Golden Awards

DeletedUser

Guest
Ach, heeft allemaal geen zin Jonas. Weet je nog dat hij me hier zat uit te lachen toen ik neergestoken was in RL? Zo is hij nu eenmaal. Je spaart je energie beter door deze discussies niet aan te gaan. In oorlog is alles geoorloofd toch :rolleyes:?
Ik haatte hem ook toen, maar het is een spel en je kan het op meerdere manieren winnen. Hij kiest voor de lafhartige manieren, so be it. Maar hij zal nooit herinnerd worden. Get over it, zoek jezelf een nieuw account op W16 en bewijs gewoon dat je geen eendagsvlieg bent :). Dat is de enige manier om je gelijk te bewijzen.

Daar gaan al mijn complimentjes R. :(

Dat komt wel :p
 

DeletedUser63410

Guest

Komt niet...

Maar hij zal nooit herinnerd worden. Get over it.

Maak je een grote fout ouwe reus, mensen die niet herinnerd worden zijn spelers die verliezen of vroegtijdig afhaken.
De overwinnaar herschrijft namelijk zijn eigen geschiedenis dit moet jij toch weten. Spelers als Dragonshield worden nu gezien als de grootste deffers en Farmalarm word vergeten.

Iedereen word vergeten, tenzij je mensen eraan herinnert bijv door te winnen, niet door te verliezen of te janken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kom je op Gig Graham II, ex-Sweet maatje? Trouwens, ik mag al bijna op Fish komen deffen :D

Klinkt aantrekkelijk, maar er zijn zoveel aantrekkelijke aanbods de laatste tijd. De keuze gaat nog moeilijk worden :p

En fish :eek: Ik wens je echt veel succes daar. Heb ik ook nog eens een paar dagjes op gezeten en was al een ramp qua orde. Ik heb het wel wat meer op orde gezet, maar met de aanvallen erbij zal je er toch wat tijd in moeten steken ;)
 

DeletedUser

Guest
Klinkt aantrekkelijk, maar er zijn zoveel aantrekkelijke aanbods de laatste tijd. De keuze gaat nog moeilijk worden :p

En fish :eek: Ik wens je echt veel succes daar. Heb ik ook nog eens een paar dagjes op gezeten en was al een ramp qua orde. Ik heb het wel wat meer op orde gezet, maar met de aanvallen erbij zal je er toch wat tijd in moeten steken ;)

I was just kidding, alhoewel het me wel mooi lijkt. :D

Ah, wie weet.. Misschien heb ik op Fish heel veel beginnersgeluk, want ik heb nog nooit gesniped en gedeffed enzo :eek::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
lieve w16 spelers, probeer aub iets meer ontopic te posten. de hele discussie hier hadden jullie beter meteen in de praatthread gevoerd :)

hier gaat het dus over golden awards. merci ;)
 

DeletedUser

Guest
Beste speler :
Beste VV'er : Hokuzpokuz, naar horen en zeggen -als ik daar op af mag gaan- is hij dan is hij toch een partij actief en bespeelt hij het account alsof het die van hem is. Jobjee (marien), hij is absoluut niet vies van een VV draaien en wanneer hij het doet, gaat hij er vol voor en zet hij echt wat neer. :)
Speler van wie je het meest geleerd hebt : Hier heb ik eerlijk gezegd niet echt een antwoord op, ik weet het niet...
Grootste respect voor : Muchas Maracas. (Joël), ik speel al geruime tijd samen met deze man op W16 en hij heeft een geweldig karakter en ik kan heel goed met hem overeen, bovendien is hij ook nog is een uitstekende speler.
Wie zou je graag in de stam willen : Palikir, Genadeloods, Hanras, Besuikerd, Beguiling, Lil-john, 0WNZ U P3K3R en OverHung. Deze mensen/accounts zou ik graag in één stam met mij zien, los van mijn stamgenoten uiteraard.
Stam met meeste capaciteiten ( die wel iets kunnen worden ) : Is dit nu nog van toepassing?
Beste Leider : .Totally spies (Robbie), diplomatiek erg sterk. Muchas Maracas. (Joël), een heel goed inzicht en kan goed bepalen wat we wel of juist niet moeten doen.
Grootste spammer : IIIBrowser, de laatste tijd minder dan eerst.
Leukste stamnaam : Astra*
Leukste spelersnaam : Muchas Maracas., Gig Graham II, 0WNZ U P3K3R, Hedzer, Veduki.
 

DeletedUser58043

Guest
Beste speler : -
Beste VV : Palikir, Krovikan
Speler van wie je het meest geleerd hebt : Louis en Jeff
Grootste respect voor : Danny, Jeff, Trepaulo
Minste respect voor : Hokuz
Wie zou je graag in de stam willen : Gig, Yero , Beguiling, Besuikerd, Lil John, DS3 >3 en de meeste van Goh
Stam met meeste capaciteiten ( die wel iets kunnen worden ) : Is al bekend :p
Beste Leider : Robbie, Genadeloos, Hokuz
Grootste spammer :IIIBrowser, Robbie
Leukste stamnaam : Astra
Leukste Spelersnaam : Hokuz, Muchas , Veduki, Gig, Yero
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.094
Beste speler: team Zonnn en besuikerd van die laatste leuke timingen :), of de spelers die ik in gedachte heb over besuikerd er nog spelen weet ik niet.
Slechtste speler: Green turtel
Meestbelovende speler voor de toekomst: Gig graham II & Jobje, hoop dat we veel gaan zien tegen nilva :D
Beste stam: GoH XL
Slechtste stam: van de serieuze topstammen heb ik momenteel geen gevoel bij 1 stam dat ze het overall slecht doen, al vind ik nilva iets in kracht afnemen, maar ze zijn zeker geen slechte stam.
Meestbelovende stam voor de toekomst: FUL
Beste leider: R. (.TS) heeft overal een vinger in de pap
Slechtste leider: /
Favoriete leider: Zie beste leider.
Favoriete forumposter: Trepaulo
Minst favoriete forumposter:/
Meest overschatte stam: /
Meest onderschatte stam: FUL & astra*
Mooiste profielplaatje speler: Palikir
Mooiste profielplaatje stam: curam
Grootste Blunder: 250 edelclears moeten maken, verkeerde recruiter gebruiken, en daardoor 250 dorpen van de 1000+ nalopen en 250 x 200 troepen moeten laten dood lopen :S

En andere:
Beste vver: Jerry is the best & Besketter (serieus )
Speler van wie je het meest geleerd hebt : Auseinandersetzung (L.), team ex-abdelya (L. en L.) en van palikir (R.) en van andere spelers op andere werelden
Grootste respect voor : Lau (abdelya)
Minste respect voor : /
Wie zou je graag in de stam willen : Met abdelya (Lau.), besuikerd, gig graham II spongerob .ts sandam hedzer en de op bb gegaande de leen :( en huidige stamgenoten (een aantal).
Grootste spammer : Iil bowser
Leukste stamnaam : astra
Leukste Spelersnaam : persoonlijk vind ik die van me eigen acc heel leuk, maar 0WNZ u P3k3R vind ik het leukste.
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Beste speler: Hmm, Palikir-Overhung
Slechtste speler: Zoveel nilva noobjes die zich groot voordoen maar er niets van bakken.. Pedik etc.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Palikir
Beste stam: -
Slechtste stam: -
Meestbelovende stam voor de toekomst: GohXL-curam
Beste leider: TS, geen andere leider gehad.
Slechtste leider: Denk dat de nilva leiding zonder hokuz het wel even moeilijk heeft daar.
Favoriete leider: zie beste.
Favoriete forumposter: Niemand
Minst favoriete forumposter: IiIbowser, wat een vervelend ventje.
Meest overschatte stam: Nilva
Meest onderschatte stam: FUL
Mooiste profielplaatje speler: uh. vind die van LJ echt hilarisch.
Mooiste profielplaatje stam: Curam-astra*

+

Beste VV : .TS tot nu toe/Palikir-overhung
Speler van wie je het meest geleerd hebt : Niemand, alles uit mezelf geleerd. Beetje van de fido's qua taggen. /Jordi(ts)
Grootste respect voor : Krovikan(M), palikir, ex fido team, besuikerd.
Minste respect voor : Hokuz-bowser.
Wie zou je graag in de stam willen : Krovikan, palikir, besuikerd, LJ, ome-toby, beguiling, ithy, genadeloods&hanras.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Beste speler: Zonnnn
Slechtste speler: Veduki momenteel
Meestbelovende speler voor de toekomst: sydsney1
Beste stam: Lastig, Curam of GOH XL
Slechtste stam: Van de 4 stammen, die er naar mijn mening toe doen, Nilva.
Meestbelovende stam voor de toekomst: GOH XL
Beste leider: .totally spies
Slechtste leider: Combat-drone
Favoriete leider: .totally spies
Favoriete forumposter: the red horseman
Minst favoriete forumposter: lloll king
Meest overschatte stam: Nilva
Meest onderschatte stam: FUL
Mooiste profielplaatje speler: Hendrik8
Mooiste profielplaatje stam: Astra*
 

DeletedUser

Guest
Wie zou je graag in de stam willen : Krovikan, palikir, besuikerd, LJ, ome-toby, beguiling, ithy, genadeloods&hanras.

Je zit al bij mij in de stam ^^

Beste speler: Overhung
Slechtste speler: Mac Duck.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Ome-Toby
Beste stam: GOH XL atm.
Slechtste stam: Alle stammen buiten de Top 4.
Meestbelovende stam voor de toekomst: Nilva. Zal vroeg of laat nog wel blijken waarom.
Beste leider: Lil-John
Slechtste leider: -
Favoriete leider: Lil-John
Favoriete forumposter: Dragonshield3
Minst favoriete forumposter: Trepaulo, The Red Horseman, Warrant Officer.
Meest overschatte stam: FUL
Meest onderschatte stam: Curam
Mooiste profielplaatje speler: Ithy
Mooiste profielplaatje stam: Astra*
 
Bovenaan