De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
Maar zo zie je maar weer ze verliezen dorpen en lawzzz is de boosdoener....wat een snitzels zeg..

Dat hun inactief zijn of niet kunnen deffen..of de brui eraan geven als de teller op 1000 staat is niet onze schuld maar die moeten ze bij hun zelf gaan zoeken.

En dat iemand een block krijgt zal die gene zelf wel in de hand gewerkt hebben.

Dus nu niet dat vingertje naar ins gaan wijzen.Maarja dat zal wel in de aard van het beestje zitten.
 

DeletedUser64848

Guest
Moeilijk was het niet nee... Maar ik zie dat als een compliment. Dank je:D

En wat heb je als reden voor aniron en joris?:eek:

Ik heb nie gezegd dat er slechte spelers bij LawZzZ zitten...

Bij jouw weten..dus je weet niks zeker.

Dan moet je die beschuldigingen voor je houden staat niet erg netjes om dingen te gaan zeggen waar jij niet zeker van bent.
Zo kan je die speler in kwestie erg schaden.

Verkeerd gezegd. Het staat alleen op het Gedeeld bg forum
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb zelf de gelegenheid gehad om de PM's te lezen,
naar mij toe leek het vooral op 'uitdagend' geklets, wat ze zelf volgens mij al niet erg serieus namen.
Ruudje is op het laatst misschien een beetje ver gegaan, maar dit had makkelijk op een normale manier uitgepraat kunnen worden, in plaats van direct naar de support te lopen.
Ik vind de ban zelf dan ook een beetje onterecht, en extreem, maar ja, wij mogen niet over een ban discussiëren, dus zal ik het hier bij laten. ;)
 

DeletedUser37444

Guest
Ik heb zelf de gelegenheid gehad om de PM's te lezen,
naar mij toe leek het vooral op 'uitdagend' geklets, wat ze zelf volgens mij al niet erg serieus namen.
Ruudje is op het laatst misschien een beetje ver gegaan, maar dit had makkelijk op een normale manier uitgepraat kunnen worden, in plaats van direct naar de support te lopen.
Ik vind de ban zelf dan ook een beetje onterecht, en extreem, maar ja, wij mogen niet over een ban discussiëren, dus zal ik het hier bij laten. ;)

Dus, je weet duidelijk dat je er niet over discussiëren mag, maar doet het hier toch? Als jij straks een tikje op de vingers krijgt is het zeker ook weer de schuld van dat nare LawZzZ en die vervelende mods :rolleyes:
 

DeletedUser64848

Guest
Dus, je weet duidelijk dat je er niet over discussiëren mag, maar doet het hier toch? Als jij straks een tikje op de vingers krijgt is het zeker ook weer de schuld van dat nare LawZzZ en die vervelende mods :rolleyes:

Als je de pm hebt gelezen weet je dat het toch een extreme ban is.
 

DeletedUser37444

Guest
Omdat regels overtreden niet aan jullie ligt, ja nu weten we het wel hoor... :cool:
 

DeletedUser37444

Guest
Ik denk dat je tot morgen moet w88 op die Fristi, ik hoorde mama al roepen dat hij zijn pyjama aantrekken moest nu :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dus, je weet duidelijk dat je er niet over discussiëren mag, maar doet het hier toch? Als jij straks een tikje op de vingers krijgt is het zeker ook weer de schuld van dat nare LawZzZ en die vervelende mods :rolleyes:

Nee hoor ;)
Ik moest het gewoon even kwijt.
 

DeletedUser

Guest
Ben jij niet een beetje te wijs (lees: te oud :D) voor die 'jouw mama'-grappen ettie? :D:D
 

DeletedUser37444

Guest
Ben jij niet een beetje te wijs (lees: te oud :D) voor die 'jouw mama'-grappen ettie? :D:D

Als mensen zich als kleine kindjes gedragen, zal ik ze als zodanig behandelen Viccy. Dat zou jij toch moeten weten van me ;)

Nee hoor ;)
Ik moest het gewoon even kwijt.

Geeft niet hoor.

Gewoon aan Ruudje vragen of je met hem mee mag om die bijlessen "Begrijpend lezen" te volgen, dan kom je er vast wel ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.699
Ik denk dat je tot morgen moet w88 op die Fristi, ik hoorde mama al roepen dat hij zijn pyjama aantrekken moest nu :eek:

Idd, en hij zat maar tijd te rekken. Ik wou quality time met zijn mama door brengen maar dat ging niet door :( Snotblaag :mad:
 

DeletedUser

Guest
Kennen jullir wel met zijn alle tegen Jerreuh, stelletje bullebakken.
Kom maar hoor ventje, krijg je een glaasje melk in je favoriete calimero bekertje..

Guttegut toch..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan