Dreamteam

DeletedUser59349

Guest
Ik start nu een onderwerp wat op verschillende werelden al te voorschijn is gekomen. Voor zo ver ik weet is het nog niet hier voorgekomen. Mocht het wel zo zijn mijn excuses ;)

Simpelweg gewoon invullen :)

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler?
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)?
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)?
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat?
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59173

Guest
Simpelweg gewoon invullen :)

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Atomic skull,dat je het kan opbrengen om zoveel te blijven farmen
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?Daniel (.Rejoin) niet just awseome maar de oorsproonkelijke speler van het .rejoin acount
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? kevin seeldrayer
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?zie antwoord 2
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?ego'tjes
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?clusterfuckers en n00bs
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?sharbelsz,gup21 en nuevo testamento,abwaba
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?modus/Fear!/huh?
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? wel meerdere ;)
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? weaksine
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler weaksine
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?bubbasgod
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)Daniel (.Rejoin) niet just awseome maar de oorsproonkelijke speler van het .rejoin acount
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)Daniel (.Rejoin) niet just awseome maar de oorsproonkelijke speler van het .rejoin acount
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haatmensen die zichzelf in de lijstjes plaatsen :eek:
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?behulpzame,tactisch goed spelers
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?skills,aardigheid etc
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59349

Guest
Zal meteen een lijstje posten :)

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Reunited. veel problemen tegen gekomen en er toch maar weer doorheen slaan
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? gup21
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? The Group, Nuevo Testamento, Reunited.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Alle huidige II leden
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Mijn huidige tegenstanders waren wel erg goed te doen, ik wil eens een keer echt tegenstand
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? The Group
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Inkoppertje :D
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? rito444 van w18 heeft het grootste aandeel in mijn 'talenten'
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Ik zou de neiging hebben om mijzelf te noemen :$
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? .lost cause.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? bubba + vv's
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Grumpy Old Noob/.lost cause.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? Nuevo Testamento/.lost cause.
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Geen, al wekt vossie soms wel wat irritaties op.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Zolang het team/stam waar ik bij hoor stabiel is ga ik altijd mijn best doen.
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Op vertrouwen en skills.
 

DeletedUser36068

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Heb wel voor verschillende spelers respect. Ik ga voor Sam (SMW), ken hem al langere tijd, en hij blijft me soms verbazen op bepaalde vlakken.

2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
Sharbelsz, manier waarop zij een stam kan leiden..

3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
mlicka, eentje die nooit zal opgeven.

4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Ik vertrouw heel mijn stam.

5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Ons vosje.

6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Ik denk dat elke speler uit Modus wel een zeer leuk gevechtje zou worden :D

7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Reunited., ervaren team dat weet wat ze doen.

8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Als ik rekening zou houden met alle aspecten, geen een.

9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
Op deze wereld niet neen.

10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Is niet van toepassing bij ons.

11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
Het team van II :rolleyes:

12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Vorteks blijkbaar..

13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
Mijn co, ie weet hoe aan te vallen.

14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
Tjah, ikzelf dan maar :cool:

15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
Geen een speler.

16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Op deze wereld nog niemand niet.

17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
Gezelligheid is toch het belangrijkste.
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Atomic (ben jaloers op zijn rover award)

2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?

.Lost cause. (was waardige concurrent in de clustercontest en heeft ook nog een mooie oda rang)

3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Mag ik niet op antwoorden

4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?

Revolution

5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Alle spelers die enkel bb's kunnen edelen

6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?

Vorteks (zou me teveel off troepen kosten)

7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?

lol, mezelf :D, neen moeilijkste vraag denk ik, valt af te wachten van hoeveel tegenstand iemand krijgt, veel modus mannen doen het zeer goed, maar hebben nog niet al teveel tegenstand gekent

8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?

Modus

9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?

bb edelaars ((-ex)hawks leden) durven geen man tot man strijd aangaan, gaan full def en gaan uiteindelijk de oorlog verliezen (tip voor alle noobs geen farm is geen extra troepen/edels)

10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?

weet ik niet, heb niet zo de tijd om hun resultaten te volgen

11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler?
Der bestaat een resem aan spelers die ik graag in een stam zou willen verenigen, maar dan is deze wereld direct aan zijn einde gekomen.

12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?

Vorteks, spreekt voorzichzelf

13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)?

Grumpy Old Noob

14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)?
Nog geen tegengekomen op deze wereld

15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat?
aan die hollander (heb niks tegen hollanders) die denkt dat hij de man van het AF en de speler van W22 is

16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?

Mensen of acc's die durven aanvallen ipv guerilla oorlogen te voeren (bb's edelen)

17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
skills en plezier in het spel
 

DeletedUser62448

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Nuevo Testamento, tjonge jonge.. die jongen kan op alle vlakken wat!
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Grumpy.. laat mij soms verbazen kwa stats..
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Nuevo Testamento, MickD, SMW
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?Huh?:confused:
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Mijzelf, Zou gek worden van mijzelf:p
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? mickD, good
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Ababwa
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Eigen Underdog stam
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? HYEBM? ( smokingfarmer ) liet mij respect bijbrengen, Heiko77 geeft een doorzettingsboost, De Kleine Piraat & Doctor Spencer lieten mij meer dan alleen de Basis kennen.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Stijnmakesware
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Geen idee..
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? kragwijk
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Mlicka, als ik niet zo lui was & wat motivatie nam in mijn aanvallen ( wat nog niet nodig is geweest ) blink ik uit:D
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)?Nuevo Testamento, houd zijn plannen stil, deed mij in twijffel brengen met zijn plan, maar zijn uitvoering was voor 200% gelukt.
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat?
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? MickD, nooit boos/kwaad zelfs al doe ik het nog zo fout, hij vertrouwd mij & geloofd in mij.. wat ik echt waardeer!
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Liefde/Haat/Gevoel/uiterlijk/innerlijk/eerlijkheid/motivatie/activiteit/betrouwbaarheid & ik zie graag wat meer vrouwelijke spelers:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser36068

Guest
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)?Nuevo Testamento, houd zijn plannen stil, deed mij in twijffel brengen met zijn plan, maar zijn uitvoering was voor 200% gelukt.

Twijfelde je daar aan? :eek: :p
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?

Ik vind de spelers op gup echt toffe gozers, vooral G.

2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?

Kevin seeldrayers, die gozer is echt een aanvallend meesterbrein.

3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?

Voor de grap met modus tegen de rest van de wereld :D

4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?

Ons vaste vv team in de stam

5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?

Liever niet naast de farmers onder ons, want die zullen altijd sneller groeien :(

6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?

De same leden, want tegen full def spelen is niet leuk.

7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?

Bubbaisagod en gup21

8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?

Modus want ik ben ODA geil

9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?

ja, bij sommige moet ik timen, normaal doe ik daar niet aan

10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?

Fp heeft ons enorm veel geholpen!

11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler?

de spelers op kevin seeldrayers of de spelers op vorteks

12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?

vorteks en sharbelsz

13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)?

Kevin seeldrayers en iamfamous

14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)?

sharbelsz en wanderkezanderke

15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat?

chulll ( de vv'er erop)

16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?

Degene die altijd helpen in onze stam.

17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?

ik haat iedereen het liefste speel ik solo op de wereld zonder stam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62448

Guest
Twijfelde je daar aan? :eek: :p

Ja, je was zo druk & als we kijken naar jou plan, met bijna alleen maar ..... zou je denken dat het nooit zou lukken op een stackwereld, maar het blijkt maar weer, carette ruled weer:p
 

DeletedUser36068

Guest
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?

Voor de grap met modus tegen de rest van de wereld :D

Lol, stel je voor :D

Ja, je was zo druk & als we kijken naar jou plan, met bijna alleen maar ..... zou je denken dat het nooit zou lukken op een stackwereld, maar het blijkt maar weer, carette ruled weer:p

Ik zei nog wel zeker 10x mij te vertrouwen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik zal maar eerst beginnen dat ik niet héél veel op w22 heb gesproken met andere spelers. En mijn keuzes zijn gebasseerd op een kleine groepen spelers die ik wel ken.

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Spelers die doorgaan, ookal ziet het er hopeloos uit(of wat daarbij in de buurt komt ;)). Reunited dus.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Ababwa, onze enige echte koekenbakker :p Aanvallend zeer sterk.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Huh?, hé wat een toeval, daar ga ik ook hand in hand de oorlog in :D
Prima actieve stam, die voor je klaar staat als er VV nodig is, deffence, voor je clearen, faken. Er is niks wat ik nog meer zou kunnen willen.

4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? De mensen in Huh? die de VV aannemen en actief zijn.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Spelers die alle communictie uit willen bannen. Dit is een stom klikspelletje, waarbij júist het samenwerken & plannetjes maken belangrijk is. Als je geen communicatie wilt, moet je maar wat anders gaan spelen (naar mijn mening). Je kan er verder niks mee, behalve door geëdelt worden, of zelf edelen.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Ach, spelers die veel beter dan ik zijn liever niet. Aangezien ik dan word weggeëdelt, en dat is minpunten. Maar te slecht is ook weer geen uitdaging aan.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Ik heb hoge verwachtingen van mijn co.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Eentje die ik zelf zou oprichten.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Carette (ja mijn co ;)). Sterker nog, hij heeft me zo goed als het spel bij gebracht (in de stam Summer toch, kijkt naar Carette? :p)
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Iedere bondgenoot die de BG niet verbreekt als je aan het verliezen bent, maar juist een extra tandje erbij doet om je te helpen winnen.
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Jeweettoch2, offensief zeer sterk. En een noeste arbeider ;)
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Geen idee, jonasie in ieder geval niet :p
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Jeweettoch2
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? Mijn lieve co
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Daarvoor speel ik hier nog te kort.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Carette & spelers waar ik een hekel aan heb. Helaas heb ik die nog niet :(
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Of ze door blijven gaan, ook als het even tegenzit.
 

DeletedUser36068

Guest
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Carette (ja mijn co ;)). Sterker nog, hij heeft me zo goed als het spel bij gebracht (in de stam Summer toch, kijkt naar Carette? :p)

Eumm, goh, is te zien hoe je het bekijkt eh:p Daar kwamen we samen maar de hechte groep is ontstaan in Pro. ;)
 

DeletedUser26940

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Van iedereen waarvan ik ook respect krijg, respect moet je namelijk verdienen en niet simpel omdat je toevallig de een wel mag en de ander niet.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
Meerdere, Voornamelijk van mensen die tegen een overmacht vechten en kansloos maar deondanks de kop niet laten zakken.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Spelen hier niet, maar iedereen die wat voor elkaar overheeft en niet van die ego,s die alleen maar om hun eigen account geven.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Magic Hero en Kaasboer
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Wander en ik hebben wel mot met elkaar maar daar gaat juist het spel om toch, als er niet zulke spelers om je heen liggen wordt het wel heel gouw saai.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Spelers die onder aanval liggen en niet eens je buurman een mail sturen om te helpen.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Grumpy,Atomic,Antoe,lost en lisse schat ik hoog in.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Modus
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
Ja maar dat was wereld 7, spel geleerd van mamamoses en verder van de echte oprichter van InS w7 en Goupa en Gent heb ik ook hoog in het vaandel net als ondermeer demo.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
-Lissecity-, Atomic Skull, NippleGate, R dorpje.
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler?
Elke modus speler zou welkom zijn hier, ook oud spelers zijn altijd welkom waaronder ik Seductive voorop zou stellen
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Vorteks, Noctis Lucis Caelum ,jammer dat de laaste het opgaf, o ja schat mezelf ook aardig hoog in kwa defence.
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)?
Alle modus spelers, kunnen ze hier nog wat van leren.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)?
Alle leiders van de top 5 stammen, plus mezelf.
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat?
Geen,zal ik ook niet krijgen ook, ten eerste is dit maar een spelletje en alles hier is puur popaganda of provocered, zo lees ik het ook.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Elke vijand geeft me gelijk een extra boost.
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
Loyaal.

