De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
lawwzz? massa op eddy nogal heel erg mislukt, is denk hoogste record van deze wereld geworden, eddy had toen verdediger v/d dag met 8,1 mill verslagentegenstanders, hoe faal je dan? zoveel clears op em gesmeten hij heeft bijna alles geblokt en heel weinig verlies, dat is echt gwn triest, vooral van een stam die 2e staat :D
 

DeletedUser

Guest
Hoe is het een fail van LawZzZ als eddie's stam hem goed volzet? Wanneer hij juist weinig ODD zou hebben verkregen maar er nog geen of nauwelijks dorpen verloren werden, begrijp ik goed waarom LawZzZ het niet goed zou doen, maar iets wat ze niet in de hand hebben? Doe niet zo belachelijk.
Dat het record voor de verdediger (en de aanvaller enzo ook natuurlijk) gehaald is, is ook niet direct een wonder. Iedereen heeft nu meer clears en deff dan toen het vorige record was gehaald, het was slechts een kwestie van tijd totdat er een nieuw record behaald werd.
Overigens is het hoogste record onzin.
 

DeletedUser64848

Guest
Hoe is het een fail van LawZzZ als eddie's stam hem goed volzet? Wanneer hij juist weinig ODD zou hebben verkregen maar er nog geen of nauwelijks dorpen verloren werden, begrijp ik goed waarom LawZzZ het niet goed zou doen, maar iets wat ze niet in de hand hebben? Doe niet zo belachelijk.
Dat het record voor de verdediger (en de aanvaller enzo ook natuurlijk) gehaald is, is ook niet direct een wonder. Iedereen heeft nu meer clears en deff dan toen het vorige record was gehaald, het was slechts een kwestie van tijd totdat er een nieuw record behaald werd.
Overigens is het hoogste record onzin.

Lol die clears zijn zinloos geweest want er zijn volgens mij 5 dorpen gepakt...
 

DeletedUser

Guest
Lol die clears zijn zinloos geweest want er zijn volgens mij 5 dorpen gepakt...

Vertel dat eens tegen (je maatje?) eddy zelf. Een of andere idioot heeft daar 100 clears laten kapotgelopen op een 3k dorp van zingende baardaap. Echt lachen was dat :D

En daarbij hebben we zowat evenveel oda gehaald dan eddy odd. Katafakes kregen vrij spel, dorpen van eddy hadden volle opslagplaatsen. Jullie zetten gewoon slaafs de grens vol, deffen nog nooit van gehoord blijkbaar
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64848

Guest
Lol dragon, Jij bent nog niet 1 dorp kwijt geraakt en dat is omdat je alleen maar met northorsouth bezig bent ;P Jij zit gans de tijd te internen... jij kunt niet veel zeggen, jij hoeft niet te deffen zo te zien
 

DeletedUser61408

Guest
Op welk account speel je Jerreuh, want Idunno van iets beschuldigen is toch wel zwaar :D
 

DeletedUser

Guest
Lol dragon, Jij bent nog niet 1 dorp kwijt geraakt en dat is omdat je alleen maar met northorsouth bezig bent ;P Jij zit gans de tijd te internen... jij kunt niet veel zeggen, jij hoeft niet te deffen zo te zien

Wat heeft dit met de vorige post te maken? Jij toevallig die 100 clears laten doodlopen? :)D)

Ik ben overigens teruggekomen naar lawzzz om op een wat rustig (momenteel) account te spelen. Dat heb je goed opgemerkt :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lol dragon, Jij bent nog niet 1 dorp kwijt geraakt en dat is omdat je alleen maar met northorsouth bezig bent ;P Jij zit gans de tijd te internen... jij kunt niet veel zeggen, jij hoeft niet te deffen zo te zien

Ach liever dat jij dit zegt dan de dokter of iemand met zijn volle verstand:D
 

DeletedUser64848

Guest
ga niet zitten zeiken luvaza... we weten allemaal dat je denkt dat je geweldig bent...
 

DeletedUser

Guest
ga niet zitten zeiken luvaza... we weten allemaal dat je denkt dat je geweldig bent...

Nee hoor dat denk ik niet,dat ben ik ook niet,en dat wil ik ook niet zijn.

Ik ben net als alle andere een stukje van een onderdeel,
En jij....ja wat ben jij eigenlijk.
3 jaar geleden gestopt en nu proberen hier je heil te halen,beetje jammer maar op deze manier lukt het niet erg.
 
Bovenaan