"Oorlog" *MLP* (n° 1) vs GDB (n° 2)

DeletedUser49143

Guest
kijk met hem kan ik praten
ps. bij jou staat utrecht bij mij zal ook utrecht moeten staan maar heb daar geen zin in

Ok??

Mensen ik wil niet heel vervelend komen doen maar waar je vandaan komt/god/etc kan ook in de praathoek he ;)

???
Dit forum is toch al zo dood als wat?
En waarom ben je eigenlijk weg gegaan van het W23 AF? :rolleyes:
Kon je het niet meer aan?:p
 

DeletedUser

Guest
Nouja weet niet hoe het tegenwoordig met mlp gaat maar succes ermee, dat gdb kan je toch niet laten winnen :D
 

DeletedUser

Guest
17 juni 2011 werd dit topic geopend. Het is leuk om vooral de 1e 10 pagina's terug te lezen.
Vraag me af of al die spelers die toen reageerden nog spelen. Iig niet allemaal meer op W15, tenzij ze op een ander account spelen.

Er is veel gesproken en vaak werden grafieken getoond. Vooral in de periode dat het goed ging met MLP.
Nu is dat helemaal voorbij. Ook de oorlog is zo goed als voorbij.
Ik denk dat dit topic wel in het archief kan.
 

DeletedUser60178

Guest
17 juni 2011 werd dit topic geopend. Het is leuk om vooral de 1e 10 pagina's terug te lezen.
Vraag me af of al die spelers die toen reageerden nog spelen. Iig niet allemaal meer op W15, tenzij ze op een ander account spelen.

Er is veel gesproken en vaak werden grafieken getoond. Vooral in de periode dat het goed ging met MLP.
Nu is dat helemaal voorbij. Ook de oorlog is zo goed als voorbij.
Ik denk dat dit topic wel in het archief kan.

Met een winner dus.

GDB!! :rolleyes:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik ben één van die spelers die de eerste 10 pagina's gepost heeft, weliswaar onder een andere forumnaam. Maar ik speel al een tijdje geen w15 meer. Ik speel enkel nog w18, omdat dat cluster gewoon veel leuker was. Ik had geen tijd voor beide werelden.

*MLP* is wel een van de leukste stammen die ik heb meegemaakt. Ook enige stam waar ik paar mensen van in RL heb leren kennen. Ontzettend leuke gasten, stuk voor stuk.
 

DeletedUser65072

Guest
Met een winner dus.

GDB!! :rolleyes:

Ag.

Dan vraag ik me af wat GDB gaat doen als het demo vs noordter word.
Demo zal vast en zeker nog wel vriendjes in GDB hebben en die zouden moeten kiezen voor demo of voor GDB.
Dus zal vast nog wel wat binnen GDB gebeuren ;)

Of ze kicken noordter gelijk :p
 

DeletedUser65072

Guest
Waar is MLP naartoe?

Heb even snel gekeken.

En er is een groep naar kendo terug gegaan.

Heb je nog een groep die een stam heeft opgericht van vroeger die Out. heet.

En heb je nog een kleine paar spelers die zonder stam zitten.
En nog wat spelers die in MLP zitten :p
 
Bovenaan