Mijn Dreamteam,

.1 Atomic Skull Leider
.2 Grumpy Old Noob
.3 .lost cause.
.4 AnToe
.5 -Lissecity- Off Coordinator
.6 Vorteks Def Coordinator
.7 sharbelsz Leider
.8 hansgaaltje
.9 missions
.10 vossie122 Stam Aanjager
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.478
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Nuevo Testamento, tjonge jonge.. die jongen kan op alle vlakken wat!
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Grumpy.. laat mij soms verbazen kwa stats..
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Nuevo Testamento, MickD, SMW
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?Huh?:confused:
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Mijzelf, Zou gek worden van mijzelf:p
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? mickD, good
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Ababwa
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Eigen Underdog stam
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? HYEBM? ( smokingfarmer ) liet mij respect bijbrengen, Heiko77 geeft een doorzettingsboost, De Kleine Piraat & Doctor Spencer lieten mij meer dan alleen de Basis kennen.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Stijnmakesware
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Geen idee..
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? kragwijk
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Mlicka, als ik niet zo lui was & wat motivatie nam in mijn aanvallen ( wat nog niet nodig is geweest ) blink ik uit:D
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)?Nuevo Testamento, houd zijn plannen stil, deed mij in twijffel brengen met zijn plan, maar zijn uitvoering was voor 200% gelukt.
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat?
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? MickD, nooit boos/kwaad zelfs al doe ik het nog zo fout, hij vertrouwd mij & geloofd in mij.. wat ik echt waardeer!
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Liefde/Haat/Gevoel/uiterlijk/innerlijk/eerlijkheid/motivatie/activiteit/betrouwbaarheid & ik zie graag wat meer vrouwelijke spelers:D

dat moet je mij een keer uitleggen op mijn account valt echt niks te toen qua deffensief

~~~~~~~~~~~~~~~
- 1. Voor welke speler heb jij nou echt respect
antello, hij denk dat hij gup21 te slim af is. en hij heeft respect voor mij dus ik voor hem ;)

- 2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
Binnen de stam gup21
Buiten de stam -Lissecity-

- 3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
modus

- 4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
wanderkezanderke, sharbelsz, gup21

- 5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Meni maar daar ligt hij al <3

- 6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
antello :eek:

- 7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
.ReJoin, AnToe, gup21

- 8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
same! die lukken mij goed OS als ik mijn rug omdraai xD
Nee, modus natuurlijk

- 9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
-

- 10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Vorteks

- 11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler?
ik ben meer dan tevreden over mijn stam hoe die nu is

- 12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
sharbelsz

- 13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)?
The Mysterious One en Grumpy Old Noob

- 14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)?
wanderkezanderke en -Lissecity-

- 15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat?
-

- 16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Meni
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest

Mijn Dreamteam,


.1 Atomic Skull Leider
.2 Grumpy Old Noob
.3 .lost cause.
.4 AnToe
.5 -Lissecity- Off Coordinator
.6 Vorteks Def Coordinator
.7 sharbelsz Leider
.8 hansgaaltje
.9 missions
.10 vossie122 Stam Aanjager

Mooie keuze. Mijn dreamteam zou er ongeveer net het zelfde uitzien, met eventueel nog enkele extra spelers. Ja moest de ligging van al deze spelers goed zijn, zou je idd een echt dreamteam/topstam hebben. Echter er zou dan wel totaal geen spanning meer zijn op deze wereld.
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Ababwa, groeit goed mee in de Rim
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Deze heb ik niet echt...
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Antoe ;)
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Antoe ;)
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? /
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? GoN
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? ababwa
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Huh?
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? /
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Ik denk Ronny0909 Kwa OS gezien...
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Gup21, altijd gezellig met hun :p
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Bubbaisgod
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? GoN
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? .Rejoin
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? niet echt een hekel, maar mag zijn gedrag wel veranderen, Vossie122
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? /
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Neemt veel initiatief en kan een beetje goed organiseren met massa's etc.
 

DeletedUser

Guest
Mijn dreamteam zou er als volgende uitzien:

1. the mysterious one (ikzelf)
2. sharbelsz
3. gup21
4. -lissecity-
5. GON
6. ATS
7. vorteks
8. kragtwijk
9. robryman
10. general jar jar binks
 
Reactiescore
2.478
Mijn dreamteam

1. Meni
2. the mysterious one
3. sharbelsz
4. -lissecity-
5. gup21
6. Kragtwijk
7. Robryman
8.bubbaisagod
9. Grumpy Old Noob
10.Atomic Skull
11. wanderkezanderke
12..ReJoin
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser59173

Guest
Mooie keuze. Mijn dreamteam zou er ongeveer net het zelfde uitzien, met eventueel nog enkele extra spelers. Ja moest de ligging van al deze spelers goed zijn, zou je idd een echt dreamteam/topstam hebben. Echter er zou dan wel totaal geen spanning meer zijn op deze wereld.

ik kan je nu alavast vertellen dat er 20 minstens even goede spelers op deze wereld zijn ;) tja alleen niet iedereen farmt evenveel.
en je kent meer dan 3/4 van deze wereld niet ;)
 
Bovenaan