De Grote Oorlog.

DeletedUser64848

Guest
1 backtimpie, wooow prestatie hoor. Volgens mij is er in dat gebied een speler die veel meer verliest.

Even over die patronski... 20.000 bijl in een clear? en ik zei HEEL stilaan... 't kan ook dat moises nu weer terug gaat edelen maar kbedoel maar...

Jij hebt geluk dat je niet naast mij ligt :D
Ik had je allang op gepeuzeld :p

Weet ik :eek:
daarom ga ik nog ff heel lang wachten ;P


Kmoet trouwens wel zeggen: Chapeau aan ghost-isprink (Nummero uno?). Warbrothers helemaal kapot krijgen



Goh, niet moeilijk na 2 massa's met meer als 1000 clears op Eddy. Ruudje kreeg block en caporzo beuh, geen idee
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64848

Guest
Nee dan praat ik wss men mond verbij wat in de stammen moet blijven. 1 ding kan ik wel zeggen: Drakenslager (mod)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61408

Guest
Nee dan praat ik wss iets teveel wat in de stammen moet blijven. 1 ding kan ik wel zeggen: Drakenslager (mod)

Dus jullie gaan laf spelen door een mod LawZzZ te laten klissen? Is klissen eigenlijk een woord? :confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64848

Guest
Tja geloof me dan niet... Ik kan ook zeggen dat ik het niemand zie doen in .P|R. of IR of een andere bg van ons
 

DeletedUser

Guest
Er zijn geen roddels maar als je op deze manier iets stuk probeert te maken ben je aan het verkeerde adres vriend.

En als jij dan toch iets zou weten zoals je zegt kom er dan mee voor de dag en anders mondje dicht houden.

Dit soort gevalletjes als jouw jerreuh hebben we al vaker gehad en die trekken altijd aan het kortste eind.
 

DeletedUser64848

Guest
Bij mijn weten is .P|R. Geklist door skylie en een mod Drakenslager genoemd... Door een grapje dat ruud block krijgt vanwege PA afpersing wat dus niet waar is. Voor meer info moet je maar eens bijverwijderd ofzo gaan aankloppen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser37444

Guest
Het ligt nooit aan jullie heh? :rolleyes:

Eddy030 is niet jullie schuld, Ruudje is niet jullie schuld...

Het lijkt erop alsof ik hier een patroontje ontdek? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Bij jouw weten..dus je weet niks zeker.

Dan moet je die beschuldigingen voor je houden staat niet erg netjes om dingen te gaan zeggen waar jij niet zeker van bent.
Zo kan je die speler in kwestie erg schaden.
 

DeletedUser

Guest
Goh, niet moeilijk na 2 massa's met meer als 1000 clears op Eddy. Ruudje kreeg block en caporzo beuh, geen idee

Moeilijk was het niet nee... Maar ik zie dat als een compliment. Dank je:D

En wat heb je als reden voor aniron en joris?:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan