account naam

DeletedUser

Guest
vanwaar die ownd dan?

Het ging hier over ingame namen, en die ownd. In de brugklas ben ik toen ter tijd met klasgenoten dit spel gaan spelen omdat iemand speelde. En volgens mij was zijn naam Jesper Ownd, dus zo kregen we Bart Ownd etc.
 
Reactiescore
1.042
Mijn naam is best makkelijk te verklaren. Ik wilde een Runescape account aanmaken en de naam die ik wilde (Lars1996 ofzo:p) Kon niet meer, een van de suggesties was larso122 en vanaf toen heb ik die gebruikt
 

DeletedUser58575

Guest
The Little Dictator, de bijnaam van Napoleon, iemand voor wie ik groot respect heb om bepaalde historische feiten.
Overigens was dit mijn bijnaam op W12.Net voor de grap, omdat ik mijn stamgenoten haast dwong om actief te blijven (op een leuke manier of course) :p
 

DeletedUser

Guest
over Flock weet ik niets :)
Maar over men w18 account was genaamd Fus1on en is veranderd :p
Zodat op w18 alle drie de spelers er waren in verwerkt ^^

Dat zal ik je eens uitleggen:D Neem de tijd ga rustig achter over zitten want hier komt het:p

Ooit een aantal jaren geleden (Ik denk 8 - 9 jaar) ging ik World of Warcraft spelen. Daar wist ik bij god geen naam:p

Ik keek dus op mijn toetsenbord en er zat een knopje dat F-Lock heten :p dus ik tik dat in bij WOW maar helaas dat ging niet want een streepje kon niet :(

Dus toen het streepje maar weg gelaten en Flock van gemaakt :p sinds dien ben ik de hond van jimmy:D Flock(erd) xD
 

DeletedUser28168

Guest
Dat zal ik je eens uitleggen:D Neem de tijd ga rustig achter over zitten want hier komt het:p

Ooit een aantal jaren geleden (Ik denk 8 - 9 jaar) ging ik World of Warcraft spelen. Daar wist ik bij god geen naam:p

Ik keek dus op mijn toetsenbord en er zat een knopje dat F-Lock heten :p dus ik tik dat in bij WOW maar helaas dat ging niet want een streepje kon niet :(

Dus toen het streepje maar weg gelaten en Flock van gemaakt :p sinds dien ben ik de hond van jimmy:D Flock(erd) xD

En ik maar denken dat het een lang verhaal zou worden :eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.791
roald komt van mij naam 'Roald'
dan zou je zeggen 97 is mn geboortejaar, alleen is dat niet zo. eigenlijk gewoon 2 random cijfers :D
 

DeletedUser26555

Guest
mijn 2de af naam boonpwnz

tjah ik wou op runescape een naam vinden die iets met noob te maken had:p dus dacht ik boontje nu die naam was bezet dus naam ik boon692 oftwel noob692 moest je de eerste 4 letters gewoon omdraaien
toen wat private servers gespeeld en toen kon ik wel met boonpwnz spelen


daardoor heb ik die naam nu :p

ps dit af-acc is mijn voornaam en mijn achternaam niet compleet :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ook nog het acc. Catalogus Heroico. Dat betekend' Rick is de beste'. In het latijns :p
 

DeletedUser58575

Guest
Yep, jou ruik ik tot hier, al heeft dat weinig met RL-namen te maken :p
 
Bovenaan