Moderatie wereld 16 forum

DeletedUser

Guest
Doe mij maar een simpel blok uur, vind dat nog steeds het fijnste wat er is. Het eist wat discipline maar je leert er wel 3x zoveel van als van 1 uur. Meeste stof die je behandelt neemt langer dan een uur de tijd om het fatsoenlijk uit te leggen. Ik heb als een uur uitvalt gewoon een tussen uur? Zover ik weet hebben meeste scholen dat, tenminste in groningen wel :). Ook vind ik dat het niveau van de lessen zeer maar dan ook zeer laag ligt. Kijk maar naar mijn Nederlands, maak veel fouten. Komt niet enkel door de leraren. Over het algemeen luister je naar iemand die precies verteld wat er in het boek staat en het zelf niet begrijpt. Zelf zit ik op het gymnasium.

Ook vind ik het zeer teleurstellend hoe de ouderen over ons denken, mensen gaan alleen maar het negatieve in mensen zien. Ja onze jeugd vind over het algemeen gamen leuk, in mate. Onze interesse in boeken is afgenomen, wat niet percee slecht is. Toch lezen wij over het algemeen nog steeds meer als de generatie voor ons. Door gamen en tv kijken kan ik fatsoenlijk engels. Wie heeft nou niet runescape gespeeld?:p Veel ouderen denken dat we niks anders doen dan twitter en facebook, want dat is het enige dat op het nieuws komt.
 

DeletedUser

Guest
Ok dus mijn dag planning :

1) ga naar school
2) zit op twitter tot de middag
3) check Facebook tot het einde van de schooldag
4) ga naar huis
5) ga de straat op en roep allemaal slechte dingen
6) avondeten
7) verniel wat buskotjes
8) ga met vrienden coma zuipen




Wij doen heus wel wat anders hoor
 

DeletedUser63335

Guest
1) ga naar school
2) zit op twitter tot de middag
3) check twitter tot het einde van de schooldag
4) ga naar huis
5) zit nogsteeds op twitter
6) avondeten
7) nog steeds twitteren
8) en wederom twitter ik, totdat ik weer naar school ga ;)
 

DeletedUser63335

Guest
Wij zitten nu op 1040 uur per jaar, en we staan niet super
aangeschreven, in finland hebben ze slechts 750 uur per jaar,
en daar hebben ze het beste onderwijs van europa/wereld
 

DeletedUser

Guest
Graag weer ontopic heren, deze shit kan naar het praattopic of maak ff een nieuw topicje ervoor aan totdat deze weer gesloten zal worden ;)!

@Kameeltje:
Ik zou graag nog een reactie zien op mijn post van vanavond.
 

DeletedUser59624

Guest
Goedemorgen w16-spelers :D,

Vandaag 10:42 ben ik de nieuwe forummod van w16 (in samenwerking met Kaneel ;))

Jullie zijn uitverkoren om onder mijn bewind te posten (of ik onder die van jullie, hoe je het wilt zien ^^)


Zoals jullie kunnen zien ben ik Just Awesome! Heb mijn naam laten veranderen, sommige kennen mij misschien onder de naam: tristian the great. Vaak te vinden op vragen en discussie en natuurlijk w22 waar ik heel heel veel te vinden was (nu moet ik oppassen :p)

wat niet relevante informatie:
Ik ben 18 jaar oud en (voor wie dat graag wilt weten geboren op 17 mei.

Ik studeer MER (management economie en rechten)

Ik houd van muziek, ben regelmatig te vinden op festivals (tomorrowland :D) en degene die mij beter kennen weten ook gelijk dat ik van hockeyfeesten houd.

Wat ik belangrijk vind voor het forum:

Blijf altijd met respect naar elkaar omgaan!

Houd alles een beetje binnen de perken, ik ben niet de strengste maar houd de forum regels in het oog!

Ik vind goede propaganda zeer leuk om te lezen! Dus geen onzin maar sterke propaganda :D

In het praattopic ben ik wat minder te vinden maar ik zal daar wel altijd over jullie waken :cool: (geruststellend toch? :))



kaneel zei:
Voor de rest wil ik jullie vragen om mij dan ook een beetje te ondersteunen zodat het forum voor jullie leuk is en blijft. Dit kunnen jullie doen door de rode driehoekje te gebruiken als je denkt, dat een post niet gepast is/offtopic/spam/beledigend is etc.

Amen. :)

Groetjes, Just Awesome
 

DeletedUser

Guest
Voor propaganda moet je op een andere wereld zijn.
Moddergevechten zijn hier echter wel te vinden <3

Veel mensen zijn helaas de zandbak leeftijd nog niet ontstegen (kijkend naar llollking)

Succes iig.
 

DeletedUser

Guest
Goedemorgen w16-spelers :D,

Vandaag 10:42 ben ik de nieuwe forummod van w16 (in samenwerking met Kaneel ;))

Jullie zijn uitverkoren om onder mijn bewind te posten (of ik onder die van jullie, hoe je het wilt zien ^^)


Zoals jullie kunnen zien ben ik Just Awesome! Heb mijn naam laten veranderen, sommige kennen mij misschien onder de naam: tristian the great. Vaak te vinden op vragen en discussie en natuurlijk w22 waar ik heel heel veel te vinden was (nu moet ik oppassen :p)

wat niet relevante informatie:
Ik ben 18 jaar oud en (voor wie dat graag wilt weten geboren op 17 mei.

Ik studeer MER (management economie en rechten)

Ik houd van muziek, ben regelmatig te vinden op festivals (tomorrowland :D) en degene die mij beter kennen weten ook gelijk dat ik van hockeyfeesten houd.

Wat ik belangrijk vind voor het forum:

Blijf altijd met respect naar elkaar omgaan!

Houd alles een beetje binnen de perken, ik ben niet de strengste maar houd de forum regels in het oog!

Ik vind goede propaganda zeer leuk om te lezen! Dus geen onzin maar sterke propaganda :D

In het praattopic ben ik wat minder te vinden maar ik zal daar wel altijd over jullie waken :cool: (geruststellend toch? :))





Amen. :)

Groetjes, Just Awesome

Good luck & have fun :)
 
Reactiescore
1.089
succes, zal je nodig hebben, we hebben er al een paar weggepest, en kaneel heeft dus ook al ondersteuning nodig ;)
 

DeletedUser50831

Guest
Just awesome, mogen we voornamenn van spelers blijven gebruiken? zoals je ziet heeft het geen enkel probleem opgeleverd. Zouden we door mogen gaan zolang het gewoon goed gaat?
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Veel succes Just Awesome!
 

DeletedUser52573

Guest
Nu maar hopen op de eerstvolgende religieuze/historische/tekenfilmachtige (doorstrepen wat niet van toepassing is) discussie om vervolgens 14 en 1/3 perma bans uit te delen. :eek:

Succes !
 

DeletedUser

Guest
Nu maar hopen op de eerstvolgende religieuze/historische/tekenfilmachtige (doorstrepen wat niet van toepassing is) discussie om vervolgens 14 en 1/3 perma bans uit te delen. :eek:

Succes !

Horen oorlogsmisdaden bij historisch? Hangt ervan af hoelang het geleden is toch? :D
 

DeletedUser52573

Guest
Horen oorlogsmisdaden bij historisch? Hangt ervan af hoelang het geleden is toch? :D

Ik doelde eerder op een niet nader te noemen b*tchfight tussen een aantal personen en een niet nader te noemen persoon met een wolf als profiel pic... Lijkt me leuke uitdaging en doping voor de nieuwe mod. :eek:
 
Bovenaan