altijd maar opnieuw. :D

ik heb nog nooit een vv verpest:D ga jij nou maar beetje stoken op accounts die niet van jou zijn
 
Bovenaan