Grego: het zwarte blad uit het grote Dei sprookjesboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dorpen van beat leeg?
Lijkt me vrij sterk;)

Ben jij degene die een clear voor me liet staan?:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Logde tot eergisteren nog op spekky in, totdat wij plaats moesten maken voor notaf. Was jij degene die een tijdje geleden dorpen van beat voor mij leegzette om te edelen?

nee,
Dat was ik niet.
 

DeletedUser65072

Guest
Ga weg stomme noob!

Elke wereld spam je onder, elke wereld haat je.
Niets beter te doen?

Nietus :mad:
Zullen we wedden dat niet elke wereld me haat?:p
Ik krijg zelfs ondanks dat ik spam vriendschapsaanvragen :)
 

DeletedUser65072

Guest
??

Hoe kan jij reageren als jij een dood konijntje ben?:eek:

Nietus :)
 

DeletedUser61903

Guest
hoe kun je lezen , in principe zouden al je zintuigcellen in je oren moeten zitten ...

wellus :D
 

DeletedUser21830

Guest
Zo, die is opgeruimd, nu weer terug naar het onderwerp. GTST.
 

DeletedUser

Guest
ben zelfs te lui om het te lezen, lekker van het zonnetje genieten joh! :D

Even in het algemeen dan maar...

Het enige wat hier bewezen is dat Ton met een éénmasactie Dei op het verkeerde been wou zetten. Jullie doen nog erger of er staat een acc. op delete... en dat er vermoedens zijn dat Dei het ook niet fair speelt, of die nu terecht zijn of niet kunnen we idd niet bewijzen, maar wat heeft dat met vals spel te maken?

Wij hebben dit intern afgehandeld, naar de buitenwereld toegegeven en nog steeds moet hier zo'n belachelijke post komen...

Verder is spionage inderdaad gewoon een onderdeel van het spel, er zijn echter grenzen, deze actie van Ton is voor mij ook wel net over de rand hoor..

Meer woorden maak ik er ook niet aan vuil, vind het persoonlijk behoorlijk flauw van Dei dat ze nu Grego willen bekladden omwille van één (nog behoorlijk matige) actie van één lid zonder kennis daarvan bij de leiding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
786
Slotje aub ;)
het AF was net gezellig laten we dit ook zo houden :)
 

DeletedUser

Guest
En toen kwam die grote olifant met zijn lange snuit en die blies het hele sprookje uit:)
 
Reactiescore
786
En toen kwam die grote olifant met zijn lange snuit en die blies het hele sprookje uit:)

Hij is banned x)
die zal een tijdje niet blazen x)
hier zijn enkel nog de echt bazen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan