Plaagbeest

DeletedUser61017

Guest
Beste spelers

Ik wil hierbij nogmaals vragen gelieve mij met rust te laten over het account plaagbeest. Ik heb er niets mee te maken gehad het was mijn co Dennis die ondertussen mijn co al niet meer is. Ga dan ook andere mensen niet aanschrijven als ik solliciteer voor een account dat vind ik maar heel laag-bij-de-gronds. IK BEN NIET DENNIS en heb ook niets met die stab te maken!! Ik heb zelf even op het account geweest met als bedoeling het terug te geven aan de stam. Daar kunnen verschillende pm's naar stamleden van getuigen! Dus ik vind dat het nu genoeg is geweest en dat alles omtrent deze stab naar mijn kant toe mag stoppen.

Groeten
Conq
 

DeletedUser57892

Guest
Beste spelers

Ik wil hierbij nogmaals vragen gelieve mij met rust te laten over het account plaagbeest. Ik heb er niets mee te maken gehad het was mijn co Dennis die ondertussen mijn co al niet meer is. Ga dan ook andere mensen niet aanschrijven als ik solliciteer voor een account dat vind ik maar heel laag-bij-de-gronds. IK BEN NIET DENNIS en heb ook niets met die stab te maken!! Ik heb zelf even op het account geweest met als bedoeling het terug te geven aan de stam. Daar kunnen verschillende pm's naar stamleden van getuigen! Dus ik vind dat het nu genoeg is geweest en dat alles omtrent deze stab naar mijn kant toe mag stoppen.

Groeten
Conq

Mogen wij die 300 pa terug, dan storen we je niet meer.
 

DeletedUser57892

Guest
Jij hebt het niet gestolen maar het is naar jou account gesluisd Jij bent de enige schakkel daarin. Daarbij luistert Meneer D ( scheldwoord) niet naar ons.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
4
Haal duckje er gewoon bij ;).
haalt hij t terug alstie slim is, en watie doet als er gestolen is.
 

DeletedUser

Guest
Ik doe als sinds 2 dagen erna niks meer :(

Wel goed dat hij je co niet meer is allesinds (y)
 
Reactiescore
4
@Conquer;

je had dit beter via PM gestuurd naar Para?.
ipv op het forum herrrie lopen maken en aandacht vragen als ik het zo zie..
 

DeletedUser

Guest
Gewoon even duckje erbIj halen idd. Verder vertrouw ik deze jongeman met mijn oogjes dicht. Denk niet dat hij iets verkeerds heeft gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Neeh zo weet iedereen de waarheid.
NEEN TEGEN ONDERDRUKKING , ANARCHIE :D !!!!
 

DeletedUser61017

Guest
@Conquer;

je had dit beter via PM gestuurd naar Para?.
ipv op het forum herrrie lopen maken en aandacht vragen als ik het zo zie..

Neen ik ging solliciteren voor een account op w27. Iemand van deze wereld had meteen aan die persoon laten weten dat ik had gestabt bla bla bla... Dit zegt heel veel over het niveau van die speler die dit deed. IK weet niet wie het is, ik moet het niet weten ook. Maar ik zou zeggen als je de situatie niet kent zwijg er dan ook over ;) Anders maak je jezelf alleen maar belachelijk. En er mag inderdaad een slotje op.
 
Reactiescore
4
Neen ik ging solliciteren voor een account op w27. Iemand van deze wereld had meteen aan die persoon laten weten dat ik had gestabt bla bla bla... Dit zegt heel veel over het niveau van die speler die dit deed. IK weet niet wie het is, ik moet het niet weten ook. Maar ik zou zeggen als je de situatie niet kent zwijg er dan ook over ;) Anders maak je jezelf alleen maar belachelijk. En er mag inderdaad een slotje op.

Heb al zo`n idee wie of wat , maar houden we gewoon stil.
niemand heeft er iets aan , en er is zover ik weet door x aantal mensen gezegd dat jij er niets aan kan doen mr dennis wel.
Zal diegene wel gedaan hebben omdat als je zegt; dennis is me co nietmeer.
dat je n account aangewezen krijgt en dat dennis er alsnog op komt ;).
gebeurd vaker ;).
Tis inderdaad laag bij de grond jou te pakken op de fouten die Dennis gemaakt/geflikt heeft.
Succes verder ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind mijn handtekening nog steeds cool.

Edit: OMG WEGGEHAALD DOOR DE MODS :|
 
Bovenaan