Moderatietopic W14

Reactiescore
786
Hij was ze allebei geloof ik :p

Inderdaad
Ik was me vorig acc vergeten xd
eentje 3 dagen gebanned :(
en eentje tot November xd
maar goed
ik ga hier verder niet over praten.
mag niet van meneer de moderator
 

DeletedUser

Guest
hij is gewoon een miereneuker.

en nee je kan me niet bannen hiervoor :p

wikipedia zei:
Mierenneuken, ook wel muggenziften, chicaneren, haarkloven, kommaneuken, of spijkers op laag water zoeken (Van Dale) is het vitten op kleine foutjes en het actief zoeken naar de geringste aanleiding om kritiek te uiten. De etymologie van muggenziften moet in de Bijbel gezocht worden (Mattheus 23:24): Gij blinde leidslieden, die de mug uitzijgt, en den kemel doorzwelgt. (Statenvertaling), Blinde leiders zijn jullie, die uit hun drank de muggen ziften, maar een kameel wegslikken. (Nieuwe Bijbelvertaling) .

en

Een automobilist die in 2005 een parkeerwachter in Alkmaar uitmaakte voor mierenneuker, werd door laatstgenoemde geverbaliseerd wegens belediging, waarvoor een boete van €220,- werd opgelegd, die de man weigerde te betalen. De politierechter oordeelde vervolgens met een beroep op de Van Dale dat het begrip niet per se beledigend geïnterpreteerd moet worden, hoewel dat doorgaans wel gebeurt. Het kan ook worden opgevat als compliment, maar de rechter noemde de uitlatingen van de man wel onfatsoenlijk. Na het bekendworden van deze vrijspraak stond het woord al snel op de eerste plaats in de lijst van scheldwoorden die agenten te horen krijgen. De politie kondigde evenwel aan dat het beleid niet gewijzigd zou worden en dat de bekeuring van scheldwoorden zou doorgaan, "en wie het er niet mee eens is, stapt maar naar de rechter".

ik ben dus vrij gesproken van schuld voor het maken van deze opmerking.
 

DeletedUser58575

Guest
Ik heb die hele rechtzaak gevolgd op het nieuws, don't worry, voor dat woord zou ik niemand berispen:)
 

DeletedUser

Guest
Aangezien jullie al weten is the little dictator niet super actief meer/gaat binnenkort met vervroegd pensioen :)p) en daarom zal ik totdat jullie een nieuwe mod hebben jullie forum een beetje in de gaten houden. Vergeet allemaal niet het schildje gebruiken want ik zal nooit zo actief hier kunnen zijn als een vaste mod voor jullie.. Maar ik zal me best doen ;)
 

DeletedUser21830

Guest
ah, een speed-mod. welkom. :)
Jammer TLD. Je begon net een beetje te wennen. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51666

Guest
Aangezien jullie al weten is the little dictator niet super actief meer/gaat binnenkort met vervroegd pensioen :)p) en daarom zal ik totdat jullie een nieuwe mod hebben jullie forum een beetje in de gaten houden. Vergeet allemaal niet het schildje gebruiken want ik zal nooit zo actief hier kunnen zijn als een vaste mod voor jullie.. Maar ik zal me best doen ;)

lol kom je niet van w23 ook?
 

DeletedUser58575

Guest
En ik ben nog een beetje half aanwezig om te helpen. Thanks voor de hulp Coolio, en pas op voor die Wobko, voor je het weet heeft hij je klemgeluld :p
 
Reactiescore
786
Welkom nieuwe mod ;D



The little dictator
we gaan je missen ;O
borat-not-jb.jpg
 

DeletedUser

Guest
Zullen we het topic een beetje schoon houden ;) En ik ben niet vetrokken door jullie hoor ;) Stond er bij de nieuwe indeling niet meer bij dus moest ik weg he :p
 

DeletedUser23694

Guest
ja, gheghe

Zeg Coolio, moeten wij jou Coolio ivm dreigende RL naam ban, C. of verwijderd noemen :D
 

DeletedUser

Guest
Noem me maar gewoon Coolio :p En jullie hebben toch twee mods.. Secret en Cuppy?
 
Bovenaan