Grego: het zwarte blad uit het grote Dei sprookjesboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ben zelfs te lui om het te lezen, lekker van het zonnetje genieten joh! :D

Even in het algemeen dan maar...

Het enige wat hier bewezen is dat Ton met een éénmasactie Dei op het verkeerde been wou zetten. Jullie doen nog erger of er staat een acc. op delete... en dat er vermoedens zijn dat Dei het ook niet fair speelt, of die nu terecht zijn of niet kunnen we idd niet bewijzen, maar wat heeft dat met vals spel te maken?

Wij hebben dit intern afgehandeld, naar de buitenwereld toegegeven en nog steeds moet hier zo'n belachelijke post komen...

Verder is spionage inderdaad gewoon een onderdeel van het spel, er zijn echter grenzen, deze actie van Ton is voor mij ook wel net over de rand hoor..

Meer woorden maak ik er ook niet aan vuil, vind het persoonlijk behoorlijk flauw van Dei dat ze nu Grego willen bekladden omwille van één (nog behoorlijk matige) actie van één lid zonder kennis daarvan bij de leiding.

Dit was niet op het AF gekomen zonder de onterechte beschuldiging van Lord of the Beavers. Dit praktisch twee dagen na zo'n pm van Ton geeft toch stevig wat frustratie wat we hier toch even kwijt willen.

Netjes hoor die aanval op grego, petje af :p

jeroenepoen... Dankjewel(K)
 

DeletedUser

Guest
heb ik weer denk maak even gebruik van dat vervelende ventje:)

Watereyes.
 

DeletedUser58575

Guest
Zullen we het hier on-topic houden en niet over olifanten, oren, of snuiten? :)
 

DeletedUser

Guest
Hey Braam,

Ik hoor je nergens over de stab van Smoking, vatos, sadejongh, ROI2.. Waarom niet? Beetje eenzijdig gozert.
Verder succes met het zoeken van je spy.. Laat je niet gek maken, je bent nog geen eens warm haha. En echt overal wordt er aangeboden om in DEI te komen spelen, let een beetje op man, het wordt wel erg makkelijk gemaakt.

Toedeloe, was leuk om weer eens zo'n topic te lezen.

Grz
Feytje loves de deitjes
 
Reactiescore
786
En weer die dingen van jaren terug...

Hey gasten kheb een idee gaan we over het ontstaan van tribalwars praten ?
aangezien jullie toch steeds terug naar het verleden gaan ;D
 

DeletedUser

Guest
En weer die dingen van jaren terug...

Hey gasten kheb een idee gaan we over het ontstaan van tribalwars praten ?
aangezien jullie toch steeds terug naar het verleden gaan ;D


Volgens mij blijven er mensen zijn (lees braampie) die hierop geilen ofzo.. Een TW geschiedenis fetisch.
 

DeletedUser51666

Guest
Lol Fey bevestigt dus dat er een spion is. Lol goed bezig. Nog geen zin om op w23 te spelen in drunk? Is ook zo een geval.
 

DeletedUser

Guest
Lol Fey bevestigt dus dat er een spion is. Lol goed bezig. Nog geen zin om op w23 te spelen in drunk? Is ook zo een geval.

Is overal, elke wereld..
Als mensen dat nu nog niet snappen kunnen ze beter stoppen met spelen.
 

DeletedUser51666

Guest
Is overal, elke wereld..
Als mensen dat nu nog niet snappen kunnen ze beter stoppen met spelen.

Is te zien é. Sommige zijn groot andere kleine. Nog andere zijn gwn dom en verspreken hun tegen de vijand.
 

DeletedUser64408

Guest
Hey Braam,

Ik hoor je nergens over de stab van Smoking, vatos, sadejongh, ROI2.. Waarom niet? Beetje eenzijdig gozert.
Verder succes met het zoeken van je spy.. Laat je niet gek maken, je bent nog geen eens warm haha. En echt overal wordt er aangeboden om in DEI te komen spelen, let een beetje op man, het wordt wel erg makkelijk gemaakt.

Toedeloe, was leuk om weer eens zo'n topic te lezen.

Grz
Feytje loves de deitjes

Heel snel je excuses aanbieden bij Braam :mad:
Revo/Dei (wat t ook was) had destijds NIKS met de situatie rond Sadejongh te maken:mad:
Je weet waarom ik het destijds gedaan heb dus niet hun de schuld gaan geven nouw :eek:
 

DeletedUser52513

Guest
Hey Braam,

Ik hoor je nergens over de stab van Smoking, vatos, sadejongh, ROI2.. Waarom niet? Beetje eenzijdig gozert.
Verder succes met het zoeken van je spy.. Laat je niet gek maken, je bent nog geen eens warm haha. En echt overal wordt er aangeboden om in DEI te komen spelen, let een beetje op man, het wordt wel erg makkelijk gemaakt.

Toedeloe, was leuk om weer eens zo'n topic te lezen.

Grz
Feytje loves de deitjes

lol dat vatos er mee moest kappen kwam door mij :p
 

DeletedUser23694

Guest
Heel snel je excuses aanbieden bij Braam :mad:
Revo/Dei (wat t ook was) had destijds NIKS met de situatie rond Sadejongh te maken:mad:
Je weet waarom ik het destijds gedaan heb dus niet hun de schuld gaan geven nouw :eek:

Zat jij achter dat geintje met Sadejongh? Meen dat daardoor een account in Revo./Viva grijs is gegaan :mad:
 

DeletedUser64408

Guest
Zat jij achter dat geintje met Sadejongh? Meen dat daardoor een account in Revo./Viva grijs is gegaan :mad:

Sadejongh kwam door mij ja, al zit daar de schuld van INF/BB zelf ook een beetje achter omdat die een support gingen aanvragen :eek:
Maargoed, daarvoor was ik verantwoordelijk en niet Revo/Dei/Viva of wat dan ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan