Tribalwars weekblad

DeletedUser

Guest
Ik stem voor massa-stack bij leonkings XD gewoon omdat het BWR is...
 

DeletedUser57892

Guest
Nu nog praatjes hebben, en als je straks een massa om je oren krijgt lig je te janken...

Klinkt bekend he ^^

Hij is niet de beste speler, maar hij heeft spelers om hem heen die hem helpen en dat graag willen doen. Daar gaat het spel toch om, tenminste dat is / was de motte in BWR iedereen gelijk behandelen.
 

DeletedUser57892

Guest
Order heeft een lage reputatie, en jij oordeelt uit reputatie. Dus dat meg je nie zeggen nie
 

DeletedUser57892

Guest
Hee niet te hard van stapel lopen he :p. Zo meteen krijg je 40 spelers op je.
 

DeletedUser

Guest
Dan zal ik je een van dees wel een PM sturen. Maar ik krijg al PA ^^
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Bullshit, en daarom mag ik dat niet zeggen?
Ik denk dat jij niet minder zal janken als je een para-massa ontvangt :cool:

ik stel je graag voor aan mijn referenties... Mikenummerzoveel, Ferry(met een nummer derachter), jappie24, king richard 2, Turgon gedeeltelijk, een paar BR spelers en ik zal er nog wel een paar vergeten :p
 

DeletedUser62454

Guest
Maar ik zou me graag bereid stellen om een geordend en vooral eerlijk stukje voor je te schrijven.
Ik ben wat betreft BWR helemaal niet bevooroordeeld, dit moet dus goedkomen.



(evi til ik jank niet)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik denk dat jij niet minder zal janken als je een para-massa ontvangt :cool:

ik stel je graag voor aan mijn referenties... Mikenummerzoveel, Ferry(met een nummer derachter), jappie24, king richard 2, Turgon gedeeltelijk, een paar BR spelers en ik zal er nog wel een paar vergeten :p

Maar er is dan wel 1 verschil, deze spelers lagen allemaal tegen Para aan, De looptijden naar mijn acc is dik 100 uur, dus je kan gewoon de dorpen volstacken, en lekker van de odd genieten:D
 

DeletedUser62454

Guest
Maar er is dan wel 1 verschil, deze spelers lagen allemaal tegen Para aan, De looptijden naar mijn acc is dik 100 uur, dus je kan gewoon de dorpen volstacken, en lekker van de odd genieten:D

Wat denk je dat ik aan het doen ben?
 
Bovenaan