Lievelingsspeler

DeletedUser

Guest
Omdat het forum hier nogal dood is, zal ik is een nieuw topicje openen :D

Ik heb dit op meerdere werelden gezien en vond dat het ook wel is hier mocht komen :rolleyes:

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?

Credits gaan naar Fresomania
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik hou me IG niet genoeg bezig met de rest van de wereld om dit in te kunnen vullen, jammer :(
 

DeletedUser

Guest
:(

Ik zal er wel is eentje invullen dan :D

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? - Rhinni - Die Jap Brian :D en nog een hoop meer :)
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? -
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? - Julien de Brutus 01
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? - Teveron
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? - LBF, want die farmt dan al mijn dorpjes leeg :D
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? - Carette
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? - Teveron met zijn ego :D
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? -
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? -
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? -
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler - Paars Haasje lijkt me een goede speler
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? - GanGstaNL
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) - Rhinni
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) - Ik denk dat de spelers van Benny24 wel tactisch spelen
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat - Bushdocter
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? -
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? - Super gezellige mensen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61935

Guest
Ja wat jij wilt, beter zo dan?

Tis hier zo saai, je moet toch wat levendigs neerzetten hier..

Lol, het was niet slecht bedoeld :D
Op w21 is het ook niet zo levendig (ondanks al die noobs de laatste tijd :p), dus kijk ik overal maar rond.
Waar speel je nu @W21 D.?
 

DeletedUser

Guest
Lol, het was niet slecht bedoeld :D
Op w21 is het ook niet zo levendig (ondanks al die noobs de laatste tijd :p), dus kijk ik overal maar rond.
Waar speel je nu @W21 D.?

Weetje waar W. (St. Jimmy) speelt? Daar speel ik ook :D

Geheim jonguh! :D

Nja, paar weken geleden was W21 AF levendiger dan welke dan ook, toen vooral nog met Patty :p
 

DeletedUser61935

Guest
Weetje waar W. (St. Jimmy) speelt? Daar speel ik ook :D

Geheim jonguh! :D

Nja, paar weken geleden was W21 AF levendiger dan welke dan ook, toen vooral nog met Patty :p

Ehm was het Pavel Aleksandrov niet? :eek:
Patrick FTW :D:D
 

DeletedUser

Guest
Een andere Koen :)

:

Little Big Fish. 26.06.12 17:20
Het lijstje van .Antho :eek:
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? ChillinLikeaKrillin
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Carette - SNIPE SKILLS
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Milo, hij cleart, ik edel !
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Benny
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Proud to be warcore
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? bushdoctor
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Benny
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Nieuwe stam oprichten, huidige stammen trekken op niet veel.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? men eigen co's
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Tot nu toe hebben we niet echt hulp van buitenaf nodig gehad
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? puur strategisch, lijkt me iedereen met een geheimpje wel welkom
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Meeste zouden zeggen duck sauce, maar dat is voornamelijk onze def :p dus zal ik maar Carette zeggen.
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Milo, die kerel blijft maar clears verzenden xD
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) /
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Bushdoctor - JustADream - Realswag.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Carette Chillin Paarse beunhaas, many more ♥
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?/

Team LBF - .Antho
 

DeletedUser

Guest
o_O



Nee, die niet :p die heeft in het W20 Praattopic net gepost dat TW een kutspel is eigenlijk :D;D
Zoek maar op :D

Dat is het ook :D

Dit spel slaat nergens op, een beetje troepjes sturen en dan ga je soms ook nog is eerder je bed uit voor een stom spelletje :eek::eek::eek:

Mja, tis wel lachen en tis verslavend :eek:
 

DeletedUser61935

Guest
Dat is het ook :D

Dit spel slaat nergens op, een beetje troepjes sturen en dan ga je soms ook nog is eerder je bed uit voor een stom spelletje :eek::eek::eek:

Mja, tis wel lachen en tis verslavend :eek:

Inderdaad :p
 

DeletedUser63079

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Steven @Draadjelos, Daan @ Mellow moenie mouwe, Rhinni
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Julien De Brutus 01
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Julien De Brutus 01 en Mij zelf
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Niemand, allemaal noobjes op w25 (Teveron natuurlijk)
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Playtime omdat het een respect loze kut wijf is.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Een speler met een bot
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? King Leonidas, Julien De Brutus 01, Mellow moenie mouwe, Draadjelos en Chillinlikeakrillin
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? In Semper
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Blöd-hunter in iedergeval niet maar ik denk Cookie aka Ingame en Team julien.
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Little big fish.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Carrette
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Milo001
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Minamoto Yhotisume :p
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Playtime en kurt Knight1
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Daan @Mellow, Rafael @ Draadjelos En mensen die iets voor me betekenen
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Wat is dit nou weer voor kut vraag?
 
Bovenaan