De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
Kennen jullir wel met zijn alle tegen Jerreuh, stelletje bullebakken.
Kom maar hoor ventje, krijg je een glaasje melk in je favoriete calimero bekertje..

Guttegut toch..

De enige fans die die heeft zijn de hagelslag op z'n brood!
 

DeletedUser

Guest
Wel zwak hoor dat 4 van je medeleden en jijzelf nu als kippen zonder kop zich op zijn account storten omdat hij afwezig gaat zijn voor een bepaalde tijd.

Sorry hoor, maar deze actie was allang gepland. Toen wisten we nog niets van de omstandigheden af. En we vinden het geen reden om het nu af te blazen. Het is niet alsof het account onbezet is.
Ik wens Maikelzzz oprecht sterkte met zijn operatie, als hij er wel gewoon was geweest, hadden we ook gewoon aangevallen. Ik had liever dat hij er zelf wel gewoon was. Dat maakt het leuker.
 

DeletedUser57071

Guest
Sorry hoor, maar deze actie was allang gepland. Toen wisten we nog niets van de omstandigheden af. En we vinden het geen reden om het nu af te blazen. Het is niet alsof het account onbezet is.
Ik wens Maikelzzz oprecht sterkte met zijn operatie, als hij er wel gewoon was geweest, hadden we ook gewoon aangevallen. Ik had liever dat hij er zelf wel gewoon was. Dat maakt het leuker.

Je kan op laaste moment altijd nog van target switchen...
 

DeletedUser

Guest
Sorry hoor, maar deze actie was allang gepland. Toen wisten we nog niets van de omstandigheden af. En we vinden het geen reden om het nu af te blazen. Het is niet alsof het account onbezet is.
Ik wens Maikelzzz oprecht sterkte met zijn operatie, als hij er wel gewoon was geweest, hadden we ook gewoon aangevallen. Ik had liever dat hij er zelf wel gewoon was. Dat maakt het leuker.

Je snapt natuurlijk wel dat je hiermee een seintje afgeeft wat niet helemaal lekker overkomt he..
Maar goed, voor ons een moment om de handen in een te slaan.
 

DeletedUser

Guest
Sorry hoor, maar deze actie was allang gepland. Toen wisten we nog niets van de omstandigheden af. En we vinden het geen reden om het nu af te blazen. Het is niet alsof het account onbezet is.
Ik wens Maikelzzz oprecht sterkte met zijn operatie, als hij er wel gewoon was geweest, hadden we ook gewoon aangevallen. Ik had liever dat hij er zelf wel gewoon was. Dat maakt het leuker.

De gevolgen zullen nog wel duidelijk gaan worden voor jullie ;) Buiten een groot verlies van troepen zullen er ook grote slachtpartijen naar jullie zijde komen, daar hou ik mij aan. Het feit dat er nadat dit duidelijk is geworden geen target switch plaats vind zegt me ook genoeg. Ik zou zelf als vijand dan ook het respect opdwingen om hem met rust te laten ongeacht welke stam hij achter zich heeft. Enfin, ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken. Ik ga eens een 10k aanvallen optrommelen om jullie het leven zuur te maken.
 

DeletedUser

Guest
De gevolgen zullen nog wel duidelijk gaan worden voor jullie ;) Buiten een groot verlies van troepen zullen er ook grote slachtpartijen naar jullie zijde komen, daar hou ik mij aan. Het feit dat er nadat dit duidelijk is geworden geen target switch plaats vind zegt me ook genoeg. Ik zou zelf als vijand dan ook het respect opdwingen om hem met rust te laten ongeacht welke stam hij achter zich heeft. Enfin, ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken. Ik ga eens een 10k aanvallen optrommelen om jullie het leven zuur te maken.

Sluiten wij als Lawzzz bij aan, on acceptabel en een mes in de rug van een persoon die aangeeft in de kreukels te liggen.
Een vette nep actie dus keihard bestraft moet worden, geef je tegenstander een boost met motivatie.
 

DeletedUser64848

Guest
Tja, hij heeft het wel gezegd tegen Herr Steiner in een pm. Staat op ons forum.

Eerst dit wat ik toch al nie geloofde:

Moises vandaag om 15:00 uur
Je mag al mijn dorpen hebben, Op deze manier kan ik het niet lang meer volhouden.
Had niet gedacht dat jullie organisatie zo strak en efficiënt in elkaar zou steken!

Het kost me gigantisch veel tijd, En veel zin heb ik er ook niet meer in.

Al mijn clears lopen dood en deffense heb ik al helemaal niet.
Suc6 met wegedelen!

Gr, Moises / Maarten.



En dan dit:

Was maar een geintje, Mijn co is de expert en die weet wel raad met dorpjes inleveren aan goede stamspelers met koelie-koelie clusters.

Het staartje wat jullie nu aanvallen mogen jullie pakken.


Wat die koeli-koelie clusters is weet ik niet =s
 

DeletedUser60881

Guest
Wel zwak hoor dat 4 van je medeleden en jijzelf nu als kippen zonder kop zich op zijn account storten omdat hij afwezig gaat zijn voor een bepaalde tijd.

En wat deden jullie toen mijn broer was overleden en ik het heel moeilijk had
fijn 800 clears gaan versturen om mij nog wat slechter te laten voelen
Hoe zwak was die actie dan wel niet van jullie???
En nu verwachten jullie wel dat wij effe alles afblazen...
 

DeletedUser

Guest
Tja, hij heeft het wel gezegd tegen Herr Steiner in een pm. Staat op ons forum.

Eerst dit wat ik toch al nie geloofde:

Moises vandaag om 15:00 uur
Je mag al mijn dorpen hebben, Op deze manier kan ik het niet lang meer volhouden.
Had niet gedacht dat jullie organisatie zo strak en efficiënt in elkaar zou steken!

Het kost me gigantisch veel tijd, En veel zin heb ik er ook niet meer in.

Al mijn clears lopen dood en deffense heb ik al helemaal niet.
Suc6 met wegedelen!

Gr, Moises / Maarten.



En dan dit:

Was maar een geintje, Mijn co is de expert en die weet wel raad met dorpjes inleveren aan goede stamspelers met koelie-koelie clusters.

Het staartje wat jullie nu aanvallen mogen jullie pakken.


Wat die koeli-koelie clusters is weet ik niet =s

Moises gaat idd stoppen, en heeft aangegeven zijn account op barbaar te laten gaan. Het is niet anders, ik heb altijd zeer veel respect gehad voor zijn persoon.

En met koeli koeli clusters bedoeld ie die zeer goed opgebouwde clusters van jullie, dorpje hier dorpje daar.. Lekker door elkaar heen. Andere noemen het noobies en hij koeli koeli clusters, beetje raar mannetje die Moises.
 

DeletedUser

Guest
En wat deden jullie toen mijn broer was overleden en ik het heel moeilijk had
fijn 800 clears gaan versturen om mij nog wat slechter te laten voelen
Hoe zwak was die actie dan wel niet van jullie???
En nu verwachten jullie wel dat wij effe alles afblazen...

Wie ben je? En heb je het aangegeven van tevoren?
 

DeletedUser64848

Guest
Garden en moises hebben niks met elkaar te maken, waarom maak je deze vergelijking?
En wie ben je eigenlijk ingame?

Jerreuh. Ja kweet het, lach me maar uit als je men account ziet... kweet niet... Gardenx komt en moises gaat... kdacht miss gaat verwijderd of zijn co (als ie die heeft) op gardenx spelen...

Bedenk de volgende keer eerst maar waarheden voordat je met lulkoek komt. Moises zal niet stoppen. Dat account is nog steeds zwaar bemand ;)

Nu je sta je met je mond vol tanden he zoeper... Niet alles wat ik vertel is bullshit


Moises gaat idd stoppen, en heeft aangegeven zijn account op barbaar te laten gaan. Het is niet anders, ik heb altijd zeer veel respect gehad voor zijn persoon.

En met koeli koeli clusters bedoeld ie die zeer goed opgebouwde clusters van jullie, dorpje hier dorpje daar.. Lekker door elkaar heen. Andere noemen het noobies en hij koeli koeli clusters, beetje raar mannetje die Moises.

Tja simpele verklaring voor: Wij liggen in c50 en c40... Logisch dat je dorpje hier en daar hebt. Het zit allemaal vast in c50 en c40 en dan zijn sommige nog slim om in de andere zen weg te gaan liggen en dan krijg je dat
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60881

Guest
Wie ben je? En heb je het aangegeven van tevoren?
Ik kan niet voorspellen dat mijn broer ineens gaat sterven hoor.
Mischien heb jij die gave om dat soort dingen te voorspellen maar ik niet.
alle clears waren al verstuurd toen en konden toch niet meer ongedaan gemaakt worden.
't had dus geen enkele zin.
Het was toen maar gewoon hopen dat ik niet te veel ging verliezen.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan niet voorspellen dat mijn broer ineens gaat sterven hoor.
Mischien heb jij die gave om dat soort dingen te voorspellen maar ik niet.
alle clears waren al verstuurd toen en konden toch niet meer ongedaan gemaakt worden.
't had dus geen enkele zin.
Het was toen maar gewoon hopen dat ik niet te veel ging verliezen.

Dus deze situatie is dus heel anders, iemand die super actief is op AF zegt dat ie tijdje weg is en gelijk een week later krijgt ie een massa'tje.
In plague's geval was alles al verstuurd, dan kan je niet meer beslissen te stoppen.

Maar rot om te horen voor je, gecondoleerd.
 

DeletedUser

Guest
En wat deden jullie toen mijn broer was overleden en ik het heel moeilijk had
fijn 800 clears gaan versturen om mij nog wat slechter te laten voelen
Hoe zwak was die actie dan wel niet van jullie???
En nu verwachten jullie wel dat wij effe alles afblazen...

Hier had ik geen weet van. Ik vind je een sympathieke speler en zou zeker die actie afgeblazen hebben om jouw rust te geven rondom dit verlies. Ik kan goed met je praten ookal zijn we vijanden en dat is iets wat ik toch altijd intrigerend vind aan dit spelletje.

Ik kan niet voorspellen dat mijn broer ineens gaat sterven hoor.
Mischien heb jij die gave om dat soort dingen te voorspellen maar ik niet.
alle clears waren al verstuurd toen en konden toch niet meer ongedaan gemaakt worden.
't had dus geen enkele zin.
Het was toen maar gewoon hopen dat ik niet te veel ging verliezen.

Nu worden de clears gelanceerd, toen liepen ze al. Een klein wereld van verschil. Maar ook toen had je de melding kunnen maken dan waren er geen edels achteraan gekomen ;)
 
Bovenaan