De oude leeuw

DeletedUser26726

Guest
In het kader van onterechte nummer 1 posities stel ik voor dat we voortaan massaal de nummer 1 positie gaan aanvallen, als deze plek behaalt is door internen.
Ik zal zelf het startsein geven door vanaf volgende week maandag aan te gaan vallen.

Kikkertje is in dit geval momenteel de nummer 1 en hij heeft ons zelf al de ligging gegeven.


Nu staat het natuurlijk vrij om terug te vechten. Helaas lig ik er zelf te ver af, maar wellicht dat een visionair het niet erg vind om wat dorpen weg te snoepen.

Thx alvast!
 

DeletedUser

Guest
Die bier staat klaar jammer dat meneer die zegt te stoppen met Tw niks doet :)
 

DeletedUser26726

Guest
Hehe en dan nu al ondersteuning vragen? Ik kom echt wel hoor ^^ Maar dacht dat er misschien wel meer mee wilden doen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Na ik ben niet zoals jou. Om gelijk naar de stam te rennen voor o.s. Ik ken je wel langer dan vandaag hoor
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
In het kader van onterechte nummer 1 posities stel ik voor dat we voortaan massaal de nummer 1 positie gaan aanvallen, als deze plek behaalt is door internen.
Ik zal zelf het startsein geven door vanaf volgende week maandag aan te gaan vallen.

Kikkertje is in dit geval momenteel de nummer 1 en hij heeft ons zelf al de ligging gegeven.



Nu staat het natuurlijk vrij om terug te vechten. Helaas lig ik er zelf te ver af, maar wellicht dat een visionair het niet erg vind om wat dorpen weg te snoepen.

Thx alvast!

Wat een onzin :rolleyes:
Of je daar nu beland door, internen of dorpjes van vijanden te veroveren, je komt er vooral doordat je actief speelt en het spel ook volhoudt.
Ik heb ook veel geinternd, kwam grotendeels ook door mijn ligging, ik heb grote tijd veilig midden in mijn stam gelegen. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet meedoe met stamaanvallen, vv draaien en OS leveren.

Je speelt TW als een team. Statistieken zeggen niet alles.
 

DeletedUser26726

Guest
Internen heeft niets met wars te maken...je mag dan zeggen tribal, maar dat betekend niet dat je in teams moet spelen hoor :D
 

DeletedUser61042

Guest
Kijk eens naar je eigen stats denk dat jij meer ge internt hebt als kikker
 

DeletedUser

Guest
Laat omega maar zo wijs. Als hij in zero 1x de statistieken had bekeken. Dan wist hij dat Kikker heel dik in de plus stond tegen de vijand in overnames en alles. En tja wat kunnen wij er aan doen. Dat opeens drie kwart van c26 BB was meneer de wijsneus. :) Verder zie ik met plezier tegemoet of er nog wat gebeurt op dit moment :)
 

DeletedUser30977

Guest
In het kader van onterechte nummer 1 posities stel ik voor dat we voortaan massaal de nummer 1 positie gaan aanvallen, als deze plek behaalt is door internen.
Ik zal zelf het startsein geven door vanaf volgende week maandag aan te gaan vallen.

Kikkertje is in dit geval momenteel de nummer 1 en hij heeft ons zelf al de ligging gegeven.



Nu staat het natuurlijk vrij om terug te vechten. Helaas lig ik er zelf te ver af, maar wellicht dat een visionair het niet erg vind om wat dorpen weg te snoepen.

Thx alvast!

Nog altijd die zielige mentaliteit hier op W11 tegenover de nummer 1. Stap daar toch vanaf. René ik had beter van je gedacht. Ik dacht dat jaloersheid aan je voorbij ging. Hier ruikt het toch wel een beetje naar.
Nu nog blijer met mijn beslissing. Ik weet nu zeker dat dat de enige juiste was. Succes nummer 1 en laat je niet vangen door deze opmerkingen;
 

DeletedUser

Guest
Toch blijft het zonder Van johanna. Als je met Itnem had blijven spelen en op de hem aanvallende manier. Dat was het een Moord Machine geweest :)
 

DeletedUser26726

Guest
Nog altijd die zielige mentaliteit hier op W11 tegenover de nummer 1. Stap daar toch vanaf. René ik had beter van je gedacht. Ik dacht dat jaloersheid aan je voorbij ging. Hier ruikt het toch wel een beetje naar.
Nu nog blijer met mijn beslissing. Ik weet nu zeker dat dat de enige juiste was. Succes nummer 1 en laat je niet vangen door deze opmerkingen;

Pardon? Dit is gewoon met recht de saaiste wereld ooit... Jaloersheid op wat? Hou toch op, er komen geen gevoelens bij dit spel kijken dat is echt weer een vrouwen opmerking... Maar je hebt wel gelijk over het deleten, dat ga ik ook doen... aangezien niemand zelfs geen hele stammen mij zelf weg krijgen.

Het wordt dus adios amigo's! Dit account gaat op delete want ik gun het niemand.
 

DeletedUser27685

Guest
Pardon? Dit is gewoon met recht de saaiste wereld ooit... Jaloersheid op wat? Hou toch op, er komen geen gevoelens bij dit spel kijken dat is echt weer een vrouwen opmerking... Maar je hebt wel gelijk over het deleten, dat ga ik ook doen... aangezien niemand zelfs geen hele stammen mij zelf weg krijgen.

Het wordt dus adios amigo's! Dit account gaat op delete want ik gun het niemand.

Met andere woorden, FFC is te goed en hij geraakt er gewoon niet door? :)
 

DeletedUser26726

Guest
Ja dat zal het zijn :D Ik ruik en proef een beste hoeveelheid zelfbevlekking Obli?
 

DeletedUser26726

Guest
Ik geef toe dat ik er geen zin meer in heb... de enige die ik het account zou gunnen is Imperium Augustus ;) Maar dan moet hij wel contact opnemen ^^
 

DeletedUser34283

Guest
Ik geef toe dat ik er geen zin meer in heb... de enige die ik het account zou gunnen is Imperium Augustus ;) Maar dan moet hij wel contact opnemen ^^

Daar ga ik eventjes over nadenken!
Ik voel me gevleid :D
 
Bovenaan