Mijlpalen - Wordt wél actief bijgehouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
alsnog de voorsprong die we hebben opgebouwt blijft hoog als je kijkt hoe lang de wereld bezig is.

Moet je dat nou weer zeggen, ik wou mij eigen gewoon even verblijden met het feit dat we binnen de 100.000 achterstand waren gekomen:D

Ennuh, wij zijn wel 2 daagies later begonnen dan jullie hè, dus dat verklaard al een hoop:cool:
 
Reactiescore
254
Rang Naam Verslagen
1 Xanthippus [Quiem] 2,82 Mio.

1e met 2,5m OD.
 

DeletedUser

Guest
Ben erg blij dat dit "wel actief wordt bij gehouden" dag over tijd al, foei! ;)
 
Reactiescore
254
tss kom er net achter dat ik me trein op het verkeerde dorp heb gestuurd XD denk dat ik kwa denk niveau daar wel tuis hoor dus :p

Whaha dat is echt wel.. eehm.. DOM! :D. Maar ga toch maar niet naar BA, dan ga ik jullie teveel missen :(.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben een weekendje weg met m'n ouders, =_=', ongelooflijk dying. Ik vraag me nog steeds af waarom ik aanbood om mee te gaan :eek:. Ik zal het zo aanpassen.
 
Reactiescore
254
Waarom wordt Arthur als 2e gezet met 2,5m OD totaal als die maar:

2 Arthur Haviksvleugel [Discre] 2,31 Mio. heeft?

Wellicht komt er vandaag of morgen of iig voordat Arthur hem behaald heeft met een ODD of ODA boost..
 

DeletedUser60292

Guest
Dat heet helderziendheid^^
discre stond ook eens op 500 dorpen zogezegd als 2de terwijl ze nog 20 dorpjes te doen hadden^^ (de 3de had er nog maar 400 dus werd het zowizo al discre:p)
 

DeletedUser

Guest
Waarom wordt Arthur als 2e gezet met 2,5m OD totaal als die maar:

2 Arthur Haviksvleugel [Discre] 2,31 Mio. heeft?

Wellicht komt er vandaag of morgen of iig voordat Arthur hem behaald heeft met een ODD of ODA boost..

Oh, faal :eek:.
 

DeletedUser

Guest
Mijlpaalawards - Naar de Hall of Fame

Verovering (Level 2)

Je had als eerste 100 dorpen in je bezit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan